Algemeen Alkmaar algemeen 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
zal de kermis zijn ja, dan verdienen ze altijd beter.

Welke dames gaan er morgen / binnenkort op vakantie?
Irina is natuurlijk al gegaan, (16k1), dan de dame op 2pg1K4 en 3 (Zijn vriendinnen) 13K4 Ging gister en komt niet meer terug (wat ik hoorde het is de vriendin van Anna (17k2) De blonde van 18K1 2pg3 (even als de meid met sportschoentjes/bril) Even als K4,5, T7 Die is volgens mij net terug. Net als 5K1. 14K1 is er ook weer (de kleine blonde) Met haar vriendin op P6. op K9 en K6 Wisselen telkens. Kan wel een spreadsheet maken

Dus kort:
16k1 (Irina) Vakantie
2pg1k4/3 (De 2 slanke dames) zijn op vakantie
13k4 (Vriendin Anna) Is gestopt?
18k1 (De Blonde en de meid met de bril/sportschoentjes) Op vakantie?
T7 = er nog
5K1 (Vriendin Erika?) Is ook weer terug
 
Dank voor de update:) Je bent goed op de hoogte, nog beter dan ik zelfs;-P

18k1 bedoel je 2pg3k1 (de kamer van Carla)? Ja, die zeer knappe meid met die sportschoenen en bril. die moet ik nog steeds bezoeken.

nr 18 is gang 2, nr 20 is gang 3
 
Dank voor de update:) Je bent goed op de hoogte, nog beter dan ik zelfs;-P

18k1 bedoel je 2pg3k1 (de kamer van Carla)? Ja, die zeer knappe meid met die sportschoenen en bril. die moet ik nog steeds bezoeken.

nr 18 is gang 2, nr 20 is gang 3
je hoort hier en daar wel eens wat van mede-wandelaars of van de dame zelf, maar van al die kamer nummers raar ik van in de war,
 
De mods op GirlsReview zijn niet de makers van de kaartjes.
Dat waren de leden van Hookers.
Ik wandel niet meer in Alkmaar, maar kan wel sommige kaartjes aanpassen. Plaats eens een overzichtelijke foto van de nieuwe ramen (zonder dames) op de Achterdam, dan zien wij wel verder.
 
Laatst bewerkt:
De mods op GirlsReview zijn niet de makers van de kaartjes.
Dat waren de leden van Hookers.
Ik wandel niet meer in Alkmaar, maar kan wel sommige kaartjes aanpassen. Plaats eens een overzichtelijke foto van de huidige raamindeling (zonder dames) op de Achterdam, dan zien wij wel verder.
 

Bijlagen

  • Screenshot_20230801_160502_Chrome.jpg
    Screenshot_20230801_160502_Chrome.jpg
    100,1 KB · Weergaven: 36
Denk dat het een slechte zomer is qua verdiensten voor de dames. Met dit weer is er veel minder interesse om te wandelen. Ben zelf ook al enkele keren thuisgebleven, dat ik dacht de groeten, ga wel weer als het mooi weer is.
 
straks naar de achterdam. heb zin om zlatina goed te neuken. al maanden niet meer geweest. wil tijdens het neuken weer zien dat haar liezen nat word. dan weet ik dat ze ervan geniet.
 
zag trouwens 3 nieuwe ramen op de dam is dat al lang zo ? helaas stond er maar 1 dame en niet mijn type. voor de rest was het best triest. eva was er ook niet is in bulgarije.
 
Terug
Bovenaan Onderaan