Algemeen Alkmaar algemeen 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
@Jeffrey0111 dank voor je reactie. Er waren 2 Christina's/Kristina's bij mijn weten in Alkmaar. Bedoel je de blonde Kristina in het tussengangetje van de 2e passage die naast Sarah zit?

Er zijn ten minste 3 Cristina's.

Christina 1 in het tussenstukje op t:

Roemeense dame rond de 40, of begin 40, met blond haar. Volgens mij met anale service. Stond ook op kinky eind 2021

Christina 2 (volgens mij Kristina met een K):

Roemeense dame. De zus van Catalina, standaard op g2k4, begin 30, donker haar. Ietsje voller.

Christina 3:

Roemeense dame. Rond de 37 jaar, midden blond haar. Stond in 2020 en 2021 op 13k4, siliconen borsten laten zetten in 2019. Soms wat bijdehand. Rookt meer wel dan niet gedurende een uur. Trio met Carmen mogelijk. Slanke dame. Voor Roemeens wat langer, rond de 1.73m.
 
Vrijdag zag ik in een van de kamers op 17 een heel leuk donkerharig meisjes met een goed gevuld zwart lingerie setje. Ergens begin 20 denk ik. Ik had al gekamerd, wel even met haar gekletst voordat ik weg ging. Vergeten haar naam te vragen, iemand die een handje kan helpen ?
 
Is de dame op 27k2 weer aanwezig? voor de lockdown bij deze dame geweest maar nu steeds niet aanwezig of ik loop der steeds mis.
dame is van oost europese afkomst. brunette en had outfit aan met t-shirt met underboobs showen
 
Er zijn ten minste 3 Cristina's.

Christina 1 in het tussenstukje op t:

Roemeense dame rond de 40, of begin 40, met blond haar. Volgens mij met anale service. Stond ook op kinky eind 2021

Christina 2 (volgens mij Kristina met een K):

Roemeense dame. De zus van Catalina, standaard op g2k4, begin 30, donker haar. Ietsje voller.

Christina 3:

Roemeense dame. Rond de 37 jaar, midden blond haar. Stond in 2020 en 2021 op 13k4, siliconen borsten laten zetten in 2019. Soms wat bijdehand. Rookt meer wel dan niet gedurende een uur. Trio met Carmen mogelijk. Slanke dame. Voor Roemeens wat langer, rond de 1.73m.
Dank voor je reacties!
 
Is de dame op 27k2 weer aanwezig? voor de lockdown bij deze dame geweest maar nu steeds niet aanwezig of ik loop der steeds mis.
dame is van oost europese afkomst. brunette en had outfit aan met t-shirt met underboobs showen
Er staan daar de laatste tijd 2 dames. En volle blonde van midden / eind 30, en een donkere dame van rond de 25, slank, fraai snoetje.

Denk dat je de laatste bedoeld, en die zag ik volgens mij vrijdag einde werkdag haar kamer verlaten. Naar eigen zeggen uit Tsjechië dit dametje.
 
Terug
Bovenaan Onderaan