Er zijn wel een aantal dames die terug zijn gekomen op hun beslissing, vooral ingegeven wanneer ze de bodem van hun portemonnee in zicht zagen komenDie was in 2022 'definitief' gestopt, begin van het jaar zagen we haar al weer even, en nu dus weer.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.

Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenEr zijn wel een aantal dames die terug zijn gekomen op hun beslissing, vooral ingegeven wanneer ze de bodem van hun portemonnee in zicht zagen komenDie was in 2022 'definitief' gestopt, begin van het jaar zagen we haar al weer even, en nu dus weer.
Dat is bij wel meer dames gaandeVinden jullie Julia niet te dik geworden? Ze was altijd vrij slank met de juiste curves..........maar nu een beetje grote lovehandles overal.
Die dame tussen haar en Patricia op 29k2 ziet er goed uit.
Dat is bij wel meer dames gaande
Helaas..........merk ook dat de dam meer in trek is bij 60+ dan voor een jongere doelgroep. Uitzonderingen daargelatenDat is bij wel meer dames gaande
Kan zijn dat ik dan op de 'verkeerde' momenten op de dam ben. Ik zie in de middag alleen maar oudjes wandelen en zitten. Veel praatgroepjes zo te zien en ook iemand die de tijd bijhoudt hoe lang iemand binnen is geweest. Ik vond dat zo grappig om te horen.Nou denk dat dat ook wel meevalt.
Ik doel meer op de groeiende love handles en curves van sommige dames, ook relatief jonge dames.
Er lopen inderdaad ook wat oudjes, het zgn 'meubilair', maar goed, ieder z'n ding.Kan zijn dat ik dan op de 'verkeerde' momenten op de dam ben. Ik zie in de middag alleen maar oudjes wandelen en zitten. Veel praatgroepjes zo te zien en ook iemand die de tijd bijhoudt hoe lang iemand binnen is geweest. Ik vond dat zo grappig om te horen.
G2k6 is steffieDe dame op g3k1 (de kamer met het schuine raam) is Carla / Venice. De dame op g2k6 is kennelijk (de nieuwe) Demi.
Klopt, maar iemand die meldde dat er tijdelijk een andere stond, een zekere Demi.G2k6 is steffie
Deze naam niet bekend op de Dam in ieder geval, niet dat ik weet.Iemand hier ervaring met Chanel uit Alkmaar die ook cardates doet?
Die is destijds afgevoerd door de beveiliging. Neem aan dat die een straatverbod heeft. Ik zal eens vragen aan de dames wat hiermee is gebeurd.steffie vind haar echt te fake. hoop trouwens wel dat het nu goed met haar gaat. is de dader al ervoor gestraft ?
Het 'nieuwe' dametje staat op g2k5 vanavondG2k6 is steffie
die zag ik gisteren ook, en ook op g2k5. Sylvia wellicht even met vakantie.Het 'nieuwe' dametje staat op g2k5 vanavond
denk dat dit me is ontschoten, steffie en problemen? Ze is zo lief…steffie vind haar echt te fake. hoop trouwens wel dat het nu goed met haar gaat. is de dader al ervoor gestraft ?
tijd bijhouden is een klassieke of in dit geval voor de "fanatieke" oudjes een methode om te kijken of het geen "snelle geld" dames zijn, zit iemand onder de 15 min binnen is het een afvaller want daar "betalen" ze niet voor. Is het precies 15 min is het een twijfel, dan komen de grapjes van "das rap" of "was het lekker?" Om contact te zoeken met de klant om zeker te zijn of het wat is, en alles er boven is goed zeggen ze dan. Even als gordijn dicht maar na 5 mij open is het slecht. Maar ik zeg altijd ervaring ervaar je het beste door er zelf naar binnen te gaan, en ik kan geen "recensie" of "meepraten" zonder het zelf te hebben ervaren…Wat Julia betreft, die is de laatste paar jaar inderdaad wat aangekomen. Daar is ze niet de enige in. Wel heeft zij een kindje op de wereld gezet, en dan gebeurt het vaker dat ze daarna redelijk wat aankomen. Kan overigens ook zonder een kindje te krijgen
Ik zag dat Catalina was afgevallen. En Elena van g3k9 is echt veel afgevallen.
Oudjes lopen er vooral overdag. Bijhouden hoe lang andere heren binnen zijn...
Zou dat die lokale vogel zijn waar onze vriend het over had in het draadje van Carla. Ik dus niet. Kom sowieso heel weinig in de middag, en hoe lang anderen binnen zijn, maakt mij niet uit. Zie ook het nut er niet van in dat bij te houden.
Juist! Ben het helemaal met je eens.......ik vind die oudjes dan altijd zo sneu, heb dan medelijden met ze omdat ze hier tijd en energie aan besteden. Maar hé.........ieder zijn hobby hahahahatijd bijhouden is een klassieke of in dit geval voor de "fanatieke" oudjes een methode om te kijken of het geen "snelle geld" dames zijn, zit iemand onder de 15 min binnen is het een afvaller want daar "betalen" ze niet voor. Is het precies 15 min is het een twijfel, dan komen de grapjes van "das rap" of "was het lekker?" Om contact te zoeken met de klant om zeker te zijn of het wat is, en alles er boven is goed zeggen ze dan. Even als gordijn dicht maar na 5 mij open is het slecht. Maar ik zeg altijd ervaring ervaar je het beste door er zelf naar binnen te gaan, en ik kan geen "recensie" of "meepraten" zonder het zelf te hebben ervaren…
Ohjeetje. Ja hoorde die verhalen vaker, Soms als ik laat in de avond ben vragen ze me om mee te lopen naar de Taxi, vond het al vreemd. Maar nu weet ik ook de achterliggende gedachtenSteffi is een keer geprobeerd te beroven ze werd bij de nek gegrepen wat op een vechtpartij uitliep met de dames en beveiliging zelfs Jan snel was daarbij.
Die vent kwam uit Gelderland ofzo.
Ik sta ook wel eens te predikeren met mensen. Maar zodra er een raam opengaat loop ik door en verdwijn uit hun zicht, gewoon om niet vervelend of opvallend bij deuren of ramen te staan.Juist! Ben het helemaal met je eens.......ik vind die oudjes dan altijd zo sneu, heb dan medelijden met ze omdat ze hier tijd en energie aan besteden. Maar hé.........ieder zijn hobby hahahaha
Lotte..wilde gaan maar leek mij wat onverzorgd...Weet iemand hoe de heel slanke, Nederlandse dame heet in P5? Zag haar niet goed, leek wel een geil koppie te hebben, is het wat?
Ok, ik zag haar te snel denk ik. Iemand nog een ervaring met haar?Lotte..wilde gaan maar leek mij wat onverzorgd...