Algemeen Alkmaar algemeen 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Vandaag wou ik haar bezoeken had wel weer zin om die lekkere reet open te trekken mijn gezicht er in te planten maar helaas ..is weer gevlogen nu de centjes voor de Doub gereserveerd😁volgens mij Andrea g2 k2 ook weg trouwens
Die gaan vaak samen terug naar huis. De Doub is een veel beter alternatief qua keuze van meiden.
 
Laatst bewerkt:
Is de zich als Spaanse voordoende Melissa van 14k1 nog aanwezig op de Dam? Heb uit het niets ontzettende zin in haar (weet niet of anderen dat ook weleens hebben bij een specifieke dame haha)
Ja is recent weer terug van vakantie, en de meeste dagen werkt ze wel.
En ja, opeens ontzettend zin in bepaalde dames is niets vreemds denk ik 😜😜
 
Ik was er gistermiddag ook en zag de Roemeense Nicole weer staan, was weer ouderwets lekker.. super hoge hakken en als ze haar hakken uit doet lief klein vrouwtje met lekkere naturelle borsten en lekker dt pijpen.. jammie 😛
 
Uw Pastoor moet ook weer eens het nodige doen na een korte afwezigheid. Ik liep er gisteravond (uurtje of 12) even snel doorheen maar tot mijn verschrikking zag ik maar een op 1 hand te tellen vrouwen zitten…
Ja dinsdag is de minst drukke dag vinden een hoop dames, en plannen dan dus wel eens een dagje vrij.
Afgelopen weekend was de bezetting nog best goed!
 
Bij meer dan 90% van de dames. Gebruik dat zelf niet, maar vraag het weleens aan dames, of ik bekijk hun koelkast, omdat we wat gaan drinken bijvoorbeeld. Dan zie je het er bijna altijd wel staan.

Het niet hebben van poppers kost een dame ook omzet, want een deel van de wandelaars wil dat nu eenmaal gebruiken. Daarnaast doet 85-90% of meer aan fisting, dus dan moet je het wel hebben, anders erg pijnlijk geloof ik 🥸 Alleen zelf geen ervaring mee gelukkig :p
 
Terug
Bovenaan Onderaan