Algemeen Alkmaar algemeen 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
ai, das niet best, ook nog zo voor de kerst, beterschap Erkan! ik zag hem niet vanmiddag inderdaad. Wel een paar nieuwe dames, waarvan de opvallendste ( voor mij) op d33 K1, een donkere enthousiast wenkende dame met groottte jetsers. Ik heb me in gehouden, want op wenken ingaan is mij tot nu toe niet bevallen. Kent iemand haar (diensten) ?
 
ai, das niet best, ook nog zo voor de kerst, beterschap Erkan! ik zag hem niet vanmiddag inderdaad. Wel een paar nieuwe dames, waarvan de opvallendste ( voor mij) op d33 K1, een donkere enthousiast wenkende dame met groottte jetsers. Ik heb me in gehouden, want op wenken ingaan is mij tot nu toe niet bevallen. Kent iemand haar (diensten) ?
Zijn die oude kamers weer geopend dan? Dacht dat er maar 65 ramen open mochten.
 
een goedenavond medewandelaars, vanuit de parochie der wandelaars van de achterdam wensen ik u veel warmte toe deze dagen. Het is koud, soms een vlokje sneeuw maar dat houd uw Pastoor niet binnen.

Vanochtend hadden we een onaangekondigde ledenraad na de dienst waar helaas niemand aanwezig was en ik weer de pineut ben geweest om "wederom" de klerk te vragen om een extra zakcentje, want ja Kerst komt er aan en de dames willen toch wel wat klantjes met centjes. En cadeautjes voor thuis. Of voor zichzelf. Dus laat u niet weer houden door de kou bij de dames is het altijd lekker warm, en als het niet warm is. Maak je het warm! (Het is een keuze. Voel je niet verplicht.)

Verder wens ik u allen een gezegende week en een intieme week toe.

De Achterdam Pastoor.
 
Zielig voor Erkan.. Ik heb me altijd jarenlang afgevraagd wat hij daar altijd aan het doen was, waar hij verbleef etc..

Ik merk wel dat de meeste dames laatste tijden allemaal chagrijnig aan het worden zijn van minder klanten, maar dan denk ik automatisch van dat ze dan betere service moeten verlenen.

Dit is een van de redenen dat ik zelf niet meer naar Alkmaar ga, bij de meeste dames voelt het alsof je een dode lijk aan het neuken bent.
 
Ja, vraag ik mij ook af.. Als iemand een update kan verstrekken, iets weet..
Erkan hoort bij het interieur, en wordt nu al gemist, deze 3 dagen.

Hopen dat het naar omstandigheden goed gaat met hem.

Zal vanavond zelf ook even navragen bij de dames, heb een afspraakje staan namelijk.
 
Laatst bewerkt:
Heeft iemand ervaring met dat nieuwe dame op 29 K1, ik heb d'r aangesproken en ze vertelde dat ze uit Roemenie kwam, alleen vertrouwde het even niet en bij een ander naar binnen gegaan.
 
Heeft iemand ervaring met dat nieuwe dame op 29 K1, ik heb d'r aangesproken en ze vertelde dat ze uit Roemenie kwam, alleen vertrouwde het even niet en bij een ander naar binnen gegaan.
Ze schijnt okė te zijn. Ze is vriendinnen met de "Erika's" die tenzamen gerust een kreungezang kunnen starten. Ik twijfelde ook maar meer omdat ik een slechte ervarimg had met een van die vriendinnen. Maar moet dat eens terzijde leggen.
 
De blonde dame die recent op 17k1 zit, die is ook vrienden met kleine Erika van 17k4. Zag ze gisteren naar huis lopen samen.

Geen nieuws over Erkan kunnen krijgen overigens, niet meer dan we nu al weten.
 
Gefeliciteerd @Pieter1977 Forumpionier.

Dames weten zelf ook niet veel over Erkan enkel dat die een beroerte/hartstilstand heeft gehad, Het is de vraag hoe hij er uit is gekomen.
Enkelen van ons hier zijn door GR sinds kort neergezet als 'Forumpionier'.

Ik zie dat @Scooby-Doo die eer ook is toegekomen.

Geen idee wat we ermee kunnen verder, maar oke:)
 
Goedeavond. Mijn wandelaars.
Hier spreekt ik tot u via Radio Achterdam.

deze avond was het wederom erg rustig, Helaas is onze boodschappen-man (Erkan) nog niet terug al zijn de dames wel wat nuchter er onder en hopen ze natuurlijk dat de beste man snel terug is.

Tevens was het Sinterklaas. Hij is helaas niet door het straatje gegaloppeerd met zijn schimmel. En nee ik bedoel zijn Paard…

Nu de Goed"heilig"man weer is vertrokken staat er weer een ander feest voor de deur. kerst! Enkele dames gaan in de loop van deze week al terug naar het thuisfront om in familiaire sferen het kerstfeest te vieren en samen zijn met hum geliefdes om hen heen. Maar niet getreurd, ze vinden altijd hun weg richting de Achterdam terug. Hopelijk tot snel.
 
Goedeavond mijn medewandelaars en lezers.

Het is weer zondag dus uw pastoor had vanochtend weer een preek gehouden in aanloop naar kerst. Uiteraard ging de klerk weer rond met de pet. Nou dat gehad te hebben liep ik, de klerk, en een parociaan richting de Achterdam om te kijken of ik nog wat dames een geilige zegening kan brengen. En dat is gelukt. enkel… nu is het aan jullie om deze Pastoor te helpen. Ik ben binnen gegaan bij 11K2, (blauw pakje, soms wit. Grote borsten, en een brillentje.) en ik meende als eens wat geschreven te hebben maar kan er niks van vinden of terug zien. Als er al een topic is kan ik weer een review beitelen. En anders een Naam dan kan ik er zelf eentje maken (voor er dubbele zijn net als bij Irina)

Tevens is mij ten gehoren gekomen dat (de boodschappenman) Erkan getroffen is door enkele hartinfarcts en onder het mes gaat. Het is en blijft toch een vast gezicht die mu gemist word onder de dames.

Fijne nacht.
Uw fictieve Pastoor
 
Goedeavond mijn medewandelaars en lezers.

Het is weer zondag dus uw pastoor had vanochtend weer een preek gehouden in aanloop naar kerst. Uiteraard ging de klerk weer rond met de pet. Nou dat gehad te hebben liep ik, de klerk, en een parociaan richting de Achterdam om te kijken of ik nog wat dames een geilige zegening kan brengen. En dat is gelukt. enkel… nu is het aan jullie om deze Pastoor te helpen. Ik ben binnen gegaan bij 11K2, (blauw pakje, soms wit. Grote borsten, en een brillentje.) en ik meende als eens wat geschreven te hebben maar kan er niks van vinden of terug zien. Als er al een topic is kan ik weer een review beitelen. En anders een Naam dan kan ik er zelf eentje maken (voor er dubbele zijn net als bij Irina)

Tevens is mij ten gehoren gekomen dat (de boodschappenman) Erkan getroffen is door enkele hartinfarcts en onder het mes gaat. Het is en blijft toch een vast gezicht die mu gemist word onder de dames.

Fijne nacht.
Uw fictieve Pastoor
Jouw zondagsdienst begint wel erg vroeg als je al om 02.11 uur je epistel schrijft 😂😂😂
 
Terug
Bovenaan Onderaan