Algemeen Alkmaar algemeen 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Het is een nacht, die je normaal alleen in dromen ziet. Nou dromen kon ik wel. Helaas kan ik geen recensie vinden (recent) van G1P1K2 dus die krijgen jullie van mij tegoed, Tevens lijkt de bezetting weer wat van ouds te worden en ook de mannen lijken hun weg te vinden. Onze samenzang en gebeden zijn gehoord. Misschien toch nog licht in de duisternis Halleluhja.
 
De week voor het salaris is doorgaans slecht, en de 1-2 weken na de 20e doorgaans goed. Hangt wel ook van de dame af, maar dit algemene effect is er.

In december krijgt een deel van de wandelaars een eindejaarsuitkering. Dat maakt het ook lekker voor de dames die in december werken. Verder zijn veel dames met Kerst naar hun thuisland. Om die reden zijn er dames die juist dan willen werken, omdat het goed verdienen is.
 
Laatst bewerkt:
De week voor het salaris is doorgaans slecht, en de 1-2 weken na de 20e doorgaans goed. Hangt wel ook van de dame af, maar dit algemene effect is er.

In december krijgt een deel van de wandelaars een eindejaarsuitkering. Dat maakt het ook lekker voor de dames die in december werken. Verder zijn veel dames met Kerst naar hun thuisland. Om die reden zijn er dames die juist dan willen werken, omdat het goed verdienen is.
Vorig jaar december was de bezetting erg rustig.
 
De week voor het salaris is doorgaans slecht, en de 1-2 weken na de 20e doorgaans goed. Hangt wel ook van de dame af, maar dit algemene effect is er.

In december krijgt een deel van de wandelaars een eindejaarsuitkering. Dat maakt het ook lekker voor de dames die in december werken. Verder zijn veel dames met Kerst naar hun thuisland. Om die reden zijn er dames die juist dan willen werken, omdat het goed verdienen is.
Eindejaars uitkering is er vaak al in november.
 
De meeste mensen die ik ken krijgen hem in december. Maar goed hij is er voor veel mensen, dus hopelijk profiteren de dames er ook een beetje van. Voor de dames die blijven staat december bekend als een goede maand.

Irina werkt geloof ik ook weer met de kerst, dus dat is fijn om te weten.
 
De meeste mensen die ik ken krijgen hem in december. Maar goed hij is er voor veel mensen, dus hopelijk profiteren de dames er ook een beetje van. Voor de dames die blijven staat december bekend als een goede maand.

Irina werkt geloof ik ook weer met de kerst, dus dat is fijn om te weten.
Het is vreemd om het pas bij het salaris van december te krijgen, men heeft het eerder nodig dan dat het komt op 25 december. Voor zover ik weet krijgen de mensen die bij de overheid werken in november de eindejaars uitkering.
 


Ik werk zelf niet bij de overheid dus zou dat niet weten, maar heb dan ook geen eindejaarsuitkering;-)

De meeste mensen werken niet bij de overheid. Van mij mag deze overheid wel wat kleiner worden, en wat minder bemoeizuchtig.

Ik ga morgenavond weer even kijken op de Dam. Iedereen een fijn wandelweekend gewenst :)
 
Bij mij ook pas enkele dagen voor de kerst (in december dus).

De bezetting is vanavond best goed, het was echter wel vrij rustig in de straat 2 uur geleden, vermoedelijk dat de kou ook een rol speelt vandaag.
 
De meeste mensen ontvangen in december de eindejaarsuitkering. Kan zijn hoor dat sommigen het al in november krijgen, ik werk zelf niet bij de overheid.

In ieder geval hebben de dames die blijven een goede maand, daar gaat het om. Aan mij zal het niet liggen, ik bezoek uitsluitend dames die in raambuurten werken. En bezoek geen dames die vanuit huis werken.

Van Irina 16k1 en Maria 12k1 weet ik dat ze graag met de kerst werken, mede omdat er dan minder dames werken, en er meer besteed wordt door de wandelaars, die wat meer budget hebben, mede dankzij de eindejaarsuitkering.
 
Gisteravond bij nieuwe dame geweest dat was voor een zacht prijsje €100 voor 1 uur incl pzc.
De inzet van haar kant was prima. Ze werkt hier nog niet zo lang.

Gezien er een aantal collega wandelaars zijn die alleen maar vragen stellen en zelf geen info delen, zal ik geen review schrijven.
Mocht je willen weten bij wie ik geweest ben stuur me maar pm.

Irina en Carmen beginnen vandaag weer maar dat was voor mij net een dag te laat.
 
Terug
Bovenaan Onderaan