Algemeen Alkmaar algemeen 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Zag gisteren middag op 23/4 een nieuwe blonde dame, schat haar eind 20 begin 30, lekker romig figuur wel, een (blauwe) beugel in.
Ze is vriendelijk aan de deur, ze komt uit Moldavië, extra's bespreekbaar zoals pzc en tz .
Toegezegd nog eens terug te komen en door naar Julia op 11/2 waar het weer goed toeven was.
Iemand bekend met deze nieuwe dame op 23/4 ?

Morning wandelbroeders, ik wil een keertje afreizen naar Alkmaar. Ik ben er nog nooit geweest dus geen idee wat ik kan verwachten. In Den Haag ken ik alles wel en ook qua parkeren weet ik precies waar je goedkoop of gratis je auto kwijt kan. Kan iemand mij zeggen waar ik het beste kan parkeren? Ik vind het niet erg om een stukje te lopen.

Op welke tijd(en) zijn er de meeste dames op Zaterdag aan het werk volgende week
Alkmaar heeft gewoon 1 shift, dus vanaf einde vd ochtend, begin vd middag zijn alle dames wel aanwezig.
Morning wandelbroeders, ik wil een keertje afreizen naar Alkmaar. Ik ben er nog nooit geweest dus geen idee wat ik kan verwachten. In Den Haag ken ik alles wel en ook qua parkeren weet ik precies waar je goedkoop of gratis je auto kwijt kan. Kan iemand mij zeggen waar ik het beste kan parkeren? Ik vind het niet erg om een stukje te lopen.
De parkeergarages in Alkmaar zijn vrij goedkoop en goed bereikbaar. Zelf op steenworp afstand vd Achterdam kun je goedkoop parkeren in parkeergarage De Karperton.

Meeste dames zijn vaste dames er zijn wisselend weinig nieuwe dames het verschilt.
Zelfs de tijden dat de bezetting goed is dat verschild al helemaal, echter heb je de meeste kans begin van de avond.

Ik ben vandaag vreemd gegaan en even in Leeuwarden geweest om een oude bekende op te zoeken. Ze wist me te vertellen dat een aantal dames daar waren teruggekeerd na even hier te hebben gewerkt. Reden is dat ze daar wel een slaapplaats hebben bij hun werkplek. Dus heb je een voornamelijk Latina dame bezocht die weer verdwenen is dan weet je waar je haar kan vinden.

Even een waarschuwing voor degenen die vanavond gaan wandelen, bij diverse kamers is er geschilderd, staat wel keurig een bordje bij.
En verder kwam ik er vandaag achter dat er momenteel ook andere wandelaars actief zijn in Alkmaar, de wandelvierdaagse is weer bezig.
Verder was het vanmiddag redelijk rustig op de dame, vooral het aantal wandelaars was laag, maar er waren ook de nodige ramen onbezet. Gelukkig heb je soms genoeg aan 1 dame als het een van je favorieten is.

Ik ben vorige maand of iets langer geleden bij een dame geweest die toen zat op p2g3k3 dacht ik..
Zwart haar,slanke dame met heerlijke wat vollere billen.. zuid Amerikaans dacht ik.
Nou heb ik haar daarna niet meer gezien, iemand een idee wie ik bedoel?

Dat weet ik niet zeker maar je kan daar wel gelijk in hebben.
Paar jaar terug geweest extra betaald voor langer verblijf en pzc na het pijpen gleed ze wel aldoor over mijn pik heen met haar kutje. Toen condoom erom en heb ik haar goed lang door geneukt, met klaarkomen mocht ik het over haar kont spuiten in doggy!

Dat weet ik niet zeker maar je kan daar wel gelijk in hebben.
Paar jaar terug geweest extra betaald voor langer verblijf en pzc na het pijpen gleed ze wel aldoor over mijn pik heen met haar kutje. Toen condoom erom en heb ik haar goed lang door geneukt, met klaarkomen mocht ik het over haar kont spuiten in doggy!
Toen ik laatst op de dam was had ze lang zwart haar dat stond haar echt goed heeft ze dat nog steeds ? Met dat oma kapsel voorheen liep ik haar zo voorbij. Maar moet zeggen dat ik laatst wel een stijve pik van der kreeg toen ik langs liep hahah

Denk niet dat het Gissele was dan die je daar zag. Gissele heeft al sinds eind 2022 (toen ze terugkeerde, na er een jaar uit te zijn geweest) kort grijs haar met een slag erin. Dat is naar mijn weten niet meer aangepast sindsdien. Haar haar is kort tot hooguit halflang, zeker niet lang. Ze is midden 50.

Denk niet dat het Gissele was dan die je daar zag. Gissele heeft al sinds eind 2022 (toen ze terugkeerde, na er een jaar uit te zijn geweest) kort grijs haar met een slag erin. Dat is naar mijn weten niet meer aangepast sindsdien. Haar haar is kort tot hooguit halflang, zeker niet lang. Ze is midden 50.
huhh dacht dat ik haar echt zag dat is toch de dame vanaf karpeton 2 de deur rechts meteen net voorbij de office ?

Ik vind dat grijze haar wel geil.
Oké, het maakt een vrouw wel ouder, maar ik ben ook geen 18 meer.
Ze is het geld (wat je ook betaalt en wat je er ook voor krijgt) meer dan waard.
Ik moet er weer eens heen.

huhh dacht dat ik haar echt zag dat is toch de dame vanaf karpeton 2 de deur rechts meteen net voorbij de office ?
2e deur rechts inderdaad, vanaf de Karperton gezien. Als je voor de 2 D kamers staat, dan is het het linker deurtje.

Monica zit daarnaast, rechter deurtje, die heeft krullen lang donker haar. Die is eind 30, denk voor veel wandelaars een hele knappe dame. Mogelijk bedoel je die?

Ik vind Giselle voor haar leeftijd er prima uitzien. Grijs haar is voor mij niet per definitie bezwaarlijk (wel als het stekels zouden zijn, dan wel :)) Maar ieder zijn ding. Een deel van de wandelaars zal haar wellicht te oud vinden, maar voor de dames van die leeftijd vind ik haar misschien wel de knapste. De rest van 50+ vind ik eigenlijk niets op de Dam.

De service van Giselle is uitstekend, niet alleen de hoeveelheid extra's maar ook hoe ze het aanpakt en hoe ze de tijd neemt voor je. Veel jonge dames zouden bij haar eens wat lessen moeten volgen ;) Verder is ze ook ontzettend lief en aardig, en ook belangstellend.

Terug
Bovenaan Onderaan