Algemeen Alkmaar algemeen 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Zag op deze zondagmiddag 2 zeer fraaie dames van ongeveer 1,80 meter lang met een prachtige vrouwelijke body .
De ene op 2pt8, Europees, slank tot normaal figuur, lang hoogblond haar met slagen erin en zonnebankbruin.
De andere op 2pg3k6, ook Europees en lang zwart steil haar met een normaal en een klein beetje richting volslank figuur.

Wie weet wie dit zijn maar vooral of ze al dan niet goed zijn! Dank alvast!
 
ja, 125 voor de gehele dag normaal. Hoewel niemand de hele dag aanwezig is, van 09:00 tot 01:00. Velen beginnen begin van de middag en stoppen voor of net na middernacht. Voor deze lock down dan he.
 
Eind van deze dag op de Dam geweest maar toen ik na een tevreden bezoek daar om half zes daar vandaan liep al vele ramen onbezet.

Roemeense dames hebben nog een andere uitdaging en dat is dat ze bij thuiskomst 2 weken quarantaine opgelegd krijgen.
Vanaf begin December zal de echte leegloop beginnen, ze willen met hun familie de kerst doorbrengen.

Tevens gaan er geruchten rond dat ze zich verplicht moeten laten vaccineren, anders zouden ze niet meer mogen werken...

Fly
 
Ja als dat zo is een heel hoop dames doet dat niet die prik tot nu toe zijn maar bar weinig van die dames geprikt. Corona broeinesten zijn het niet geweest al die tijd de prostitutie. Tijd zal het leren natuurlijk gaat dat ook gebeuren heel de wereld zal er aan moeten geloven jammer genoeg..
 
Veel dames willen het niet, maar ken op de dam toch ook best wel wat dames die wel geprikt zijn. Zeker sinds het Pfizer team daar ter plekke aan de deur kwam prikken zijn er een aantal gezwicht.
 
begreep van Elena dat ze pas in december zou gaan, maar dat kan nu weleens vervroegd zijn idd, nu je maar tot 18.00hr kan werken. Groot geld is er voorlopig niet bij.
 
Omdat ik te vroeg was voor mijn klant afspraak(09:20 ochtend). Dacht ik ga even voor de grap over de achterdam lopen. Op dat tijdstip keuze uit maar 4/5 dames.
Één dame sprong er voor mij echt uit. Vriendelijke lach, leuke uitstraling en absoluut niet opdringerig.

Ongetwijfeld dat jullie op basis van het onderstaande mij kunnen helpen met een naam:
* Afkomstig uit Slovenie
* Lekker lang postuur
* Leeftijd 27
* Niet helemaal zeker welk raam: 17-K1/2/3/4???

Hellup!! Wie is het?
Was niet alleen heel geil en lekker...maar ook gewoon kunnen lachen met elkaar!

Een echte aanrader!!
 
De hele week volgens mij, op gang 3 zitten er een aantal, bijna standaard. Daarnaast op D2 Maria / Giselle en op 11K1 Maribel.

Daarnaast zag ik ook de Amsterdamse Rosanna weer op 17 en later op 12, die is al in de 50. Hoewel ik haar advertentie op Kinky op het moment even niet meer zie.
 
Terug
Bovenaan Onderaan