Algemeen Alkmaar algemeen 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Giselle is er weer (D2), gezellig hoor 😊

Op 11k2 zag ik Simona zitten. Ze heeft ook nog andere namen begreep ik, en een Ernie knuffel. Ze concurreert met Olijfje, de vriendin van Popeye ;) Of ze ook van flinke spierballen houdt is niet bekend :cool:
 
Heren van het wandelaarsgilde.

Vandaag is het "knuffeldag" dus een dikke knuffel naar jullie. Niet dat jullie daar op staan te wachten maar het was de knuffel of een preek uit de bijbel.

Afgelopen weekend (al is deze nog niet om) heb ik weer eens de straat bezocht voor een weekend. Normaliter ga ik door de weeks omdat het wat rustiger is met labiele personen door de alcohol. Maar wat fijn om weer eens een "drukke" straat te zien. Dames in overvloed, vele zijn weer terug, en nee Elena van 11K2 niet voor het weer gevraagd word.

De gehele passage bij 2pG3 was gevuld. Allthans de lichten branden. Was afgelopen keren anders. Nu enkele ramen geopend. Vele dames uit latijns-Amerika volgens mij.

Even als de raam zijde (straat) weer volle bezetting. De Alina's, Nicolla's, en Erica's en uiteraard, Raphaella ook weer van de partij.

In het weekend blijven de dames toch wat langer dan door de weeks. En uiteraard voor vaste klanten komen ze wel wat eerder hun bed uit, of blijven ze langer😉
(weekend meestal tot half 1 -uitzonderingen daar gelaten-)
(Door de weeks vertrekken ze rond half 12 al…)

Afijn, weer een kleine update van de straat.

Heren. Het gaat schijnbaar stormen vandaag.
Hopelijk blijven we met met onze benen op de grond staan.

Verdere een fijne zondag gewenst en we spreken elkaar hier.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan