Algemeen Alkmaar algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
weet iemand hoe de dame heet op het pleintje, kamer 3. Tussen Alex en Nicole in? Ben daar geweest, wil een review achterlaten maar ben haar naam vergeten en zie ook nergens het kamernummer terug.

Dacht al dat er een review van was.:).
 

Dacht al dat er een review van was.:).
Gracias! Stom dat ik hem niet kon vinden. Ook een review achtergelaten. Helaas een van de slechtste ervaringen op de Dam voor mij.
 
@indomen , Eva heb ik nog niet terug gezien, en op de kamer van Zlatina stond gisteren ook een andere dame. Een zekere blonde Anna, met een collectie aan vibo's.

Ben zelf gisteren even bij Irina geweest. Blowjob is prima, en de handjob doet ze ook goed, waar veel dames daar (bij mij) niets van bakken. En eergisteren was ik bij Maria binnen. Een leuk weekendje dus weer. Nu rustig aan, 2 x wel genoeg per weekend:)
 
Had afgelopen vrijdag een leuk uurtje met een dame. Ik had haar niet eerder gezien en ben haar naam vergeten. Ze zat ergens bij nummer 17. Ze kwam uit Moldavië gaf ze aan. Ze was klein en chubby. Deed het werk ook niet zo lang. Weet iemand wie dit is? Dan zal ik een recensie tikken.
 
O, dat wist ik niet, maar wellicht heeft ze dat zelf laten verwijderen. Ze stuurde wel vaker mails naar de redactie als er dingen stonden in haar draadje die niet klopte of die ze niet leuk vond. dus zou mij niet verbazen.

wat is girlsreview onprettig zeg met het nieuwe design. een kort berichtje neemt al een halve pagina in beslag verticaal gezien.
 
ja, die zag ik gisteren gewoon weer op 11k2.

De lay-out hier op de site lijkt op senioren afgestemd. Vind het erg onprettig, maar wellicht dat dat nog veranderd, en ik moet wennen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan