Algemeen Alkmaar algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Weet iemand of de Nederlandse Lotte van open plein P5 hier nog werkzaam is? 2 weken geleden was ze er nog en zou toen op vakantie gaan maar heb haar niet meer gezien.

Ze heeft een tenger postuur en bruin haar
 
geen idee, want ik betaal eigenlijk nooit het instaptarief. Als je zeg het instaptarief betaalt en daar nog PZC bovenop vraagt, dan betaal je wel extra, eigenlijk altijd. Maar geen idee wat dat is, maar zal tussen de 20 en 50 zijn vermoed ik zo.

Als je een half uur tot een uur blijft, of langer, dan zit het meestal in de prijs. Zo niet, dan stelt mij dat teleur, maar gebeurt bijna nooit dan. Ze zijn al lang blij. Betaal je 100 of meer dan ben je de betere klant.
Monica ook?
Dat heb ik nooit geweten
Dat werd hier laatst beweerd door een wandelaar (die een trio bij hun twee af heeft genomen). En dacht door nog een andere. Gezien haar banden met de buurvrouw (die nogal wat extra's heeft) zou het kunnen. Men steekt elkaar vaak ook aan met zulks.

Toen Luci bare aan begon te bieden, deed Liona dat opeens ook. Dit slechts als voorbeeld.
 
[QUOTE="DePastoor, post: 666991, member: Doe ik en gebedje en u bent weer ontdaan van uw zondes.
[/QUOTE]
Kun je er ook een voor mij doen, nou doe er maar voor de zekerheid twee gebedjes🤣
 
Geweerd ,,heb ik wel eens gehad en als ik dan geluk heb en er zit een leuke naast haar dan ga ik daar naar binnen voor meestal een uur. Gewoon om haar te fucken die me weerde.
En als je die dame dan goed behandel (de meeste lullen met iedereen) kan het vaak wel eens wezen dat ik de eerst volgende keer wel naar binnen mag!!
Haha blijft leuk zulke dingen.
 
Volgens mij doet alleen Giselle anaal, D2, maar die is er niet.
Voorheen ook de Cristina op T8, maar die is gestopt.

PZC, in ieder geval:

*Alina 17k3
*Alina van gang 1
*Giselle D2
*Antonia, pleintje, kamer 1
Volgens mij doet alleen Giselle anaal, D2, maar die is er niet.
Voorheen ook de Cristina op T8, maar die is gestopt.

PZC, in ieder geval:

*Alina 17k3
*Alina van gang 1
*Giselle D2
*Antonia, pleintje, kamer 1
Pzc toevoegen, Erika 17/3 en Laura 19/2
 
Terug
Bovenaan Onderaan