Algemeen Alkmaar algemeen 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Voor wat betreft de medische zorg/support is het niet verkeerd, al hoe wel ik me afvraag hoeveel dames hier gericht gebruik van gaan maken. Vele dames die ik ken gaan naar hun thuisland voor de volledige medische zorg en check up's voor zowel onder als boven de gordel. Zelfs als er een tand afbreekt zitten ze al in het vliegtuig naar de tandarts in Boekarest. Geheel begrijpelijk overigens, want dat is aanzienlijk goedkoper dan in NL.
En verder de gedachte dat er gemiddeld 5 tot 10 vrouwen aan een andere baan geholpen gaat en wil worden is erg utopisch. Het artikel doet bijna voorkomen alsof het gros van de dames er met zware tegenzin of gedwongen zou zitten, wat anno 2025 redelijk achterhaald is, en laat mede hierdoor de 'oude' stigma's over sexwerk weer de overhand houden.
De meeste dames kunnen een redelijk luxe levensstijl er op nahouden, hebben meer vrije tijd als dat ze in loondienst zouden werken, en hebben de keuze uit vrije wil gemaakt voor het geld. Zoals iedereen de keuzes maakt voor geld. En niet alle banen zijn geweldig om te doen, en dat geldt simpelweg binnen maar ook buiten de sexbranche.
Eigenlijk zou er geen omscholingstraject moeten worden aangeboden via een GGD depandance, maar zou een dvp-wervings kantoor meer op z'n plaats zijn om nieuwsgierige vrouwen van info te voorzien mbt de voorwaarden en mogelijke voordelen, en ze een passende kamer aan te bieden😁😉.

Terug
Bovenaan Onderaan