Algemeen Alkmaar algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Wat ik wel begrijp van meerdere dames is dat het te rustig is kwa klanten, dan je prijs laten zakken kan je wel meer klanten opleveren.
Heb een dame die voor 150€ 60 min doet dat vind ik best goed en kom daar dus vaker dan bij andere dames. Die missen dan mijn uitgaven (hun inkomsten) weer.
 
Ik vond 200 euro voor 60 minuten altijd al aan de prijs, en sloeg dat altijd al af. Veel dames (zeker de wat oudere) hielden na de prijsverhoging gelukkig nog de 150 per uur aan. Maar wel netjes als een dame nu zakt van 200 naar 150 per uur. Uiteraard hangt het wel van de service af, sommige dames vind ik ook voor 150 euro per uur te duur.

Daarnaast blijft er ook wel verschil in hoe dames met de tijd omgaan. Volgens Irina is 30 minuten 30 minuten, geen 40. Bij Andreea g2k2 krijg je zo 40-45 minuten voor 100 euro (als je er om vraagt). Bij Giselle was ik pas nog. Had 100 euro betaald, maar ben niet zo snel met klaarkomen. Dat ik naar huis liep realiseerde ik mij dat we misschien wel 50 minuten op bed bezig waren geweest (uur op de kamer). En nog een leuk praatje vooraf en achteraf.

Uiteindelijk is dat gewoon slim, dan kom je ook weer terug. Een goede betalende klant binnenboord houden is slim voor je omzet. Je geeft wat extra qua tijd, de extra's qua service doe je inclusief in de totaalprijs als hij langer blijft en vervolgens pak je een leuke omzet uit de klant op jaarbasis. Dit i.p.v 5 of 10 minuutjes beknibbelen en die klant geheel niet meer terugzien... Sommige dames snappen dat heel goed, en anderen snappen daar niets van.

Tot slot hangt het ook nog van de dag af. Op vrijdagavond om 21.00hr weet een dame dat er daarna nog veel klanten kunnen komen. Als je op dinsdag 150 euro lapt is de druk er al best wel af, want zo goed zijn die dagen begin van de week toch niet voor de meesten. Ervaar toch wel vaker een verschil in tijdsdruk tussen de dagen doordeweeks en de vrijdag en zaterdag.
 
ik vind nog steeds dat ze, de dames, eigen tarieven moeten bepalen. een raamverhuurder is geen pooier en een dame is geen personeel. opeens ging iedereen naar minimaal 50 euro en kwamen de stickers voor de ramen. ik kom veel minder in de straat door de stijging in tarieven en omdat er dus weinig te onderhandelen valt. ik bezocht mijn vaste dame toen ~10x per half jaar. nu 2 a 3x per jaar, waarom? omdat ik haar dat (die 50 euro) doorgaans niet waard vind. het is een leuke meid maar zo leuk? nee... vroeger kreeg je pzc voor 50 en ging ik elke week of soms 2x naar de straat. nu vragen ze soms het dubbele. natuurlijk zijn er ook dames die wat minder populair zijn en die stiekem voor minder diensten aanbieden (niet lager dan 50 overigens). vorige week kreeg ik de vraag of ik nzc wilde, heb geweigerd maar dat dingen stiekem gebeuren begrijp ik maar er hangt een verrotte cultuur in de straat, door sociale druk terwijl er in mijn ogen juist een marktwerking moet zijn. niet alleen in alkmaar overigens, amsterdam kan er ook iets van (van 50 naar 100). maarja laat de verhuurders en dames het dan maar in de portemonnee voelen dat er minder klanten komen, geen medelijden.
 
maarja laat de verhuurders en dames het dan maar in de portemonnee voelen dat er minder klanten komen, geen medelijden.
Helemaal met je eens, er zijn een paar lieve en eerlijke dames of (zoals Pietje schrijft ) slimme dames, maar heb vaak genoeg meegemaakt dat je voor een bepaalde tijd betaalt en dan tien minuten eerder al weer buiten gewerkt word dat arrogante gedrag gaat ze nu tegen werken en voelen deze (meerderheid van de dames ) in de knip
Alleen vind het wel sneu voor die paar goede en eerlijke dames
 
He Ard jammer dat je zo over Alkmaar denkt, ben het wel met je eens dat het echt een stuk minder is dan een aantal jaren terug
Ik vraag me af hoe dat komt en heb je berichten even teruggelezen, heeft Kristina je echt zo slecht behandeld dat je afgeknapt bent op Alkmaar in totaliteit ?
Dat zou wel jammer zijn !!
 
Juist:) En daarnaast werkt Erkan bijna 365 dagen per jaar op de Dam, en dan is hij ook nog eens van eind van de ochtend tot eind van de avond aanwezig. En dat al 20+ jaar (met wat ik weet). Hulde aan Erkan, hij is een vaste waarde in de straat, en de dames kunnen altijd op hem rekenen als ze wat boodschappen nodig hebben.
 
Juist:) En daarnaast werkt Erkan bijna 365 dagen per jaar op de Dam, en dan is hij ook nog eens van eind van de ochtend tot eind van de avond aanwezig. En dat al 20+ jaar (met wat ik weet). Hulde aan Erkan, hij is een vaste waarde in de straat, en de dames kunnen altijd op hem rekenen als ze wat boodschappen nodig hebben.
Dat weet ik zo nog niet, Ik hoorde laats een dame schreeuwen tegen hem omdat hij tot 2x toe verkeerd haalde maar wel het geld hield en niet terug wilde. (wat ik uit het geschreeuw hoorde) Maar hij is er wel altijd.
 
He Ard jammer dat je zo over Alkmaar denkt, ben het wel met je eens dat het echt een stuk minder is dan een aantal jaren terug
Ik vraag me af hoe dat komt en heb je berichten even teruggelezen, heeft Kristina je echt zo slecht behandeld dat je afgeknapt bent op Alkmaar in totaliteit ?
Dat zou wel jammer zijn !!
Ja ik zal er niet teveel over uitweiden, maar had dat nog nooit meegemaakt zulk skofterig gedrag
 
sinds lange tijd weer eens p de dam geweest vanmiddag rond 16.30 maar ik vond het wel heel rustig veel gesloten ramen en ik had gehoopt dat er wat meer te doen was i,v,m, 2de pinksterdag maar dat viel dus tegen .dus maar weer naar huis gegaan want ik kon niet echt vinden waar ik trek in had.
wat is er met helena op k2 gebeurt. dat vond ik altijd een van de mooiste op de dam maar nu echt niet meer .wat zonde
 
De meest onbeschofte dame van de Dam is in mijn ogen Kristina van 13k4. Heb het naar mijn weten niet erger meegemaakt dan dat. Die blijft onbeschoft zelfs als je haar heel veel betaalt.
Vond ik ook niet geweldig. Maar veruit de grootste drama (voor mij) was vorig jaar: Erica op 5K1. Dat was echt niet normaal!

Ik was er aan het eind van de dag. Ze begon onwijs snel te pijpen en trekken dat het gewoon pijn deed. Toen ik er wat van zei snauwde ze me af en zei ze dat ik voor €50 in 10 minuten moet komen (Bullshit!). Toen vroeg ze om een positie. Toen zei ik Doggy. Toen ging ze zo snel heen en weer dat mijn lul er telkens uitvloog. Al die tijd bleef ze roepen: cum quick. Na een minuut was ik er klaar mee en zei ik: let's just stop. Ze was gewoon de boel aan het besodemieteren. Ik spoel het geld nog liever door de WC dan dat ik weer naar haar ga.
 
ja, dat is onbeschoft gedrag in mijn ogen, en niet klantvriendelijk. Zoiets doe je niet, en erg onverstandig ook. Zo zie je klanten niet meer terug, en dat kost je uiteindelijk veel meer geld. Die heeft weinig geleerd dan in de jaren dat ze er zit. Een heel verschil dan met haar vriendin en naamgenoot van 17k4.

Elena 11k2 heeft ook een grote muil als het haar niet aanstaat. Ook al een aantal keer vervelend gedrag van gezien, ook naar andere wandelaars. Laatst ging ze compleet uit haar plaat, met een klant aan haar deur. Die klant was verder mild, maar om redenen mocht hij niet naar binnen van haar. Ze schold (schreeuwde) toen door de straat dat hij er niet uit zag, hij bleef verder rustig. Nog los van wie er gelijk had, mijn type dame is dat niet.

Maar goed zijn gelukkig genoeg dames die wel goed zijn en netjes doen, als je je als wandelaar netjes opstelt.
 
Laatst bewerkt:
ja, dat is onbeschoft gedrag in mijn ogen, en niet klantvriendelijk. Zoiets doe je niet, en erg onverstandig ook. Zo zie je klanten niet meer terug, en dat kost je uiteindelijk veel meer geld. Die heeft weinig geleerd dan in de jaren dat ze er zit. Een heel verschil dan met haar vriendin en naamgenoot van 17k4.

Elena 11k2 heeft ook een grote muil als het haar niet aanstaat. Ook al een aantal keer vervelend gedrag van gezien, ook naar andere wandelaars. Laatst ging ze compleet uit haar plaat, met een klant aan haar deur. Die klant was verder mild, maar om redenen mocht hij niet naar binnen van haar. Ze schold (schreeuwde) toen door de straat dat hij er niet uit zag, hij bleef verder rustig. Nog los van wie er gelijk had, mijn type dame is dat niet.

Maar goed zijn gelukkig genoeg dames die wel goed zijn en netjes doen, als je je als wandelaar netjes opstelt.
Ken Elena zeer lang, ik herken haar hier absoluut niet in. Volgens mij had ze reden, ze bijt vast niet uit het niets van haar af. Of bepaalde opdringerige klanten zo braaf zijn,
nee is nee, neem mij niet kwalijk, zeg !
 
Vond ik ook niet geweldig. Maar veruit de grootste drama (voor mij) was vorig jaar: Erica op 5K1. Dat was echt niet normaal!

Ik was er aan het eind van de dag. Ze begon onwijs snel te pijpen en trekken dat het gewoon pijn deed. Toen ik er wat van zei snauwde ze me af en zei ze dat ik voor €50 in 10 minuten moet komen (Bullshit!). Toen vroeg ze om een positie. Toen zei ik Doggy. Toen ging ze zo snel heen en weer dat mijn lul er telkens uitvloog. Al die tijd bleef ze roepen: cum quick. Na een minuut was ik er klaar mee en zei ik: let's just stop. Ze was gewoon de boel aan het besodemieteren. Ik spoel het geld nog liever door de WC dan dat ik weer naar haar ga.
Al meerdere keren bij Erika 5k1 geweest, aantal keren 1 op 1, en ook een keer een trio met haar en een vriendin van haar, maar dit herken ik totaal niet.
Neemt juist heel netjes de tijd, zelfs gewoon bij een 50e bezoekje.
Ook altijd vriendelijk en lachen.
Maar misschien heb je het een keer slecht getroffen, wat jammer is dan natuurlijk.
 
Ken Elena zeer lang, ik herken haar hier absoluut niet in. Volgens mij had ze reden, ze bijt vast niet uit het niets van haar af. Of bepaalde opdringerige klanten zo braaf zijn,
nee is nee, neem mij niet kwalijk, zeg !
Ze beukte bij mij ook een keer hard op het raam dat ik langs liep ,heb haar nog nooit bezocht..die spoort niet
 
Ze beukte bij mij ook een keer hard op het raam dat ik langs liep ,heb haar

Ze beukte bij mij ook een keer hard op het raam dat ik langs liep ,heb haar nog nooit bezocht..die spoort niet
Misschien stond jouw gulp nog open en werdt je daar op geattendeerd.
Nee, dat heb ik haar de laatste 10 jaar nooit zien doen. Haar gordijnen zijn regelmatig gesloten. Klandizie geen gebrek. Nog nooit gelezen in de talrijke recenties, die in het algemeen vol lof zijn. Door haar afwezigheid kom ik haast niet meer op de dam, niet veel dames kan qua dienstverlening aan haar tippen. Alina is nog wel een aardig alternatief.
 
Laatst bewerkt:
De ervaring van de een kan wezenlijk anders zijn die van de ander. Dit blijft toch zo, ook als je zelf geen slechte ervaring hebt met een dame kan het zijn dat een ander die wel heeft.

Ik kom ook bij dames waar ik in al die jaren zelf geen slechte ervaring mee heb, maar anderen weer wel. Dit kan aan allerlei zaken liggen, aan de dame, aan de wandelaar, of aan de chemie tussen beiden.

En ook of de dienstverlening goed is, dat blijft toch iets persoonlijks. Ik vind Andreea g2k2, Alina 17k3, Giselle D2, en Irina 16k1 beter pijpen dan Elena.
 
De ervaring van de een kan wezenlijk anders zijn die van de ander. Dit blijft toch zo, ook als je zelf geen slechte ervaring hebt met een dame kan het zijn dat een ander die wel heeft.

Ik kom ook bij dames waar ik in al die jaren zelf geen slechte ervaring mee heb, maar anderen weer wel. Dit kan aan allerlei zaken liggen, aan de dame, aan de wandelaar, of aan de chemie tussen beiden.

En ook of de dienstverlening goed is, dat blijft toch iets persoonlijks. Ik vind Andreea g2k2, Alina 17k3, Giselle D2, en Irina 16k1 beter pijpen dan Elena.
Beter pijpen ?
Maar de betreffende dames die genoemd worden, doen bij mijn weten niet aan CIM en ook de meeste niet PZC. Dat is appels met peren vergelijken, dan haak ik juist af als ze dat niet doen.
Natuurlijk ervaart de een anders dan de ander. Maar het is ook maar net wat men wenst. Wat wel overeind blijft, dat van de tientallen recenties mbt Elena 99% louter postief waren/zijn. Nogmaals, het negatieve hetgeen er nu vertelt wordt, lees ik voor het eerst.
Ik herken haar daar niet in, ook niet dat ze slechter er uit zou zien.
 
Wat ik over haar vergeet te vertellen; ze is goud eerlijk. Zo betaalde ze uit eigen beweging een totaal verbaasde klant een naar haar mening te veel betaald geld terug, zie recentie.
Bovendien is ze een van de zeer weinige, die nog oude prijzen toe past.
 
Terug
Bovenaan Onderaan