Algemeen Alkmaar algemeen 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Heren, ik kom vanavond met de trein naar Alkmaar en vroeg me af of er een dvp is die jullie aanraden om te bezoeken… heb geen tijd om door alle reviews te gaan namelijk😁 wie is er echt een topper qua service en slank?

Heren, ik kom vanavond met de trein naar Alkmaar en vroeg me af of er een dvp is die jullie aanraden om te bezoeken… heb geen tijd om door alle reviews te gaan namelijk😁 wie is er echt een topper qua service en slank?
Ze hebben allemaal wel goede Service, Kan er wel een paar noemen maar ieder zijn keus en afweging natuurlijk, op D1 zit een topper, op D2 zit een lange slanke dame waar de heren best lang vertoeven😉 13K4 ook lang en slank. maar misschien heb je ondertussen al een parel ontdekt😁

Correct Giselle gespot., Anna 17k2 is terug. En Julia 11K2 ook. Tevens Oana even in een vlugheid gezien, de Blonde dame die vaak op 11K2 zat (even naam kwijt) zit nu in de kamer achter haar. Dus op 13K1 ( t' steegje) Laura zit op nu op 12K1 (die van maria) zoals eerder gezegd nu een led bordje met naam, kan niet missen. Voor de rest is 29 weer gevuld met de vaste dames (op 3 na, die wisselt) op A15 een geheel nieuwe dame gezien, (voor mij dan) nog iemand vergeten?

Wandelse!

Ik heb trouwens donderdag een trio gedaan op 29 K1 ken de dames niet van eerder naar andere zat op 29 k2 . Iemand hier ook l ervaring mee? En weten jullie wie dat zijn? Was prima alleen blijft altijd lastig je op 2 te concentreren.😉

Helemaal achterin in gang 3 zat ook een dame van de week die ik nog niet kende, gauw maar eens kijken.

Dame op gang g3k6 (met het brilletje) 30 jaar oud, erg knap, maar wordt hier gek genoeg nauwelijks beschreven.

Ik heb trouwens donderdag een trio gedaan op 29 K1 ken de dames niet van eerder naar andere zat op 29 k2 . Iemand hier ook l ervaring mee? En weten jullie wie dat zijn? Was prima alleen blijft altijd lastig je op 2 te concentreren.😉
zijn vriendinnen van elkaar en staan er al een tijdje, hebben lange tijd in de passage er tegenover gestaan, dat ze trio's deden wist ik niet. Toch intressant om het eens te ontdekken
Helemaal achterin in gang 3 zat ook een dame van de week die ik nog niet kende, gauw maar eens kijken.

Dame op gang g3k6 (met het brilletje) 30 jaar oud, erg knap, maar wordt hier gek genoeg nauwelijks beschreven.
Die van K7 stond eerst op 29K3 maar wisselt veel van kamers

Dank voor de verheldering @DePastoor .

Bent u al geweest bij het het dametje op g3k6? Ondanks haar schoonheid maar weinig wandelaars die haar hier beschrijven, of mis ik iets.
Ik heb niet het idee dat er forumnisten binnen komen bij haar om het netjes te verwoorden, (veel jong volk) maar ze is volgens mij wel eens beschreven of benoemd ergens

Terug
Bovenaan Onderaan