Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenKlopt, 16K2 is haar oude kamer, daar staat nu ErikaZe zit op P2G3K1? En niet op 16k2 zoals staat in haar topic?
Ga ik haar snel eens checken
Ja dat kloptZe zit op P2G3K1? En niet op 16k2 zoals staat in haar topic?
Ga ik haar snel eens checken
Volgt er ook nog een recensie?Jaaa, topper is en blijft het. Zo lief zo knap. Blijft de topper van de Dam voor mij. Heerlijk even gekletst en daarna ….. ach we weten het. Een dikke 10 voor Oana
Helemaal met jou eens, Julia op 11/2 is erweer, ze pijpt mij heerlijk zonder !Gisteren na een borrel in onze hoofdstad even op de wallen geëindigd. jezus wat is dat een drama, echt wel hele mooi dames. Maar de arrogantie en botheid is echt bizar. Uiteindelijk een privé dame bezocht in Amsterdam die er net zo mooi uitzag als de dames van de wallen alleen 10x minder arrogant en 4x de service.
Lang verhaal kort: We moeten zuinig zijn op de parels van de Achterdam, want het zijn echt schatjes t.o.v. de collega's uit Amsterdam
Dus binnenkort maar weer even buurten in Alkmaar als Julia of Carmen gespot is
Wat betaal jij bij Julia?Helemaal met jou eens, Julia op 11/2 is erweer, ze pijpt mij heerlijk zonder !
Bij wie ben jij geweest?.....ik kom vaak in Amsterdam en ben ook wel klaar met de wallen?Gisteren na een borrel in onze hoofdstad even op de wallen geëindigd. jezus wat is dat een drama, echt wel hele mooi dames. Maar de arrogantie en botheid is echt bizar. Uiteindelijk een privé dame bezocht in Amsterdam die er net zo mooi uitzag als de dames van de wallen alleen 10x minder arrogant en 4x de service.
Lang verhaal kort: We moeten zuinig zijn op de parels van de Achterdam, want het zijn echt schatjes t.o.v. de collega's uit Amsterdam
Dus binnenkort maar weer even buurten in Alkmaar als Julia of Carmen gespot is