Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenTrof je haar nou in Amsterdam of op de Achterdam?Ik trof gister een dame op de amsterdam een mooie ook ik sprak met der. Maar ze zegt van 150 euro voor alleen neuken dus geen blowjob erbij ofzo. Terwijl je in alkmaar een hele pakket krijgt ze was wel mooi zat een beetje te twijfelen
Klopt! Hoewel ik toch wel eens bij bulgaarse dames kom, zijn roemeense dames veel leuker, en fijner in de omgang etc.de Bulgaarse dames hebben het weleens over de Roemeense gypsie meiden. Maar het zakelijke van de Bulgaarse dames valt in het niet bij vele Roemeense toppers, gewoon lief en aardig. Ben wel klaar met dit gedrag, vraag bij de deur tegenwoordig waar ze vandaan komen, Bulgaars dan loop ik door.
klopt, Eva die is wel aantrekkelijk. Helaas is haar gedrag erg wispelturig. Lief en aardig tot zeer afstandelijk. Geen peil op te trekken. Bij de Roemeense dames met een goed contact is dat veel beter.Ik kom zelden bij Bulgaarse meiden. Roemeense dames zijn toegankelijker, vriendelijker, liever etc. Daarnaast vind ik ze doorgaans ook gewoon knapper. Op een enkeling na, zoals Bulgaarse Eva, die vind ik wel echt aantrekkelijk.
Weekenden is het vaak best ''Heftig'' althans als ik er ben, Aangezien dit best vaak voorkwam kom ik al niet in het weekend...Zal dit weekend met Alkmaars ontzet wel erger zijn, veel dronken feestgangers in de stad. Normaal gesproken is het in Alkmaar toch redelijk rustig qua overlast vind ik.
Ja als er niemand is zeker. Ze moeten niet de mentaliteit van een handhaver krijgen.Ja die zitten er wel.
Heb er al eens wat van gezegd dat ie buiten liep ,of ze meer gaan lopen weet ik niet!?