Algemeen Alkmaar algemeen 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik had carmen wel gezien brunette nog beetje petite zit altijd links in begin van carpeton ? Maar zij pijpt toch niet zonder ?
Carmen in de Doub bij nr 37..likt lekker je ballen alleen geen cim..
Carmen van Achterdam 15 ben ik lang niet geweest..best een lekker wijfie en kun je volgens mij in alle standjes leggen omdat ze zo klein is
 
Laatst bewerkt:
Normaliter was ik een zeer frequente bezoeker van de Achterdam. Helaas ben ik de laatste maanden afgehaakt. Bij veel recenties lees ik ook zeer vaak dat dames niets extra's in hun pakket hebben. Maar daar kom ik juist voor. Dan lees ik vandaag nog, dat een bepaalde dame niet toe laat tijdens de daad niet aan haar tietjes of billen wordt gezeten. Sorry wandelaars, dan kom ik NOOIT meer op de Achterdam. Maar dit is nu de trant.
Dames klagen over de klandizie. Nou, ik zoek voortaan de privè ontvangst op met de extra's, voor mij geen Achterdam. Zeker nu Elina 11K2 er ook niet is, en niet lijkt terug te komen.
 
Voor de liefhebbers;

Ik zag gisteren Irina weer zitten na een klein jaar afwezigheid. Roemeense dame van 30, slank en vriendelijk, en best een knap gezicht. Ongeveer 1.75m lang.

Ze zit op de vaste kamer van Sofia 27k1 (die vermoedelijk op vakantie is).
 
Normaliter was ik een zeer frequente bezoeker van de Achterdam. Helaas ben ik de laatste maanden afgehaakt. Bij veel recenties lees ik ook zeer vaak dat dames niets extra's in hun pakket hebben. Maar daar kom ik juist voor. Dan lees ik vandaag nog, dat een bepaalde dame niet toe laat tijdens de daad niet aan haar tietjes of billen wordt gezeten. Sorry wandelaars, dan kom ik NOOIT meer op de Achterdam. Maar dit is nu de trant.
Dames klagen over de klandizie. Nou, ik zoek voortaan de privè ontvangst op met de extra's, voor mij geen Achterdam. Zeker nu Elina 11K2 er ook niet is, en niet lijkt terug te komen.
Elena is lang weg, maar ze had geen plannen om te stoppen. In de zomer is ze vaker langer met vakantie. Komt wel goed.
 
Nou Pietje ik weet wie jij bent. Ik zie je echt vaak op de achterdam enige wat je doet is ouwehoeren met de dames. Ik weet 100% zeker dat jij het bent.

Ik heb je nooit naar binnen zien gaan voor haar diensten. Je verteld dat je gemiddeld 800€ pm uitgeeft maar dat is leuk verzonnen. Je ziet eruit als iemand met een uitkering die werkloos is en uit verveling rondzwerft op de achterdam. Lekker tijd dooie!

Laatst vertelde je ook dat je sara in een range rover zag instappen heb je ook gelijk de kenteken genoteerd? En dat je dames checkt via kvk dat vind ik niet netjes. Ik denk dat je een hele logboek bijhoudt met alle info die je hebt over de dames.

Je mag zelf weten wat je doet maar is begrijpelijk dat de dvp zich beginnen te irriteren aan jou.
 
@Piere

"Ik zie je echt vaak op de achterdam enige wat je doet is ouwehoeren met de dames. Ik weet 100% zeker dat jij het bent."

Dan beschuldig je iemand onterecht. Ik ouwehoer per definitie niet met de dames aan de deur, ook sta ik niet in de straat te kletsen. Dus hoe jij dat gezien kan hebben verbaast mij enorm. Kun jij eens een beschrijving geven van mijn haarkleur, mijn kleding, huidskleur, leeftijd en postuur e.d….? Je haalt mij vermoedelijk door de war met iemand anders en meent mij te herkennen op basis van onjuiste beweringen van een ander.

"Ik heb je nooit naar binnen zien gaan voor haar diensten."

Welke dame bedoel je, en logisch dat je mij niet naar binnen ziet gaan want je hebt de verkeerde voor je. Nog los van dat de Dam 7 dagen per week geopend is, van vroeg in de ochtend tot 01:00hr. Dikke kans dat wij daar op andere tijden en dagen lopen.
Nogmaals, ik loop een aantal keer per week door de straat voor een boodschap bij de Spar, dan klets ik niet met de dames, maar kijk wel om mij heen wie er staan. Daarnaast ga ik 1 a 2 keer per week een dame bezoeken op de Dam en loop dan zo'n 5 tot 10 minuten een rondje en dan heb ik alles gezien en stap ik naar binnen bij de dame van mijn keuze. Daar betaal ik standaard 100 of 120 euro voor, en soms weleens meer. Dat jij dat niet gelooft wat ik daar uitgeef komt vermoedelijk omdat je de verkeerde voor je hebt. Ik weet zelf wel wat ik uitgeef, en dat is al jaren hetzelfde. Een bedrag dat wel meer wandelaars daar uitgeven, ken er zeker een aantal die ook meer dan 500 per maand uitgeven. Heel ongebruikelijk is dat niet. Om te weten wat ik weet over de dames weet hoef je geen dagen op de Dam door te brengen, gewoon je ogen open hebben en waarnemen.

"Je ziet eruit als iemand met een uitkering die werkloos is en uit verveling rondzwerft op de achterdam. Lekker tijd dooie!"

Dito valse beschuldiging. Ik draag verder als ondernemer met meerdere IT bedrijven per maand aan BTW af wat die werkelozen die jij bedoelt als inkomen hebben. Meer nog zelfs. Voor in de straat staan een aantal mannen die geen werk hebben, ik heb daar laatst nog een opmerking over gemaakt. De verhuurders zijn deze mannen zat en hebben daar om die reden plantenbakken laten plaatsen.

Als je aannames verkeerd zijn dan zijn je conclusies ook verkeerd. En nee, ik noteer geen kentekens en ook hou ik geen logboek bij. Aan dat soort insinuaties hebben we niets hier.

Ook jij komt hier mensen de maat nemen terwijl je verder amper wat hebt toegevoegd aan dit forum nog, en verder heb je een recensie over Carla geplaatst waarbij je aangeeft haar te rimmen. Ik ga niet zeggen dat dat per definitie onwaar is, maar in 10 jaar tijd op hookers had zij niet 1 recensie daaromtrent. Er zijn niet zoveel dames die dat toelaten. Er zit een kans in dat dit de zoveelste onware bewering is omtrent een dame. Recent hebben twee gasten hun biezen gepakt hier om die reden.

Verder zijn er geen dames die zich aan mij irriteren. Als dat zo is zijn ze echt wel mondig genoeg om dat mij zelf te vertellen.

Ook jij komt de boel opruien hier en hebt allerlei verkeerde aannames en conclusies, en plaatst mogelijk ook nog valse recensies plaatst hier. Wat een niveau hier zeg! Met verdere onjuiste beweringen hier op dit forum over mij verwijs ik naar mijn eerdere berichten. Heb nu alles wel gezegd eigenlijk.
 
Laatst bewerkt:
Pietje jij bent toch diegene die sara in een auto ziet instappen en dat hier verteld en dames zoekt via hun kvk? Dit kan je niet ontkennen en dit vind ik niet netjes maargoed.

Voor de rest denk ik dat ik weet wie jij bent aan de hand van jou recencies. Als je het niet bent waar maak je je dan druk om? We zijn hier anoniem.

Je hebt bijna nooit een recencie over een ervaring met een dvp dat komt omdat je alleen maar rondzwerft.

Over carla moet je dan maar een x proberen geef haar extra €50 dan zul je het zelf wel merken.

Ik plaats weinig recencies maar zal er nooit over liegen. Ik kan jullie dingen vertellen dan zullen jullie me voor gek verklaren terwijl ik het zelfs kan bewijzen. Want heb het zelfs op video. Maar dat zal ik nooit delen!

Heb genoeg dames bezocht zoals carmen en alex maar geen recencie over geplaatst.
 
die valselijke beschuldigingen steeds, en persoonsverwisselingen daar schiet neemt wat mee op.

Ik heb genoeg ervaringen gegeven, zeker ook op Hookers.nl destijds (en ga ook niet steeds dezelfde dame beschrijven voor dezelfde handelingen). En de dames die mij goed kennen van de Dam en waar ik regelmatig kom daar heb ik de privé gegevens toch al van (geboortedatum, adres in Alkmaar en woonplaats in Roemenië) en ze hebben daar zelf geen problemen mee. Die zien snel genoeg wat voor vlees ze in de kuip hebben en dat ik niet een werkeloze creep ben. Zie niet wat dan het bezwaar nog is.

Ik ben een tevreden bezoeker van de Dam en dames waar ik kom :) , toch een beetje een vast clubje van zo'n 6 dames, en die zijn ook heel tevreden met mij.

Vanavond ga ik weer lekker genieten. Vaak ga ik alleen heen voor pijpen en handjob als ik al teveel wijn op heb. Moet nog even kijken bij welk deurtje ik binnenstap. Alina 17k3, Andreea g2k2 en Anna Zandpad dat zijn sowieso standaard adresjes. Maar de avond is nog jong, en we zien wel hoe het loopt.
 
Ik wil ook even over de kermis lopen na het douchen, even kijken wat daar te beleven valt. Misschien een teddybeertje winnen voor een van de dames ;)

Andreea g2k2 heeft er elk jaar meerdere van allerlei klanten:)
 
Als je dames help met huisvesting en belastingen enzo kom je alles te weten. Heb ik ook meegemaakt..
Het is muchien niet zo slim om het te vertellen hierzo.
Maar we kunnen het boek ook nu sluiten en lekker verder gaan met wandelen en recensies schrijven..
 
Lijkt me een strak plan maar ga er dan ook niet mee te koop lopen dat je van alles weet en te weten probeert te komen.

Als je dames helpt snap ik dat maar als gewone klant niet, ik ken sommige dames ook al meer dan vijf jaar maar dan hoef ik nog steeds niet hun echte naam en adres te weten en hun thuisadres. Tenzij ze dat uit zichzelf delen.
 
Laatst bewerkt:
Maar pietje wat je nu zegt dat je hun geboortedatum weet geboorteplaats enzz vind ik toch ook wel creepy.waarom zou je dat allemaal willen weten en wat doe je er dan mee ? Daar moet ik de andere wandela
Als je wat langer bij dames komt, en wat meer tijd met ze besteed, zijn dit hele normale gespreks onderwerpen lijkt mij.
Waar je vandaan komt, hoe oud je bent, van welk eten je houdt, en vaak komt in een gesprek vanzelf naar boven wanneer iemand jarig is, als dat toevallig bijna het geval is.
Dit is dus niet zo bij een eenmalig bezoekje van een kwartier, waarbij interesse voor de dame sowieso meestal ondergeschikt is aan de hoge nood op dat moment.
Vaak wordt het nog wel gewaardeerd ook, wat normalere gesprekken, over normale dingen.
Ik begrijp dat het werk sexuele dienstverlening betreft, echter is het totaal niet verboden om een dame te leren kennen.
Een dame iets beter leren kennen zal ook een veel grotere mate van respect opleveren bij jezelf voor deze dame en het werk dat ze doet.
 
Maar pietje wat je nu zegt dat je hun geboortedatum weet geboorteplaats enzz vind ik toch ook wel creepy.waarom zou je dat allemaal willen weten en wat doe je er dan mee ? Daar moet ik de andere wandelaars toch gelijk in geven
Een deel van de vaste dames waar ik kom heb ik op Facebook. Dan zie je dat automatisch waar ze wonen in Roemenië en wanneer ze jarig zijn. Even voor de verheldering, dat is met hun eigen toestemming anders ben ik er geen vrienden mee op Facebook. Met dat gegeven zie ik bij hun posts ook weer andere dingen en hun relatie met andere zaken en mensen op hun Facebook, waar ik dan maar verder niet te veel over zeg. Maar dat is toch echt de keuze van de dame zelf of zij mij toelaat in haar inner circle!

Ik woon in de binnenstad, mijn vaste dames kom ik bijna allemaal tegen, sommige meerdere keren per week anderen af en toe, en heb ik vaak genoeg hun woningen zien binnenstappen hier, en zij mij. Altijd netjes elkaar groeten en/of een praatje maken. Meerdere dames heb ik om financiële redenen geholpen ook een aantal keer een dame die van een vriendje af ging. Hier moet je wel mee oppassen... Ook heb ik dames aan een nieuwe boekhouder geholpen en met belasting gerelateerde zaken. Dan zie je dit gauw genoeg! Ik heb zelf meerdere bedrijven en ken de wegen. Ik geef het je te doen als jij de taal hier niet machtig ben, dan kun je beter een NL iemand kennen. Woningen heb ik ook weleens in bemiddeld (vriend van mij is makelaar hier in Alkmaar), maar is op het moment een lastig parket gezien het beperkte aanbod aan woningen, alsmede de hoge prijzen op het moment.

Ik denk dat het er in de praktijk daarnaast vanaf hangt wie ze tegenover zich hebben zitten wat ze wel en niet laten zien en wie ze niet in hun vertrouwenskring laten. Over het algemeen hou ik extra contact een beetje af als ik er niet helemaal zeker van ben als er niet een of ander bruut vriendje aan zo'n dame vastzit. Daar heb ik jaren terug behoorlijk wat problemen door gehad.

Verder is het ook helemaal waar wat R1127 zegt, dvp's zijn in de eerste plaats mensen, en is het dus mogelijk om hier contact mee te hebben meer dan alleen voor een wip. Het is aan een ieder zelf hoe ver hij daar ingaat, met inachtneming van de wens van een dame tot verder contact.

Met name dames die wat ouder zijn (zeg rond de 35 of ouder), langer in het vak zitten, geen vriendje hebben, die zijn veel gemakkelijker in het delen van info, zeker als ze jou zien zitten.
 
Laatst bewerkt:
Bij voorbaat maar gelijk sorry dat ik iets tik. :)
Maar... als een dame iemand vertrouwd met privé-gegevens, wat ze zeer zeker niet snel zal doen omdat het risico's oplevert, dan is het nog altijd op zijn minst not done er mee te koop te lopen. Ik heb een jaar met een dvp samengewoont en zelf na dat jaar wist ik niet al haar persoonlijke gegevens. Omdat ik er niet naar vroeg en als er al iets gedeeld moest worden sloeg ik dat echt niet ergens op of zo. Ik weet hoe kwetsbaar ze zijn met familie die vaak niet weet wat ze hier doen. Ik heb meerdere dames geholpen met zaken en weet echt hun privegegevens niet, wil die ook niet weten. Als het nodig is, laat ik ze dat stukje zelf doen/invullen/tonen. Als ze aangeven dat het geen probleem is, dat ze me vertrouwen, dan doe ik het voor ze. Maar ik bewaar dan niets.... Waarom zou ik dat doen?

Wat ik van enkele (privé)dames weet, omdat ze me vertrouwen en ook privé wel met me omgaan (geen Alkmaar-dames) zal ik hier nooit noemen. Als ik vertrouwd wordt met wat dan ook, beschaam ik dat vertrouwen niet.
Ik zal ook nooit in de kvk gaan snuffelen om iets te weten te komen. Alles wat ze me niet zelf willen vertellen, respecteer ik als hun privacy.
Ik heb geen idee wie de persoon is waarover tegen mij geklaagd wordt, maar aangezien gezegd werd dat het iemand was die hier heel veel post, leek me dat dit alleen Pietje zou kunnen zijn. Maar dat weet ik dus niet zeker. Ik ken de goede man niet.
Alleen... voor iemand die al deze dingen niet doet, reageert hij wel heel aggressief en gaat dus ook bij de ander die er iets over zegt gelijk obsessief al diens berichten doorpluizen en hem beschuldigen van iets vaags... PIerre is nu dus ook 'gecheckt' en wordt beschuldigt door Piet. Dat mag kennelijk allemaal wel, van Piet dan.

En ik snap dat alle info over wie er wel en niet is zeer welkom is. Dat waardeer ik ook. Ik bezocht de dame nota bene omdat ik hier las dat ze er nog was/ weer was. Maar ten eerste denk ik werkelijk niet dat iemand die per dag 5 minuutjes over de Dam wandelt zoveel info kan oplepelen en daarbij vind ik dat wat er allemaal gemeld wordt gewoon te ver gaan, te obsessief klinkt en te vaak gebaseerd is op vage veronderstellingen (zoals de listerine). Ik snap heel goed dat de dames dat niet waarderen.
Maar goed, ik ben een leugenaar en een dwaas... En we moeten alleen maar neuken toch? Sorry dus dat ik ook een beetje aan de privacy van de dames denk. Daar mag het hier best over gaan als iemand dingen zit te delen die gewoon te ver gaan of te veel zijn eigen interpretatie zijn.
Ik begrijp dat het werk sexuele dienstverlening betreft
Precies dit dus. Het is sexuele dienstverlening. De rest is privé, tenzij de dame er zelf voor kiets dit met iemand te delen.
Voor alle duidelijkheid. Ik probeer niemand te beschadigen, wel de dames een beetje te beschermen. En als het idd Piet niet is, dan is dit voor hem zeer vervelend. Maar feit blijft dat hij wel wat obsessieve trekjes toont, vind ik tenminste. En ik voeg nooit een dame in dit vak toe op Facebook, omdat ik weet hoe snel obsessieve types dan kunnen doorklikken en zoeken in hun vriendenlijst. Dat is ook gewoon een beetje rekening houden met de dames. Maar goed, als ze het zelf accepteren, kun je dat niemand verwijten.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan