Algemeen Alkmaar algemeen 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
De mods op GirlsReview zijn niet de makers van de kaartjes.
Dat waren de leden van Hookers.
Ik wandel niet meer in Alkmaar, maar kan wel sommige kaartjes aanpassen. Plaats eens een overzichtelijke foto van de nieuwe ramen (zonder dames) op de Achterdam, dan zien wij wel verder.
Hé wat leuk, Solo, dat is lang geleden!
Volgens mij heeft Solo in zijn eentje, in de Hookerstijd, wel meer dan de helft van de dames in Alkmaar (en ik meen ook in Den Haag) aan de vergetelheid ontrukt door ze een eigen topic te geven. Uiteraard na een eerste praktijktest. En als een dame toch al eens door een ander beschreven was had je na Solo's recensie pas een echte referentie wat je kon verwachten. Binnen standaardtarief want volgens mij koos Solo daar altijd voor. En zeg nou zelf, wat moet je vinden van dames die alleen echt moeite doen voor een hoger tarief?
Altijd puntig beschreven maar altijd raak en herkenbaar voor degenen die zijn eerste verkenning overdeden. En in mijn herinnering ook altijd zo geformuleerd dat een dame, als ze het zelf zou lezen, wellicht wel verlegen zou worden omdat zij en haar daden beschreven werden.... maar niet echt gekrenkt kon zijn door zijn woorden als het tegen was gevallen; eerder -na ongetwijfeld even slikken- er haar voordeel mee zal hebben gedaan, lering zal hebben getrokken. Zo schat ik in...
Leuk!
 

Partners

Forum statistieken

Onderwerpen
37.971
Berichten
738.750
Leden
34.000
Nieuwste lid
henkdetank
Terug
Bovenaan Onderaan