Algemeen Alkmaar algemeen 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Hallo heren ben nu op de achterdam. Wie weet of zlatina er is ? Ik heb bericht en gebeld geen reactie. Wat is het trouwens een trieste straat geworden
 
Laat maar heren ze heeft me net gebeld en is vrij vandaag. Ik ben naar calina/kiki geweest wat een lekker wijf zeg. Eindelijk gevonden recensie volgt want ik ben effe aan het nagenieten met een biertje op het wagenplein.
 
Hallo wandelaars wie weet of mima nog ergens te bekennen is echt een geil wijf was dat. Stond jaren geleden op de dam. Dame zwart haar beetje bobline tot der schouders. Met tattoes heel slank. Ik dacht uit bulgarije. Ze stond altijd binnen passage. Bij haar kon ook bijna alles anaal pijpen zonder tongen haar rimmen ze rimde klant. Ze heeft daarna nog ook in utrecht gestaan en op de ruyadelkade opeens weg en nooit meer wat vernomen. De geilste sex was met haar. Wie weet wie ik bedoel en wat ze nu doet en of Ze dit werk nog doet ?
 
Gisteren weer eens een bezoekje aan alkmaar gebracht. Over de dame die ik een aantal keer bezocht heb kan ik hier niks vinden. Gaat om de beauty op 13K4. Ik lees wel wat over ene albena in dit forum die aan de beschrijving zou kunnen voldoen. Volgens mij stond ze op hookers bekend onder Christina, al weet ik dat niet zeker. In ieder geval, killer body, haar tieten vorig jaar of 2 jaar geleden laten doen, spraak waterval..leuke meid.
Op nr 17 ook een dame gespot die lichamelijk wel bij mij in de smaak viel, maar de gok niet genomen
 
Gisteren weer eens een bezoekje aan alkmaar gebracht. Over de dame die ik een aantal keer bezocht heb kan ik hier niks vinden. Gaat om de beauty op 13K4. Ik lees wel wat over ene albena in dit forum die aan de beschrijving zou kunnen voldoen. Volgens mij stond ze op hookers bekend onder Christina, al weet ik dat niet zeker. In ieder geval, killer body, haar tieten vorig jaar of 2 jaar geleden laten doen, spraak waterval..leuke meid.
Op nr 17 ook een dame gespot die lichamelijk wel bij mij in de smaak viel, maar de gok niet genomen
Schrijf een recensie over deze beauty, misschien dat op grond daarvan iemand uitsluitsel kan geven. Albena zit op 13k1.
 
Gisteren weer eens een bezoekje aan alkmaar gebracht. Over de dame die ik een aantal keer bezocht heb kan ik hier niks vinden. Gaat om de beauty op 13K4. Ik lees wel wat over ene albena in dit forum die aan de beschrijving zou kunnen voldoen. Volgens mij stond ze op hookers bekend onder Christina, al weet ik dat niet zeker. In ieder geval, killer body, haar tieten vorig jaar of 2 jaar geleden laten doen, spraak waterval..leuke meid.
Op nr 17 ook een dame gespot die lichamelijk wel bij mij in de smaak viel, maar de gok niet genomen
Dit is inderdaad de Christina die op Hookers.nl werd beschreven. Daar stond ze als uit Tsjechië, maar het is gewoon een Roemeense. Geloof dat ze 38 is inmiddels. Maar lekker lichaam inderdaad en een gezellige praatster ook ja.
 
Gisterenavond bij Nicole binnengestapt op 23k4. Was ouderwets goed:)

Vind haar ook gewoon knap, mooi lang zwart haar, mooi gezichtje. Dit keer gekozen voor een slow handjob, om haar lekker in het gezicht te kunnen kijken terwijl zij paalemans ter hand nam. Na 20 minuten had zij haar job gedaan.

Ga nog weleens terug bij haar.
 
Werkt de leuke Becky uit Ghana nog ergens of weet iemand waar ze na Alkmaar naar toe is gegaan? Ze werkte op haar vaste kamer in de 2e passage jaren geleden en was ineens weg...
Had de looks en kwaliteit van Dee Lilah die privé ontvangst doet in Noord Holland
 
Werkt de leuke Becky uit Ghana nog ergens of weet iemand waar ze na Alkmaar naar toe is gegaan? Ze werkte op haar vaste kamer in de 2e passage jaren geleden en was ineens weg...
Had de looks en kwaliteit van Dee Lilah die privé ontvangst doet in Noord Holland
heel jammer dat ze er niet meer is was altijd wel mijn vaste dame maar ik heb geen idee waar ze is
 
Goedemiddag,

Heeft iemand ervaring met de donkere dame op kamer 2PG3K5?
Ik kan niet echt een review over haar vinden.
Wil graag een keertje weer donkere dame.

De vorige was erg tegen gevallen. Vandaar de vraag
 
Goede namiddag (nieuwe) collega.

Ik kom (vanuit Den Haag) niet dagelijks in Alkmaar en heb geen "ervaring" met de dame wier werklocatie u aanduidt.

Maar als u het instructief vindt wanneer iemand met opgedane kennis u voorlicht, is het dan ook niet instructief als u de mededeling dat de "vorige" erg was "tegengevallen" wat nader toelicht: ?

Eveneens in Alkmaar ? Ook in de genoemde passagegang ? Wat viel er dan zo tegen en bij welke dame precies ?

Wat verstaat u onder "donkere dames" ? Latina's ? Dames met zichtbaar Afrikaanse voorouders ? Dames met een "Indisch" uiterlijk ?

Tijdens mijn bezoeken aan Alkmaar zag ik dames uit alle drie die "categorieën". Maar ik ken ook dames uit Bulgarije die "donkerder" zijn dan sommige Latina's. Ik neem aan dat u hen niet bedoelt.

Hoe meer informatie er wordt verstrekt, des te meer kans er is op een reactie. Zo zou iemand op basis van wat ruimere informatie uwerzijds kunnen antwoorden: de dame naar wie u vraagt ken ik niet, maar wellicht is deze "donkere schoonheid" iets voor u ...

Er zijn veel-schrijvende seksers (of veel-seksende schrijvers) in Den Haag die wat betreft hun "hobby" zo open zijn dat ik de dames voor hen zou kunnen selecteren. Zoveel openheid is nu ook niet direct nodig, maar toch: alle beetjes informatie helpen.

Succes op dit forum.
 
Terug
Bovenaan Onderaan