Algemeen Alkmaar algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik zag Giselle eergisteren gewoon weer.

Anna Zandpad is niet meer werkzaam op de Dam, en komt met wat ik ervan begrepen heb ook niet meer terug op de Dam.

Verder zie ik die oudere, volle Latina met de bril op g3k6 ook niet meer. Mimi heette die geloof ik.

Hoor van meer dames dat ze achterstanden hebben met de huur voor hun woning, dus zullen er nog wel meer gaan stoppen de komende tijd, omdat het simpelweg niet meer uit kan.
 
Wow. Is het zo erg geworden op de achterdam?? Die vollere op k6 kwam ik nooit, niet mijn type. Was ook vaak NIET bezet als ik langsliep. Bedankt voor je berichtje. Dan maar even op bezoek bij gisele
 
Giselle verdient nog genoeg, is vaak dicht, zeker op vrijdag en zaterdag.

Ja, die dame op k6, dat was al jaren weinig verdienen.

Er werd natuurlijk altijd al geklaagd over de verdiensten, dat is niets nieuws. Maar de kosten voor levensonderhoud zijn de laatste tijd veel hoger geworden. Wetende dat de meeste wandelaars een bescheiden of normaal inkomen hebben (het zijn door de bank genomen geen artsen, piloten, en advocaten die in de straat rondlopen), zullen zij dat ook merken. Iemand met een bescheiden inkomen merkt het als eerste in zijn portemonnee, die kan duidelijk minder uitgeven in de straat, en de dames merken dat. Die zelf daarnaast privé ook met hogere lasten worden geconfronteerd.
 
Laatst bewerkt:
De andere geblondeerde Latina op g3k7 zie ik ook veel minder. Ook die was altijd al veel open.
Wil het nog enigszins aantrekkelijk zijn om uit te kunnen komen moet je toch wel 250 euro per dag omzet halen. De kamerhuur is geloof ik 135 euro.
 
Oana zit sinds het stoppen van Sofia op haar kamer, 27k1 idd. Daarvoor zat ze op allerlei verschillende kamers. Zo te zien heeft ze de SM spullen van Sofia overgenomen.

T7 zal vermoedelijk Sarah zijn, met spleetje tussen de tanden. Die werkt niet zoveel meer, op maandag, dinsdag en woensdag werkt ze bijna nooit meer. Leuke, knappe, zachte dame, van inmiddels 34 jaar.

Ik zag de kleine Nicole die normaal altijd op 23k4 zat nu enkele keren op 27k2 zitten. Vind haar daar beter tot haar recht komen. Beter zichtbaar ook. 27k2 is sowieso een goede kamer.
 
Oana zit sinds het stoppen van Sofia op haar kamer, 27k1 idd. Daarvoor zat ze op allerlei verschillende kamers. Zo te zien heeft ze de SM spullen van Sofia overgenomen.

T7 zal vermoedelijk Sarah zijn, met spleetje tussen de tanden. Die werkt niet zoveel meer, op maandag, dinsdag en woensdag werkt ze bijna nooit meer. Leuke, knappe, zachte dame, van inmiddels 34 jaar.

Ik zag de kleine Nicole die normaal altijd op 23k4 zat nu enkele keren op 27k2 zitten. Vind haar daar beter tot haar recht komen. Beter zichtbaar ook. 27k2 is sowieso een goede kamer.
Denk ook Sarah alleen is ze niet donkerblond (volgens de recensies) maar heeft ze echt zwart haar. Of zit ik dan mis.
 
ja AZ is aan het voetballen, en er was grootschalig politie ingezet. Ook een helikopter ingezet, is toch een risicowedstrijd. Voor de wedstrijd werd er alweer gemept op de Stationsweg.

zag ze niet op de Dam lopen overigens de voetbalsupporters, maar dat is ook logisch, want de wedstrijd zou toen over niet al te lange tijd beginnen.

persoonlijk vind ik dat niets, en veel dames houden er ook niet van, van die dronken supporters die leip doen in de straat. tenzij ze wat rustiger zijn, en veel geld brengen, dan is het wel goed vermoedelijk:)
 
Er zijn genoeg Roemeense aanradertjes op de Dam op het moment. Iedere pussy hunter of lustige hond zou zich er moeten kunnen vermaken:)

voor mij genoeg aanbod. Ik zag dat de sensuele en knappe Monica uit Roemenië er ook weer was, op D1.
 
Het viel tegen. Midden in de straat was wel een werkoverleg of het was burendag want alle dames zaten aangekleed voor de deur een blow te roken haha
Dan was je er net rond 18.00 - 18.30 gok ik..
Een aantal dames was gezamelijk een hapje wezen eten op het waagplein ivm een verjaardag van 1 van hen.
Daarna stonden ze idd nog even na te kletsen bij 12k2 voor de deur.
De dame van 2pg1k1 was daar ook bij en rookte die blow.
Sowieso zijn veel dames rond die tijd vaak even gesloten ivm eten.
 
Dan was je er net rond 18.00 - 18.30 gok ik..
Een aantal dames was gezamelijk een hapje wezen eten op het waagplein ivm een verjaardag van 1 van hen.
Daarna stonden ze idd nog even na te kletsen bij 12k2 voor de deur.
De dame van 2pg1k1 was daar ook bij en rookte die blow.
Sowieso zijn veel dames rond die tijd vaak even gesloten ivm eten.
Klopt was er tusse 5 en 7 zelf ook ff wat weze eten maar daarna viel het helaas ook nog tegen volgende keer maar wat later gaan
 
Dan was je er net rond 18.00 - 18.30 gok ik..
Een aantal dames was gezamelijk een hapje wezen eten op het waagplein ivm een verjaardag van 1 van hen.
Daarna stonden ze idd nog even na te kletsen bij 12k2 voor de deur.
De dame van 2pg1k1 was daar ook bij en rookte die blow.
Sowieso zijn veel dames rond die tijd vaak even gesloten ivm eten.
Grappig hoe iemand dit zo gedetailleerd kan weten, had ik maar zoveel inside informatiom..aahahaha
 
kwestie van naast de seksuele handelingen ook interesse tonen richting de dames, vragen stellen, en info combineren. zo kom je heel wat aan de weet. denk wel ook dat het afhangt van of een dame je ziet zitten, wat ze loslaat, maar van sommige dames weet je na verloop van tijd echt veel.
 
Grappig hoe iemand dit zo gedetailleerd kan weten, had ik maar zoveel inside informatiom..aahahaha
Toevallig was ik daar op dat moment ivm een afspraak met 1 van deze dames rond die tijd.
De andere dames die er stonden ken ik ook van bezoekjes.
En inderdaad, zoals ook hierboven vermeld: als je al een tijdje bij deze dames komt, en normaal met ze om gaat qua communiceren etc, dan hoor je wel eens iets.
 
sowieso is voor de deur of voor het raam gaan staan niet handig, als een raam open is. Zie ook weleens dames die de deur open doen, en zeggen dat een wandelaar elders moet gaan staan, omdat het anderen kan belemmeren de dame te zien of om binnen te stappen. Zou dat ook niet tof vinden als ik een dame was die daar zat.
 
sowieso is voor de deur of voor het raam gaan staan niet handig, als een raam open is. Zie ook weleens dames die de deur open doen, en zeggen dat een wandelaar elders moet gaan staan, omdat het anderen kan belemmeren de dame te zien of om binnen te stappen. Zou dat ook niet tof vinden als ik een dame was die daar zat.
Gebeurd hier in de doublet ook regelmatig dat de dames geirriteerd reageren als er groepen gaan hangen in de straten. Snap het zeker wel want mij houd het soms ook tegen om dan naar een dame toe te gaan
 
Terug
Bovenaan Onderaan