Algemeen Alkmaar algemeen 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Gisteren na een borrel in onze hoofdstad even op de wallen geëindigd. jezus wat is dat een drama, echt wel hele mooi dames. Maar de arrogantie en botheid is echt bizar. Uiteindelijk een privé dame bezocht in Amsterdam die er net zo mooi uitzag als de dames van de wallen alleen 10x minder arrogant en 4x de service.

Lang verhaal kort: We moeten zuinig zijn op de parels van de Achterdam, want het zijn echt schatjes t.o.v. de collega's uit Amsterdam

Dus binnenkort maar weer even buurten in Alkmaar als Julia of Carmen gespot is

Gisteren na een borrel in onze hoofdstad even op de wallen geëindigd. jezus wat is dat een drama, echt wel hele mooi dames. Maar de arrogantie en botheid is echt bizar. Uiteindelijk een privé dame bezocht in Amsterdam die er net zo mooi uitzag als de dames van de wallen alleen 10x minder arrogant en 4x de service.

Lang verhaal kort: We moeten zuinig zijn op de parels van de Achterdam, want het zijn echt schatjes t.o.v. de collega's uit Amsterdam

Helemaal met jou eens, Julia op 11/2 is erweer, ze pijpt mij heerlijk zonder !

Helemaal met jou eens, Julia op 11/2 is erweer, ze pijpt mij heerlijk zonder !
Wat betaal jij bij Julia?

Bij wie ben jij geweest?.....ik kom vaak in Amsterdam en ben ook wel klaar met de wallen?

Terug
Bovenaan Onderaan