Ja komt soms even terug naar alkmaar
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenOw dammm, ik moet vaker naar de Dam gaan!Ja komt soms even terug naar alkmaar
Zijn betere keuzes dan als haar vind ik6 dagen blijft Patricia
Slecht is nou ook weer te ovedreven er waren genoeg toppers zoals Julia, Carmen, Irina en Zlatina. Erika was er ook maar heb ik geen ervaring mee.Was er vanavond rond 22.00 uur maar wat een slechte bezetting zeg. Helaas zonder een bezoekje naar huis gegaan.![]()
De oude passage's, die vent die er nu zit heeft het zo te zien wel verloedert en alle spullen laats voor niks gebracht als het toch verkocht word…Panden op de achterdam worden verkocht
![]()
Alkmaar – Achterdam 2
VERKOOP VAN ACHTERDAM 2-6-8-10 TE ALKMAAR –> VOOR MEER INFORMATIE: WWW.VENDR.NL ** Deze verkoop verloopt via Vendr.nl, waar u alle informatie over deze woningen kunt vinden. Het wordt aangeboden alswww.vanderborden.nl
Isa en SandraZijn er brede heup, dikke billen dames op de achterdam?
Mooie tijden inderdaad. Het werd in 2011 geslotenNu ik de foto's weer zie van de passages voel ik de nostalgie weer naar boven borrelen. Daar stonden de mooiste meiden waar ik leuke tijden heb beleefd. Helaas helemaal verloederd. Wanneer was t ook al weer gesloten?