Ronny3
Wandelaar
Iemand ervaring met deze kleine dame?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenNu zelfs nog lager... vanaf 60 euro.... ik denk een zomeraanbiedingZe adverteert al een paar maanden maar het lijkt me sterk dat niemand haar heeft bezocht.
Ze heeft overigens haar prijzen aangepast, flink stuk lager nu.
Bekijk bijlage 363486
Emmm Amsterdam vind ik toch wat te verNu zelfs nog lager... vanaf 60 euro.... ik denk een zomeraanbieding
Ik heb haar een app gestuurd, ze zit nu in Amsterdam. Maar gaat denk ik pas laat aan het werk.
Berichtje gestuurd om 12 uur en ze is net pas wakker.
Nee ze zit in Amsterdam West. Misschien ga ik even langs…(voor de zomeraanbiedingEmmm Amsterdam vind ik toch wat te ver. Misschien staat ze op de wallen nu?
Zomer aanbieding altijd goed tochNee ze zit in Amsterdam West. Misschien ga ik even langs…(voor de zomeraanbieding) ze stuurde wel een leuke foto toen ik om een profielfoto vroeg.
![]()
Interessant. Haar kinky profiel zegt nu 60 voor een vluggertje en 30min voor 100.Ze adverteert al een paar maanden maar het lijkt me sterk dat niemand haar heeft bezocht.
Ze heeft overigens haar prijzen aangepast, flink stuk lager nu.
Bekijk bijlage 363486
Nee...omkeren en naar Dordrecht toe.Wel naar Nijmegen rijden he.
In welke stad was dit?Afgelopen weekend bezocht. Ik schrijf geen review omdat ik onverrichter zaken weer ben vertrokken, wel even een samenvatting.
Afspraak maken ging vlot (wel nog even over de prijs gesproken, die in 1 dag bijna verdubbeld was), aangekomen op de locatie was het even 10 minuten wachten op antwoord. Kon daarna naar binnen , maar moest stil zijn. Eenmaal binnen helemaal stil zijn want de buren horen alles. (hier begon ik al te twijfelen) Daarna op bed liggen en meteen werd er een condoom op mijn nog slappe lul gedaan... dit werkt niet echt lekker bij mij. Anyway, ze begon meteen te pijpen als een gek, alsof ze de bus moest halen. Ik zei dat het iets langzamer moest allemaal anders ging het niet werken. Geen probleem, ze vertelde ook even dat de politie nog aan de deur was 2 dagen eerder, maar als ik stil was dan was er niets aan de hand. Toen wist ik dat het helemaal niet meer ging lukken, wel nog even geprobeert, maar uiteindelijk heb ik haar een fijne dag gewenst en ben vertrokken.
Ze is dezelfde als van de foto, misschien zijn de foto's een beetje aangepast om alle oneffenheden weg te halen. Ze is mollig/dik, en heeft grote en lekkere borsten, dus prima als je daarvan houdt. Ik wens degene die gaan veel plezier, maar voor mij was dit zeker eenmalig.
Dit was in AmsterdamIn welke stad was dit?
Was in Slotervaart, maar ze is alweer vertrokken. Altijd balen als je moet wachten voor niets.Was het toevallig Mercatorbuurt? Daar heb ik een keer voor noppes gewacht namelijk,