Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDank je voor je bericht. Ik ga vanmiddag even heen.Oké volgens mij zit ze nu op 1 van de 3 nieuwe kamers.
Ik dacht haar daar te zien zondag
Dat was 100% niet Oana.Oké volgens mij zit ze nu op 1 van de 3 nieuwe kamers.
Ik dacht haar daar te zien zondag
Zitten zeker wel wat mooie slanke dames hoor, maar val ook meer op de wat vollere (en ook daar zitten er genoeg vanHeren, ik kom vanavond met de trein naar Alkmaar en vroeg me af of er een dvp is die jullie aanraden om te bezoeken… heb geen tijd om door alle reviews te gaan namelijkwie is er echt een topper qua service en slank?
Oke maar geen 1 die jullie aanbevelen ofzo? Ik bedoel in geleen zou ik direct zeggen Lexie of Sibel en doublet: maya, andra, lori of bj queen: claudia. Zoiets hebben jullie niet in Alkmaar?Zitten zeker wel wat mooie slanke dames hoor, maar val ook meer op de wat vollere (en ook daar zitten er genoeg van).
Ze hebben allemaal wel goede Service, Kan er wel een paar noemen maar ieder zijn keus en afweging natuurlijk, op D1 zit een topper, op D2 zit een lange slanke dame waar de heren best lang vertoevenHeren, ik kom vanavond met de trein naar Alkmaar en vroeg me af of er een dvp is die jullie aanraden om te bezoeken… heb geen tijd om door alle reviews te gaan namelijkwie is er echt een topper qua service en slank?