Recensie Alice, Rotterdam 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Roadrunner227

Vaste klant
108
29/03/22
78
12
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/4728434-alice
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Dit was een bijzonder bezoekje, meiske is duidelijk nieuw in het vak en spreekt geen woord over de grens. Vond haar wat onhandig, stuntelig en nerveus overkomen. Folie van condoom kreeg ze er niet af, condoom kreeg ze niet om mijn jongeheer. Ze wist zich ook geen houding te geven.

Ze is het meisje van de foto. Ontvangt op een steenworp afstand van alexandrium

Maar nee het wordt geen herhaling miste de gfe, contact en (tong) zoenen
Overigens was haar inzet prima
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Overig
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/4728434-alice
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Een aantal dagen geleden was ik ook bij Alice langs geweest. Afspreken ging vrij gemakkelijk en het appartement was goed te vinden. Er was een ander meisje dat de deur opendeed en me vervolgens naar Alice verwees die iets verderop stond in de deuropening van haar kamer. Ze kwam verlegen over en ging me voor de kamer in zonder me echt aan te kijken.

Op de kamer bleef ze ook wegkijken en liet het aan mij over om er iets van te maken. Ze sprak geen woord Engels dus dat was best lastig, volgens mij was ze Roemeens. Aangezien ik toch veel zin had om te neuken was ik gewoon gebleven en nadat ik had betaald kleedde zich ze uit. Ik kon lekker met dr tieten spelen, die voelde heerlijk zacht aan en heb ik lekker aan gezogen. Zoenen wilde ze verder niet dus ben op bed gaan liggen. Pijpen zonder condoom deed ze uit zichzelf en was best lekker, daarna kwam ze bovenop me zitten (met condoom). Tijdens cowgirl kon ik nog lekker aan dr tieten zitten wat wel geil was, maar ze bleef nog steeds haar hoofd afwenden. Na een tijdje heb ik dr op dr rug gelegd en verder geneukt totdat ik het condoom vol spoot.

Al met al best lekker geneukt, maar er was totaal geen klik of connectie verder en daar deed ze ook geen moeite voor. Na de seks was het aankleden en weg.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan