Algemeen Alkmaar algemeen 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Vanmiddag bij Maria op 12/1 geweest rond 16:00, die is er dus gewoon, was lekker met pzc.
Ze zat er gewoon, kennelijk start die week vakantie later pas. Blijft toch een mooie dame:)
Is raphaella aanwezijg of ff naar huis net als vele anderen?
Die is er gewoon, ze wacht al op je volgens mij

-------------

Heren wandelaars...

Erkan was er net weer. Hij nam plaats op zijn vertrouwde zitplaatsje aan het begin van de straat, met een bakje koffie.

Hij zal wel weer snel aan het werk hebben willen gaan. Nietsdoen is niet zijn ding. In al die jaren heb ik hem zelden een dag gemist.

Hij leek wel wat magerder. Hij groette mij, maar moet nog een praatje met hem maken om te horen hoe het gaat.
 
Laatst bewerkt:
vind dat toch prijzig, 50 euro + 50 euro voor zonder. Ben je 100 euro kwijt voor een kwartiertje.

Ik neem dat alleen af als het in de prijs is, ga er niet extra voor betalen. Maar goed ik blijf meestal ook wat langer, bij de dames waar ik kom is het dan al in de prijs. Althans die dat aanbieden dan pzc.
 
2pg2k6
Een dame bezocht die zich als Alexandra voorstelde
Voor mij onbekend maar moet zeggen dat ik niet ( meer ) zo vaak op de achterdam kom, wilde een recensie maken
Kunnen jullie mij helpen of er al een draadje bestaat over deze dame ( ik kon namenlijk niks vinden ) of dat ik een nieuwe moet beginnen
 
Gisteravond stond Sara inderdaad op de kamer van Steffie. Ze wisselt de laatste tijd vaker van kamer.

Begreep ook dat er in januari weer wat kamers gerenoveerd gaan worden.
 
Medewandelaars

Het volgende feest staat alweer voor de deur, het Eindejaar, wat hebben we toch een jaar gehad, ik zit al dan niet zo lang als sommige op dit forum maar het voelt toch een beetje als thuis, de (h)eerlijke recensies, soms negatief maar algemeen positief, de vragen waar iedereen wel een antwoord op heeft, en als we het niet weten is er altijd iemand die het antwoord wel weer weet.

hopelijk zien we allen weer in 2024 op dit prachtige forum.
 
Tip voor diegene met elektrische auto en die in de karperton parkeert, als de laadunit rood is en dus niet werkt hang dan evengoed je laadkabel eraan ondanks dat die dus niks doet, kostte mij nu 110 omdat ik niet voldeed aan het onderbord.

Wist ook niet dat die parkeergasten in de garage mochten bekeuren.
 
Terug
Bovenaan Onderaan