Algemeen Alkmaar algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
De boodschappen mannetjes weten meer, Erkan, Michel, en een lange man van denk rond de 50, en de wat vollere jongeman met een petje (zijn meestal samen). Staan ook vaak te kletsen met de dames. Zijn er meestal wel dagelijks, een langere tijd.

Ik vraag weleens wat aan Erkan, maar moet altijd moeite doen om hem te verstaan.
Ja ik weet denk wie je bedoelt, Erkan of seran (turkey) word die altijd genoemd is wat ik begreep meer van het geld, Michel is volgens mij dat druktemakertje die haalt vaak het eten (wat ik zie) En die andere twee zie ik wel vaak in de avond dames wegbrengen of een praatje maken. Lijkt wel een verdeling van ''werkzaamheden'' Maar ze zijn allen niet tot last denk ik en prettig naar de dames toe. Maar denk dat jij daar een beter beeld bij hebt dan ik (Loop er niet zo vaak meer)
 
Ja ik weet denk wie je bedoelt, Erkan of seran (turkey) word die altijd genoemd is wat ik begreep meer van het geld, Michel is volgens mij dat druktemakertje die haalt vaak het eten (wat ik zie) En die andere twee zie ik wel vaak in de avond dames wegbrengen of een praatje maken. Lijkt wel een verdeling van ''werkzaamheden'' Maar ze zijn allen niet tot last denk ik en prettig naar de dames toe. Maar denk dat jij daar een beter beeld bij hebt dan ik (Loop er niet zo vaak meer)
Klopt die idd. Geen van deze heren is de dames tot last, zijn allemaal vriendelijk en behulpzaam juist naar de dames.

Wegbrengen van dames is denk ik niet verkeerd (goed dat de heren dat doen voor de dames die daar prijs op stellen), want alleen richting huis lopen, zeker dat stukje op de Dijk 's avonds laat, is geen pretje. Enkele overvallen op dames in het achterhoofd hebbend.

Hoop verder dat ze die gozer hebben gegrepen die bij Elena het raam in heeft getikt, eerder deze week. Zal wat honderdjes kosten zo'n raam.
 
Klopt die idd. Geen van deze heren is de dames tot last, zijn allemaal vriendelijk en behulpzaam juist naar de dames.

Wegbrengen van dames is denk ik niet verkeerd (goed dat de heren dat doen voor de dames die daar prijs op stellen), want alleen richting huis lopen, zeker dat stukje op de Dijk 's avonds laat, is geen pretje. Enkele overvallen op dames in het achterhoofd hebbend.

Hoop verder dat ze die gozer hebben gegrepen die bij Elena het raam in heeft getikt, eerder deze week. Zal wat honderdjes kosten zo'n raam.
Ik heb gehoord uit een betrouwbare bron dat het er 2 waren, en ze in de armen van de politie liepen, die ''toevallig'' op de dam waren ivm een kroeggevecht
 
Das toch weer mooi van de smeris dan.

Een aantal maanden geleden (in de winter) was ik getuige van een vent die rond 24.00hr de Dam op rende vanaf de Dijk. Politie rende hem achterna en drukte hem tegen de grond. Die werd ook ingerekend.
 
Dag heren,

gisteren naar de dam geweest. Heb helaas de slechtste ervaring ooit gehad. Ik kende de dame niet eerder. Mogelijk dat jullie eerst kunnen aangeven of jullie haar kennen. Wil niet per ongeluk een verkeerde dame zwartmaken.

Ze zat op 2pg1K2 (of k3). Had lang zwart haar. Kwam uit roemenie. Had behoorlijk veel tatoos. Had ook een gouden/zilveren tand. En ze sprak alleen maar Duits (geen engels; dat zei ze tenminste).

Ik had de naam Morena al gevonden hier op dit forum. Maar daarvan wordt gezegd dat ze engels sprak en wordt niks gezegd over een gouden tand.

Laat maar weten. Dan schrijf ik een review.
 
Heb geen naam bij die dame, maar weet wie je bedoeld. Dat is niet Morena (ultra skinny dame), die zit momenteel op D1, tot Monica weer terugkomt.

Okay. Nou ik zal toch even hier omschrijven wat mijn ervaring is. Al is het alleen om mijn medewandelaars te waarschuwen.

Het was gister aan het eind van de avond. En na een paar rondjes te hebben gelopen besloot ik toch bij deze dame naar binnen te gaan. Simpelweg omdat ze continu knipoogte en me naar binnen lokte.

Zoals ik al schreef: Roemeens, vol met tattoos, gouden/zilveren tand, lang zwart haar, goudkleurige lingerie, sprak duits.

Zodra ik binnenkwam begon ze al te klagen over dat haar vorige klant vervelend was en veel te veel verwachte voor wat hij betaalde. Mijn Duits is niet zo goed, maar begreep genoeg. Ik dacht: 'het zal wel'. Zullen vast genoeg vervelende klanten zijn.

Dus ik vroeg naar de tarief. En toen begon ze: "Give € 150,- for 1 hour. You can fuck, suck and eat pussy". Ik gaf aan dat ik geen uur wil en ook niet wil beffen. Toen zei ze: "okay € 150,- only fuck". toen keek ik haar aan: 'huh.....'. Toen bleef ze drie keer herhalen hoe lekker haar poes is, en dat ik voor € 150 alles mag aanraken. Na tig keer te hebben gezegd dat ik geen interesse heb daarin, kwam het neer op €50,- pijpen en neuken.

Ik ging dus liggen zodat ze kon beginnen. Ze liet AL haar kleren aan. Dus zowel haar top als haar onderbroek. Ze ging niet eens op het bed zitten, maar met 1 knie op de rand en de andere been staand. En toen kwam het: ze ging als een gek KEIHARD en SNEL aan mijn lul trekken waardoor ze het condoom na 20 seconden kapot scheurde. Dus ik vroeg haar: 'What are you doing??'. Ze deed er een nieuw condoom op en ging gewoon door op dezelfde manier. Dus ik zei: zo kan ik onmogelijk komen. Je moet het eerst rustig opbouwen. Vervolgens ging ze iets langzamer trekken, en ondertussen hield ze op met pijpen. Ze deed alleen 'sneaky' haar lippen op mijn eikel.

Ik zei toen: waarom doe je niet je kleren uit. Wil graag je lichaam zien. Toen ging ze overeind staan en haalde 1 borst eruit voor 3 seconden en stopte hem weer weg. En toen ging ze door met haar trekwerk/onzin.

Toen ik zag dat dit nergens op uit liep, riep ik naar haar: 'let's fuck'. Maar ze bleef gewoon doortrekken en riep ondertussen: 'come quick'. Vervolgens heb ik MINIMAAL 3 keer gezegd: i want to fuck. Toen kreeg ik de grootste zucht ooit te horen.

Ze deed haar kleren uit. Ging STAAN tegen de wastafel. Ze wou het alleen staand doen. pakte mijn lul vast en schoof hem van achter (in de poes) er in. Na letterlijk (zonder overdrijven) 5 seconden snauwde ze: 2 more minutes left!!!

Toen was ik er klaar mee. Ik haalde hem eruit en riep: we are finished. Toen deed ze haar kleren aan en ging op bed liggen telefoneren met iemand. Nam niet eens de moeite om gedag te zeggen of de deur te openen.

Veruit de slechtste ervaring OOIT. Enige waar ik blij mee ben is dat ik me niet heb laten overhalen tot € 150 betalen!!

Dit is zware oplichting! Heren, ga hier niet naar binnen!! Vanaf seconde 1 voel je al dat je in de maling wordt genomen.

Ik snap dit soort tutholas ook niet. Wat denk je dan: als ik als een gek vanaf seconde 1 aan zijn lul ga trekken dan komt hij vast snel.... Zo werkt het gewoon niet. Duurt alleen maar langer. Heb ook het gevoel dat er steeds meer van dit soort dames bij komen: die geen sfeer willen creëren, maar je zo snel mogelijk weer buiten willen hebben.

Ben er even klaar mee. Wees gewaarschuwd.
 
Ik heb altijd respect voor dames.Zal van de week is langs gaan en informeren. En letterlijk zeggen i read bad things about you.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Koekwaus zeg die dame!!

Punt is altijd dat je met dit soort gedragen minder gaat verdienen, zo niet veel minder. Klanten komen niet terug, en je krijgt slechte verhalen waardoor nieuwe wandelaars ook niet meer binnenstappen.

Hoe lang zit deze dame er al? Ik zag gisteren ook een blonde dame in gang 1 die ik niet direct herkende.
 
Had een zelfde ervaring met volgens mij dezelfde dame. Ik mocht haar dan wel doggy neuken op bed, maar na enkele minuten zei ze ineens: you ready, you cum! En ze trok hem eruit en stond op, trok de condoom eraf. Vlug als water haha. Maar ik was niet klaargekomen. Toen ik dat zei, antwoordde ze: again is 50 euro. Haha wtf… ik dacht, deze slaan we voortaan over.
 
slecht hoor, dat er zulke dames op de Dam zitten. Je maakt wel vaker gekke dingen mee, maar dit is kennelijk echt een hele slechte... Je zou zeggen dat zo'n dame het toch niet lang vol kan houden als wandelaars massaal deze ervaring hebben, en dit ook nog doorvertellen aan andere wandelaars.
 
Ja, daar is al veel over geklaagd, en zoals ik in eerdere jaren ook al zei... vind het misdadig van de verhuurders dat een deel van die kamertjes nog steeds geen airco heeft. Wel 4K per maand aan kamerhuur opstrijken, maar een airco kan er niet vanaf. Sommige kamers worden gewoon zo warm, dat je er bijna vergaat van de hitte.

Zo duur zijn die dingen niet meer, en maakt een groot verschil voor zowel de dames als de klanten. Is ook niet uit de leggen dat sommige dames er wel een hebben, en andere dames niet.
 
Ik was 15 minuten terug op de Dam. Zlatina ook gezien, maar voor de rest was het erg rustig.

De dame op gang 1 was er ook, die was bezet. Iemand dus net in haar valkuil gestapt...

Verder was de Dam afgezet ter hoogte van 31 - 33. Op 29 zijn de 3 nieuwe kamers nu goed zichtbaar. Ziet er fraai uit! Zal niet lang meer duren denk ik en de dames kunnen daar hun intrek nemen, en kunnen we daar ook plezier hebben.

Ga zo weer even terug naar de Dam.
 
Ik was 15 minuten terug op de Dam. Zlatina ook gezien, maar voor de rest was het erg rustig.

De dame op gang 1 was er ook, die was bezet. Iemand dus net in haar valkuil gestapt...

Verder was de Dam afgezet ter hoogte van 31 - 33. Op 29 zijn de 3 nieuwe kamers nu goed zichtbaar. Ziet er fraai uit! Zal niet lang meer duren denk ik en de dames kunnen daar hun intrek nemen, en kunnen we daar ook plezier hebben.

Ga zo weer even terug naar de Dam.
Benieuwd wie er als eerste dan een kamer-review geeft ipv een dame-review 😀
 
Terug
Bovenaan Onderaan