Algemeen Alkmaar algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Heren, nachtbrakers van de dam.

De kermis is voorbij (helaas geen piemelknuffel gewonnen,,,) nu is de friesebrug afgesloten EN hebben we te maken met tropische warmtes. Vandaag heb ik weer een tip voor de heren onder ons. Denk aan u zelf maar ook aan de dames in deze warmte. Een ijsje, een verkoelend flesje water kan een glimlach tevoorschijn toveren in deze dagen. Ondertussen zal ik boven vragen of het iets koeler kan worden.

Fijne nacht heren (en dames die dit lezen) voel u zeker niet verplicht ;)
 
Op nr1 k2 zit ook een nieuw gezicht voor mij blond slank figuur wat tattoos
En op de middelste kamer van de nieuwe nummers zit ook een nieuw gezin met dikke lippen zag en wel goed uit vond ik zelf naast Patricia zit ze.
 
dame van Nr 1k2 zat voorheen op 5k2 maar zit vaak bij k1 (vriendinnen) en doet redelijk wat triootjes op een avond voor de liefhebbers. De nieuwe naast "patricia" zat laatste tijd op 15A15.. Denk dat er de komende tijd weer veel gewisseld gaat worden van kamers aangezien vele dames hun "pad" Richting de Achterdam weer gevonden hebben.

Zoals een dame het ooit omschreef

"Alkmaar is a place, where i make friends and can talk normally with clients and other girls without people smoking, screaming and being stupid in front of my window. Its not always busy, but thats so nice about it here"

Ik dacht ik deel dit citaat toch even met jullie. Waarom? Gewoon een ingeving.

Fijne nacht heren. En tot morgen bij de zondagsmis we gaan daarna gezamenlijk naar de Dam om even onze gedachtes te laten afdwalen naar de hemel van Genot.
 
Heeft iemand ervaring met de dame op het pleintje in kamer 2? Die bood mij vanavond alles zonder condoom aan. Ben snel doorgelopen! De kwaliteit begint een beetje minder te worden, vinden jullie dat ook? Beetje tippelzone niveau.
 
zozo is carmen er weer. ze laat graag der kontje likken. top is dat

Klinkt interessant. Zowel 's middags als 's avonds aanwezig blijkbaar?
 
Heeft iemand ervaring met de dame op het pleintje in kamer 2? Die bood mij vanavond alles zonder condoom aan. Ben snel doorgelopen! De kwaliteit begint een beetje minder te worden, vinden jullie dat ook? Beetje tippelzone niveau.
Zoiets ook wel eens meegemaakt, vooral als de dames hun dagdoel nog niet gehaald hebben omdat het te rustig is
 
Terug
Bovenaan Onderaan