Algemeen Alkmaar algemeen 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik zag ze allebei gisteren:) Ben gelijk maar voor Irina gegaan, want dat is altijd zeer goed.

Carmen/Sissy ziet er ook goed uit, moet haar eigenlijk ook weer eens bezoeken. Maar al heel lang niet geweest.
 
Ik trof gister een dame op de amsterdam een mooie ook ik sprak met der. Maar ze zegt van 150 euro voor alleen neuken dus geen blowjob erbij ofzo. Terwijl je in alkmaar een hele pakket krijgt ze was wel mooi zat een beetje te twijfelen
 
Juistem! En zelfs ook een quatro, 3 dames die je aanpakken. 15 tot 20 minuten.

Ken verschillende dames die dit met enige regelmaat doen, zowel de Latina's als Roemeense dames.

Op de Dam is van alles mogelijk! Ik wens iedereen die nog gaat wandelen een fijne wandelavond :)
 
de Bulgaarse dames hebben het weleens over de Roemeense gypsie meiden. Maar het zakelijke van de Bulgaarse dames valt in het niet bij vele Roemeense toppers, gewoon lief en aardig. Ben wel klaar met dit gedrag, vraag bij de deur tegenwoordig waar ze vandaan komen, Bulgaars dan loop ik door.
 
de Bulgaarse dames hebben het weleens over de Roemeense gypsie meiden. Maar het zakelijke van de Bulgaarse dames valt in het niet bij vele Roemeense toppers, gewoon lief en aardig. Ben wel klaar met dit gedrag, vraag bij de deur tegenwoordig waar ze vandaan komen, Bulgaars dan loop ik door.
Klopt! Hoewel ik toch wel eens bij bulgaarse dames kom, zijn roemeense dames veel leuker, en fijner in de omgang etc.
 
was gisterenavond even kijken op de Dam. Veel dronken figuren inderdaad.

Veel dames waren al naar huis of op vakantie, ondanks dat ik vroeg genoeg op de avond was. Maar toch een aangename tijd gehad, nu bij Melissa.

Melissa blijft altijd wel tot rond of na middernacht, net als Irina. Het zijn voor mij zekerheidjes, voor als andere dames die ik wil bezoeken al naar huis zijn.
 
Ik kom zelden bij Bulgaarse meiden. Roemeense dames zijn toegankelijker, vriendelijker, liever etc. Daarnaast vind ik ze doorgaans ook gewoon knapper. Op een enkeling na, zoals Bulgaarse Eva, die vind ik wel echt aantrekkelijk.
klopt, Eva die is wel aantrekkelijk. Helaas is haar gedrag erg wispelturig. Lief en aardig tot zeer afstandelijk. Geen peil op te trekken. Bij de Roemeense dames met een goed contact is dat veel beter.
 
Zal dit weekend met Alkmaars ontzet wel erger zijn, veel dronken feestgangers in de stad. Normaal gesproken is het in Alkmaar toch redelijk rustig qua overlast vind ik.
 
Zal dit weekend met Alkmaars ontzet wel erger zijn, veel dronken feestgangers in de stad. Normaal gesproken is het in Alkmaar toch redelijk rustig qua overlast vind ik.
Weekenden is het vaak best ''Heftig'' althans als ik er ben, Aangezien dit best vaak voorkwam kom ik al niet in het weekend...

Ja die zitten er wel.
Heb er al eens wat van gezegd dat ie buiten liep ,of ze meer gaan lopen weet ik niet!?
Ja als er niemand is zeker. Ze moeten niet de mentaliteit van een handhaver krijgen.
 
Als je ziet wat er rondloopt dan is het begrijpelijk dat dames eerder naar huis gaan. Hoe later op de avond, des te gekker het wordt. Gisteren was het een drama, en zal vandaag wel net zo zijn.

Ik vind de beveiliging te weinig zichtbaar. Ze staan er soms wel, maar ook niet meer dan dat. Bonken op de ramen is heel irritant als je net ligt te wippen. Wat dat betreft kun je beter op een maandag of dinsdag gaan, dan heb je daar veel minder last van.
 
Terug
Bovenaan Onderaan