Algemeen Alkmaar algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Die doen dat allemaal niet @indomen , helaas. Allemaal dames zonder al te veel extra's. Ze bieden wel beffen alle drie wat ik weet, en Sarah en Christina kun je ook vingeren (bij Sarah alleen mogelijk als ze je tof vindt).

pzc is een 'probleem' op de Dam. Krijg veel vragen daarover via pm, maar zijn maar weinig dames die dat doen op de Dam. Ik zag wel dat Elena weer terug was, 11k2. Doet ook pzc, maar die bezoek ik niet meer.
 
Er is gewoon heel weinig nieuwe aanwas op de Dam. Dat met een groep dames die alleen maar ouder wordt. Hoeft op zich geen probleem te zijn. Maar denk dat de gemiddelde leeftijd al boven de 35 ligt inmiddels.

Met name dames in de 20 zijn moeilijker te vinden op de Dam.

Dan moet ik ook maar eens naar Den Haag. Maar verder heb ik daar weinig te doen in DH, dus nogal een onderneming.
 
Er is gewoon heel weinig nieuwe aanwas op de Dam. Dat met een groep dames die alleen maar ouder wordt. Hoeft op zich geen probleem te zijn. Maar denk dat de gemiddelde leeftijd al boven de 35 ligt inmiddels.

Met name dames in de 20 zijn moeilijker te vinden op de Dam.

Dan moet ik ook maar eens naar Den Haag. Maar verder heb ik daar weinig te doen in DH, dus nogal een onderneming.
Ik geniet nog van al dat moois, er is genoeg variatie aan dames en altijd happy
 
Heel goed idee en zou echt een toegevoegde waarde zijn, alleen het bijhouden is een dingetje
Beetje praktisch… lijkt me dat het ergens genoteerd wordt wie welke kamer heeft.. kwestie van online zetten? Op die manier krijg je denk ik veel gerichter klandizie. Hoeven geen foto's ofzo bij, puur naam en kamer nummer. Zou echt helpen. En ook vernieuwend als Achterdam tov ander RLD. Maar waarschijnlijk zit de verhuurder er niet op te wachten.
 
ik was net even op de Dam, en de bezetting was inderdaad wel redelijk goed weer. Catalina op g2k4 zag er ook leuk uit met een strik in haar haar.

Uiteindelijk ben ik even bij Sylvia g2k5 naar binnen gewipt. Dat was echt erg lang geleden, maar geen spijt van. Totaal weer 250 euro armer dit weekend.
 
Terug
Bovenaan Onderaan