Algemeen Alkmaar algemeen 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Nou denk dat dat ook wel meevalt.
Ik doel meer op de groeiende love handles en curves van sommige dames, ook relatief jonge dames.
Kan zijn dat ik dan op de 'verkeerde' momenten op de dam ben. Ik zie in de middag alleen maar oudjes wandelen en zitten. Veel praatgroepjes zo te zien en ook iemand die de tijd bijhoudt hoe lang iemand binnen is geweest. Ik vond dat zo grappig om te horen.
 
Kan zijn dat ik dan op de 'verkeerde' momenten op de dam ben. Ik zie in de middag alleen maar oudjes wandelen en zitten. Veel praatgroepjes zo te zien en ook iemand die de tijd bijhoudt hoe lang iemand binnen is geweest. Ik vond dat zo grappig om te horen.
Er lopen inderdaad ook wat oudjes, het zgn 'meubilair', maar goed, ieder z'n ding.
Ik kom nu net van de Dam af, maar het is nu vnl jongeren die er lopen, en dat is op de vrijdag avond ook zo trouwens.
 
Wat Julia betreft, die is de laatste paar jaar inderdaad wat aangekomen. Daar is ze niet de enige in. Wel heeft zij een kindje op de wereld gezet, en dan gebeurt het vaker dat ze daarna redelijk wat aankomen. Kan overigens ook zonder een kindje te krijgen:)

Ik zag dat Catalina was afgevallen. En Elena van g3k9 is echt veel afgevallen.

Oudjes lopen er vooral overdag. Bijhouden hoe lang andere heren binnen zijn...
Zou dat die lokale vogel zijn waar onze vriend het over had in het draadje van Carla. Ik dus niet. Kom sowieso heel weinig in de middag, en hoe lang anderen binnen zijn, maakt mij niet uit. Zie ook het nut er niet van in dat bij te houden.
 
Op vrijdagavond en zaterdagavond loopt er veel jong volk, vaak ook in groepen. Ik vind dat 'niet zo'. Soms ook gewoon een broeierige sfeer.

De ellende is er meestal als er groepen gasten komen, later op de avond. De klassieke dvp-bezoeker komt alleen, loopt wat rondjes en is vooral bezig met welke dame hij wil bezoeken. Daar heb je weinig last van. Frans Snel heeft dat ook al eens opgemerkt.
 
Wat Julia betreft, die is de laatste paar jaar inderdaad wat aangekomen. Daar is ze niet de enige in. Wel heeft zij een kindje op de wereld gezet, en dan gebeurt het vaker dat ze daarna redelijk wat aankomen. Kan overigens ook zonder een kindje te krijgen:)

Ik zag dat Catalina was afgevallen. En Elena van g3k9 is echt veel afgevallen.

Oudjes lopen er vooral overdag. Bijhouden hoe lang andere heren binnen zijn...
Zou dat die lokale vogel zijn waar onze vriend het over had in het draadje van Carla. Ik dus niet. Kom sowieso heel weinig in de middag, en hoe lang anderen binnen zijn, maakt mij niet uit. Zie ook het nut er niet van in dat bij te houden.
tijd bijhouden is een klassieke of in dit geval voor de "fanatieke" oudjes een methode om te kijken of het geen "snelle geld" dames zijn, zit iemand onder de 15 min binnen is het een afvaller want daar "betalen" ze niet voor. Is het precies 15 min is het een twijfel, dan komen de grapjes van "das rap" of "was het lekker?" Om contact te zoeken met de klant om zeker te zijn of het wat is, en alles er boven is goed zeggen ze dan. Even als gordijn dicht maar na 5 mij open is het slecht. Maar ik zeg altijd ervaring ervaar je het beste door er zelf naar binnen te gaan, en ik kan geen "recensie" of "meepraten" zonder het zelf te hebben ervaren…
 
Steffi is een keer geprobeerd te beroven ze werd bij de nek gegrepen wat op een vechtpartij uitliep met de dames en beveiliging zelfs Jan snel was daarbij.
Die vent kwam uit Gelderland ofzo.
 
tijd bijhouden is een klassieke of in dit geval voor de "fanatieke" oudjes een methode om te kijken of het geen "snelle geld" dames zijn, zit iemand onder de 15 min binnen is het een afvaller want daar "betalen" ze niet voor. Is het precies 15 min is het een twijfel, dan komen de grapjes van "das rap" of "was het lekker?" Om contact te zoeken met de klant om zeker te zijn of het wat is, en alles er boven is goed zeggen ze dan. Even als gordijn dicht maar na 5 mij open is het slecht. Maar ik zeg altijd ervaring ervaar je het beste door er zelf naar binnen te gaan, en ik kan geen "recensie" of "meepraten" zonder het zelf te hebben ervaren…
Juist! Ben het helemaal met je eens.......ik vind die oudjes dan altijd zo sneu, heb dan medelijden met ze omdat ze hier tijd en energie aan besteden. Maar hé.........ieder zijn hobby hahahaha
 
Steffi is een keer geprobeerd te beroven ze werd bij de nek gegrepen wat op een vechtpartij uitliep met de dames en beveiliging zelfs Jan snel was daarbij.
Die vent kwam uit Gelderland ofzo.
Ohjeetje. Ja hoorde die verhalen vaker, Soms als ik laat in de avond ben vragen ze me om mee te lopen naar de Taxi, vond het al vreemd. Maar nu weet ik ook de achterliggende gedachten
 
Juist! Ben het helemaal met je eens.......ik vind die oudjes dan altijd zo sneu, heb dan medelijden met ze omdat ze hier tijd en energie aan besteden. Maar hé.........ieder zijn hobby hahahaha
Ik sta ook wel eens te predikeren met mensen. Maar zodra er een raam opengaat loop ik door en verdwijn uit hun zicht, gewoon om niet vervelend of opvallend bij deuren of ramen te staan.
 
Vandaag de dame op g2k5 eens beter bekeken. Vond haar niet aantrekkelijk genoeg, ben derhalve bij een van mijn vaste dames binnengestapt (na 5 minuten wachten).

Ik miste wel een deel van mijn vaste dames, maar er zijn er altijd wel een paar aanwezig:)

Dat er niets of weinig bij zou zitten op de Dam, zoals hier soms wordt beweerd, die mening deel ik niet. Dame op g3k5 is ook een hele knappe dame. Kan je alleen maar van dromen dat je met zo'n vrouw thuiskomt;-) Als ze haar brilletje afdoet is ze nog knapper.
 
Terug
Bovenaan Onderaan