Algemeen Alkmaar algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Tijdje geleden bij een dame geweest op (ik denk) 14 k2. Geweldige ervaring. De Alkmaarse dames zijn veel leuker dan de dames in Amsterdam. Ze heeft me heel lekker en lang gepijpt, ik had al eerder aangegeven dat ik wilde neuken maar ze bleef toch nog een tijdje doorgaan. Daarna seks zonder glijmiddel. Ik kreeg echt het gevoel alsof zij het heel geil vond met een wat jongere man als ik, of ze speelde het goed haha! iig heel goed bevallen.
 
Was gisteren even bij Maria op 12k1.

Ik zag Carmen ook niet gisteren. Ik zag wel dat Carla weer terug was, op g3k1. Bij velen geliefd. Haar vriendin Sarah was er nog niet, maar verwacht die wel snel weer.

Die vriendin van Carmen stond de laatste tijd / dagen op 12k2. Raphaella ook gezien op 16k1. En de knappe, kleine Nicole op haar vertrouwde stek 23k4.

De Nederlandse Liona zit nu op 19k1, de laatste tijd.
 
Op 12k1 zit Maria, daar was ik gister nog. Slanke Roemeense van eind 30. Zachtaardig type beetje schuchter.

Op 12k2 zit een/de vriendin van carmen die denk ik rond de 30 is. Heeft het niet zo druk volgens mij, klanten welkom. Volgens mij schreef driveby haar naam hier een tijdje terug, maar ben het even kwijt.

Mooie avond!
 
'een' vriendin van Carmen, want Christina van 13k4 is ook een goede vriendin van Carmen, en Daniela ook, maar die is al tijden niet gezien op het dammetje.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb viermaal de lieftallige Luci Lux mogen ontvangen en het is steeds weer een geweldige ervaring. Bloedmooi , beresterk (ik heb een headscissors - fetish) en super relaxed. Enige minpunt : Het moment dat ze weer weggaat. Verliefdheidsgevaar ligt op de loer. ☺
 
Ik weet het niet zeker. Elke keer als ik in het raam kijk voor 2pg3k7, zie ik een kleine blondine daar. Soms draagt ze een bril. Een ander meisje vertelde me de details, maar ik weet het niet zeker. Heeft er iemand ervaring met haar? Bedankt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan