In november geweest toen ze ontving in Ede. Contact leggen ging makkelijk en kon er vrij snel al terecht.
Bij binnenkomst bleken er meerdere dames rond te lopen. En dit was nog het enige tijdslot dat ik beschikbaar neb dus gewoon verder gegaan. Waren er geen handddoeken meer dus kreeg een gebruikte handdoek van de dame zelf beweerde ze om me af te drogen.
Daarna in een klein kamertje met eenpersoonsbed.
Dame zelf was denk ik wel de dame van de fotos alhoewel ze nu zwart haart heeft, maar figuur kwam overeen en ze had ook enkele tattoos. Ze sprak overigiens best goed engels en vroeg me regelmatig wat ik wilde.
Ze deed er dus genoeg aan om het naar de zin te maken. Zoenen was zeer beperkt en tz doet ze niet aa nen stond ook niet in net profiel. Had voor een uur geboekt en al vrij snel begonnen we aan pmc. Op een eenPersoonsbed ook niet heel veel mogelijkheden. Daarna 2 standjes, die ik zelf had uitgekozen en nog even tegen me aanliggen, en de resterende tijd vol babbelen. Ambiance onvoldoende gezien het eenPersoosnbed en de andere dames die er rondliepen. Wel deed deze dame haar best en pojpen was goed. Voor de dame zelf geef ik eenruime voldoende, voor de date zelf moet ik helaas een onvoldoende geven vanwege de ambiance die teleurstelde. Verder is ze een vaper maar daar merk je niets van dus heb bij roken dus nee ingevuld. Geen herhaling op deze manier.