Algemeen Alkmaar algemeen 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
@Keesvizzer wellicht dat je 1998 bedoeld, maar veel dames komen tegenwoordig doordeweeks (m.n. ma-di-woe) amper nog op / op een beperkte winst uit.

15*50(of meer) = 750 - 130 = 620 euro winst of meer per dag. Was het maar waar, dan draaiden veel dames gewoon 15-20 mille per maand;-)

We horen er genoeg die hun huur niet of nauwelijks meer kunnen betalen, en er zijn er redelijk wat gestopt, omdat de inkomsten tegenvallen. Het heeft geen zin om voor 1.000 winst per maand op de Dam te staan. Kun je beter een normaal baantje nemen.

Een kleiner gedeelte van de dames verdient alsnog heel goed, en zeker voor Roemeense/Bulgaarse begrippen, maar zo mooi als jij het schetst is het helaas niet.
Is Elena 11k2 al terug
 
Prachtige kerel die Frans, lekker rauw op de tong, en tegen de idiotie van de (lokale) overheid. Hartelijk dank aan Frans voor wat hij voor de Achterdam en de dames heeft betekend in al die jaren!!

Hoop dat hij nog wat jaren kan genieten van zijn pensioen.
 
Laatst bewerkt:
Op 17k4 zag ik een nieuwe dame, slank, met blond haar smal gezicht. max 2e helft 20. Die zit er nog niet zo lang.

Op het T stukje zit een hele jonge dame (-25 zo te zien), die er volgens mij ook nog niet zo lang zit, die is volgens mij Roemeens of Bulgaars. Donkerblond haar, smal gezicht, slank postuur.

Gisteren zag ik op D1 (de kamer van Monica) een voor mij onbekende dame, beetje dikke dame. Stond de hele tijd door het raam te kletsen met mogelijk haar vriend ofzo. Had een biertje in de hand. Kwam wat hinderlijk over.

Ik telde een stuk of 15, 16 dames, dat ik er in de avond liep. De meeste dames waren bezet.
Hoe was het op de dam gisteravond en komt Elena nog terug dan
Die vraag had ik zondagavond al beantwoord:

"niets meer over gehoord de laatste weken."

Moet het allemaal nog zien. Als je geen woning kunt vinden, en je weinig ingangen hebt bij andere dames, dan gaat het een lastig verhaal worden.
 
Ze is wel in NL volgens mij, maar gisteren zag ik geen beweging en licht op haar kamer (13k4).

Geen idee of ze vandaag wel werkt. Sowieso houdt ze altijd even pauze tussen 18.00 en 22.00hr (soms wat korter, maar ze neemt lang pauze door de bank genomen).
 
Denk dat jij de andere Sylvia bedoelt, die tot 3 jaar terug standaard in Alkmaar werkte op 17 (die met het naambordje). Die was recent ook terug in Alkmaar, maar slechts kort.

De Sylvia die ik bedoel, en het meest bekend is op de Dam, is de Sylvia van 13k4, voorheen jaren op g2k5. Die werkt niet in Den Haag, en werkt alleen maar in Alkmaar.

Ze zijn wel ongeveer van dezelfde leeftijd. 'Onze Sylvia' is zonnebank bruin, en heeft geen kinderen. Die jij bedoelt heeft een kind, en heeft gewoon een bleke huid.
 
Terug
Bovenaan Onderaan