Algemeen Alkmaar algemeen 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Zag gisteren middag op 23/4 een nieuwe blonde dame, schat haar eind 20 begin 30, lekker romig figuur wel, een (blauwe) beugel in.
Ze is vriendelijk aan de deur, ze komt uit Moldavië, extra's bespreekbaar zoals pzc en tz .
Toegezegd nog eens terug te komen en door naar Julia op 11/2 waar het weer goed toeven was.
Iemand bekend met deze nieuwe dame op 23/4 ?

Morning wandelbroeders, ik wil een keertje afreizen naar Alkmaar. Ik ben er nog nooit geweest dus geen idee wat ik kan verwachten. In Den Haag ken ik alles wel en ook qua parkeren weet ik precies waar je goedkoop of gratis je auto kwijt kan. Kan iemand mij zeggen waar ik het beste kan parkeren? Ik vind het niet erg om een stukje te lopen.

Op welke tijd(en) zijn er de meeste dames op Zaterdag aan het werk volgende week
Alkmaar heeft gewoon 1 shift, dus vanaf einde vd ochtend, begin vd middag zijn alle dames wel aanwezig.
Morning wandelbroeders, ik wil een keertje afreizen naar Alkmaar. Ik ben er nog nooit geweest dus geen idee wat ik kan verwachten. In Den Haag ken ik alles wel en ook qua parkeren weet ik precies waar je goedkoop of gratis je auto kwijt kan. Kan iemand mij zeggen waar ik het beste kan parkeren? Ik vind het niet erg om een stukje te lopen.
De parkeergarages in Alkmaar zijn vrij goedkoop en goed bereikbaar. Zelf op steenworp afstand vd Achterdam kun je goedkoop parkeren in parkeergarage De Karperton.

Terug
Bovenaan Onderaan