Algemeen Alkmaar algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Heyy @jonyyy haha zo zeg ik dat dan he als ik ben geweest. Ben effe 30 min rondjes wezen lopen. Ik was toe aan een nieuwe kon niks leuks vinden en was op zoek en wachten naar carmen. Op advies van een medewandelaar ik weet waar ze staat maar raam bleef lang bezet. Ik was er rond 16:00 en weer met volle zak terug gegaan.
 
Veel andere Alina's die recent op de dam stonden en weer terug waren zijn er niet. De alina in gang 1 die is nooit weggeweest.

Corrigeer mij als het niet die van 16k1 is.
 
ja, daar zag ik haar gisterenavond ook onze Alina. Ze had het druk...
Ze is wel een stuk aangekomen trouwens als ik het goed zag. Van mollig naar vol.

Ben uiteindelijk bij een dame op 23k1 binnengestapt (Irina ofzo, waar ik laatst ook al was). Het pijpen ging daar aardig. Na 1 fles wijn kreeg ze hem toch vrij snel hard.

Over drank gesproken, gisteren met enkele anderen een man opgetild, die in elkaar stortte en daarna gestrekt midden op straat lag, en in slaap wilde vallen. Uiteindelijk was hij door zijn vrienden in een taxi gezet.

Rose zag ik trouwens ook weer, en vorige week ook al, op 23k2. Maar die ging al rond 22.00hr naar huis.
 
Terug
Bovenaan Onderaan