Algemeen Alkmaar algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Is dat die donkere Afrikaanse dame die alleen in het weekend werkt? Jaar of 45?

Ben daar weleens geweest. Wel een aardige dame, maar ze pijpte mij zo hard, dat ik gewoon pijn had. Ik wist niet dat dat kon, zo hard pijpen, ze vrat hem zowat op.

Die andere donkere dame die soms op de kamer naast Elena zit, k8 geloof ik, vind die aantrekkelijker. Ook weleens geweest, maar geen herhalingsgevaar beide dames. Ook die werkt trouwens vrijwel alleen in de weekenden. Is ook een vriendin geloof ik van de dame op k4/k5 in gang 3. Als de een er is, is de ander er meestal ook.
 
Hi mensen, ik kom uit Utrecht en van plan binnenkort de Achterdam eens te bezoeken. Welke doordeweekse avond zouden jullie aanraden om te gaan (dus ma-do)? Uiteraard het liefst een avond met relatief veel aanbod en relatief weinig drukte 😋

Hoor graag wat jullie aanraden!
 
Hi mensen, ik kom uit Utrecht en van plan binnenkort de Achterdam eens te bezoeken. Welke doordeweekse avond zouden jullie aanraden om te gaan (dus ma-do)? Uiteraard het liefst een avond met relatief veel aanbod en relatief weinig drukte 😋

Hoor graag wat jullie aanraden!
Maandag en dinsdag zijn rustige dagen, vooral dinsdag. Woensdag en donderdag hebben de beste bezetting van die 4 dagen. Donderdagavond is iets drukker. Woensdagavond is voor jou wellicht de beste avond om eens rond te neuzen op het Dammetje hier.
 
Tja echt donker is het pas om 23.00.
Dan heb je nog maar 2 uurtjes tot ze sluiten, en daar komt bij dat veel dames dan al vertokken zijn. Veel staan er al vanaf vroeg in de middag, en zaterdag avond is verder nou ook niet bepaald een favoriete avond van veel dames, ondanks dat het dan drukker lijkt in de straat...
 
Drukker in de straat inderdaad, maar veel kijkers en relatief minder kopers op de zaterdagavond. En meer gekken.

Over gekken gesproken... Ik liep net door de straat en zag dat Elena (11k2) haar raam in was geslagen. Enkele maanden terug was dat ook al het geval, bij Laura toen, op 19k2. Het weerhield Elena er niet van nog op haar kamer te staan en klantjes te werven aan de deur.

Andreea g2k2 is weer op vakantie, ze keert over een maandje terug. Was er gisteren nog even.
 
Drukker in de straat inderdaad, maar veel kijkers en relatief minder kopers op de zaterdagavond. En meer gekken.

Over gekken gesproken... Ik liep net door de straat en zag dat Elena (11k2) haar raam in was geslagen. Enkele maanden terug was dat ook al het geval, bij Laura toen, op 19k2. Het weerhield Elena er niet van nog op haar kamer te staan en klantjes te werven aan de deur.

Andreea g2k2 is weer op vakantie, ze keert over een maandje terug. Was er gisteren nog even.
Ja er lopen gekken rond.
 
Dat is dat kleine mollige vrij jonge dametje toch?
Ik wil er ook nog wel eens naar toe binnenkort...😊
Klein zeker, kan er weinig over vinden
dat is een Roemeens dametje:) Prima snoetje en uiterlijk. Naam weet ik niet meer, ze is hier nauwelijks beschreven volgens mij het afgelopen jaar.
Ja ik wilde mijn "achterdam CV" even bijwerken maar kom deze niet vinden…
 
Terug
Bovenaan Onderaan