Algemeen Alkmaar algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Giselle verdient nog genoeg, is vaak dicht, zeker op vrijdag en zaterdag.

Ja, die dame op k6, dat was al jaren weinig verdienen.

Er werd natuurlijk altijd al geklaagd over de verdiensten, dat is niets nieuws. Maar de kosten voor levensonderhoud zijn de laatste tijd veel hoger geworden. Wetende dat de meeste wandelaars een bescheiden of normaal inkomen hebben (het zijn door de bank genomen geen artsen, piloten, en advocaten die in de straat rondlopen), zullen zij dat ook merken. Iemand met een bescheiden inkomen merkt het als eerste in zijn portemonnee, die kan duidelijk minder uitgeven in de straat, en de dames merken dat. Die zelf daarnaast privé ook met hogere lasten worden geconfronteerd.
Klopt helemaal wat je zegt! Ook hoor ik van de meiden dat de omzet voordat de prijsverhoging werd doorgevoerd vele malen hoger lag. Dus ja.......of de verhoogde kamerhuur en daardoor tariefsverhoging bij de meiden een succes is dat valt te betwijfelen.
 
en het zit hem ook in dat de kosten voor levensonderhoud veel hoger zijn geworden.

wat je als wandelaar niet in je portemonnee hebt kun je ook niet uitgeven, zo simpel is dat...
 
Weet iemand wie de dame op g1P2 is? zag haar gisteravond staan (Zwart haar, leek redelijk aan de lengte) en als ik Andrea (g2k2) niet zou hebben gezien had ik wel een poging gewaagd.

Van Afstand zag ze er leuk uit maar de glinstering van de zon verhulde nog wel een gedeelte..
 
Bezetting is over het algemeen best goed de laatste maanden.
Dinsdag/woensdag zijn wel de meest populaire dagen voor een dagje vrij bij sommige dames, maar ondanks dat is er ruim voldoende keus.
Dik, dun, lang, kort, donker, licht, etc, kun je gewoon vinden.
Tja en het beste kun je gaan als je eigen 'nood' het hoogst is😉
 
Goedemorgen ik wil even verifieeren of Alina van 17K3 dame is met zwart haar mooie bruine kijkers b cup en wat dikkere kont? Ik zag haar staan en vond haar er leuk uitzien. Ik heb vaste dames die ik bezoek en ben dus niet gegaan.

Bezoek normaal Nicole die engels grieks is, nicole die roemeens is, Eva die bulgaars is of Lilly doe roemeens is en naast engelse/griekse nicole zit 😄

Dank!
 
Goedemorgen ik wil even verifieeren of Alina van 17K3 dame is met zwart haar mooie bruine kijkers b cup en wat dikkere kont? Ik zag haar staan en vond haar er leuk uitzien. Ik heb vaste dames die ik bezoek en ben dus niet gegaan.

Bezoek normaal Nicole die engels grieks is, nicole die roemeens is, Eva die bulgaars is of Lilly doe roemeens is en naast engelse/griekse nicole zit 😄

Dank!
Op 17k3 staat Alina, maar die heeft donker haar, maar geen zwart haar. Wellicht verwar je haar met een van de andere 3 dames die nu op nr 17 staan.
 
Alina is een Roemeense dame, met donker haar idd, rond de 35 jaar is ze wel.
Op 17k4 (naast haar) staat Erika sinds kort, die is een jaar of 27/28 en heeft zwart haar, vaak opgestoken. Met een spleetje tussen haar voortanden boven. Die is bovengemiddeld knap. Zeg maar gerust een lekker ding.

Alina ziet er leuk uit, maar denk gemiddeld knap (voor hoe de meeste mannen dit beleven). Beiden zijn niet dik, net iets boven slank zeg maar. Alina is rond de 1.65-1.70, maar Erika is echt een stuk kleiner, dat is de kleinste dame van de straat, samen met Nicole van 23k4.

Op 17k1 staat ook een dame met donker haar, iets voller, midden twintig zoiets. Staat er nog niet zo heel lang. Op 17k2 Anna, die is erg slank, met siliconen borsten.

Alina van 17k3 pijpt zonder, de andere 3 op nr 17 niet (althans niet dat ik weet).
 
Alina is een Roemeense dame, met donker haar idd, rond de 35 jaar is ze wel.
Op 17k4 (naast haar) staat Erika sinds kort, die is een jaar of 27/28 en heeft zwart haar, vaak opgestoken. Met een spleetje tussen haar voortanden boven. Die is bovengemiddeld knap. Zeg maar gerust een lekker ding.

Alina ziet er leuk uit, maar denk gemiddeld knap (voor hoe de meeste mannen dit beleven). Beiden zijn niet dik, net iets boven slank zeg maar. Alina is rond de 1.65-1.70, maar Erika is echt een stuk kleiner, dat is de kleinste dame van de straat, samen met Nicole van 23k4.

Op 17k1 staat ook een dame met donker haar, iets voller, midden twintig zoiets. Staat er nog niet zo heel lang. Op 17k2 Anna, die is erg slank, met siliconen borsten.

Alina van 17k3 pijpt zonder, de andere 3 op nr 17 niet (althans niet dat ik weet).
Dank je wel @Pietje1977 dus 17k4 en 17k3 hebben allebei donker haar 😅 zal erop letten
 
Alina moet je zeker een keer proberen @Joop33 leuke dame die dikke kont valt heel erg mee heb die van de week nog van heel dichtbij mogen aanschouwen gewoon lekkere billetjes.
En ze houdt het lang vol met pijpen en cowgirl vind ik ook top bij haar ze kan je heerlijk berijden.
Pzc doet ze ook maar weet niet of ze dat bij iedereen doet. Ik kom er al een aantal jaren.
 
Alina moet je zeker een keer proberen @Joop33 leuke dame die dikke kont valt heel erg mee heb die van de week nog van heel dichtbij mogen aanschouwen gewoon lekkere billetjes.
En ze houdt het lang vol met pijpen en cowgirl vind ik ook top bij haar ze kan je heerlijk berijden.
Pzc doet ze ook maar weet niet of ze dat bij iedereen doet. Ik kom er al een aantal jaren.
Ik zal kijken of ik haar kan traceren. Ik kom meestal overdag, weet niet of dan ook al aan het werk is.
 
In verhouding heeft Erika 17k4 best breede heupen viel me laatst op toen ik bij haar was. Ietsje breder als vorig jaar.
En inderdaad is dit een hele kleine knappe dame met gitzwart haar.
 
Hallo, ik hoorde een gerucht omdat er tekort klanten zijn dat de prijs weer terug gaat van 50 naar 35 euro
Zijn er meer mensen die hier van gehoord hebben ? Als dit waar is maar eventjes wachten
 
Terug
Bovenaan Onderaan