Algemeen Alkmaar algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Zit die nieuwe dame van 29 k3 er nog? Slank, dikke lippen en blond.

liep een paar weken geleden een rondje en na me rondje besloten om voor haar te gaan maar toen waren de gordijntjes alweer dicht haha.
ben nog van plan even langs te gaan maar zie ook geen recensies
einde ochtend op 16 k 1 beland bij een blonde dame met ogpespoten lippen.

zag er goed uit totdat ze lachte dat zag er wat minder uit maar goed.

instaptarief gedaan en was wel prima. Vond het niet fris ruiken bij der toen we in doggy zaten. Later werd het miss wel verklaarbaar want na de seks gooide ze der doos niet onder de kraan.
Geil wijffie maar kleine kanttekeningen. Scheen nieuw te zijn hier.
29k3 zat laats een donkere, stevige dame, denk niet dat je die bedoelt, op 29k2 zit denk degene die jij bedoelt, deze werkt wisselvallig ene keer is ze der, dan weer niet of ze komt ineens tevoorschijn, beetje de vrouwelijke hans klok.

Op 16k1 zat Irina, maar die is weg, heb daar ook niemand anders meer zien zitten,
 
Irina is op vakantie volgens mij, en dat is best jammer...
maar voor haar wel lekker :) ze zou weer gaan volgens mij, hoewel ze geen dag had genoemd.

Maar gelukkig zijn er nog wel wat andere goede dames waar we plezier kunnen beleven.
 
Laatst bewerkt:
29k3 zat laats een donkere, stevige dame, denk niet dat je die bedoelt, op 29k2 zit denk degene die jij bedoelt, deze werkt wisselvallig ene keer is ze der, dan weer niet of ze komt ineens tevoorschijn, beetje de vrouwelijke hans klok.

Op 16k1 zat Irina, maar die is weg, heb daar ook niemand anders meer zien zitten,
Als het goed is zit er nu een blondje.

Misschien det andere dit ook kunnen bevestigen
 
Ik heb best wel het gevoel dat de dames op de Achterdam het lastig hebben, tekort verdiensten om alles te betalen, ook om een zakcentje over te houden.
Maar ik ben een trouwe bezoeker bij dames die ik leuk vindt, begin dit jaar heb ik als ze aanwezig was elke week een bepaalde dame bezocht. we hadden goed contact via de app en leuke gesprekken als ik bij haar was. op één dag zonder app contact liep ik rond en kreeg van haar een app hoe is het in de straat? mijn antwoord was goed, een uur later was ik bij haar raam en was er opeens geen contact meer. Opeens van het ene moment op de andere moment geen contact meer. Vanaf dat moment wil ik eigenlijk niets meer horen over verdiensten, als je goed klanten al weigert, dan verdien je dus wel genoeg....
Heb trouwens al een tijdje leuk contact met een aantal andere dames, die met een glimlach me ontvangen
 
Op zijn minst zou ik het in jouw geval prettig hebben gevonden te weten waarom ik word geweigerd. Vind het niet netjes als je lang een vaste klant bent, en je opeens wordt geweigerd en er dan geen reden wordt gegeven.

Het is wel aan de dame natuurlijk of ze iemand weigert. Maar je zou als klant willen weten waarom, en als er echt iets is, in de gelegenheid moeten worden gesteld dat te kunnen verbeteren.

Maar goed, er zijn meer dames in de straat :)
 
Ja klopt ook mee gemaakt.
En als je een afspraak maak met iemand dat ze dan niet even een berichtje sturen al de andere klant langer wil blijven.
Sta je daar voor niks lang te wachten ,dan ga ik altijd meteen weg of een andere pakken en kom ik een hele tijd niet meer bij der!
Muchien lullig maar daar hou ik niet van zulke streken.
 
Ik heb best wel het gevoel dat de dames op de Achterdam het lastig hebben, tekort verdiensten om alles te betalen, ook om een zakcentje over te houden.
Maar ik ben een trouwe bezoeker bij dames die ik leuk vindt, begin dit jaar heb ik als ze aanwezig was elke week een bepaalde dame bezocht. we hadden goed contact via de app en leuke gesprekken als ik bij haar was. op één dag zonder app contact liep ik rond en kreeg van haar een app hoe is het in de straat? mijn antwoord was goed, een uur later was ik bij haar raam en was er opeens geen contact meer. Opeens van het ene moment op de andere moment geen contact meer. Vanaf dat moment wil ik eigenlijk niets meer horen over verdiensten, als je goed klanten al weigert, dan verdien je dus wel genoeg....
Heb trouwens al een tijdje leuk contact met een aantal andere dames, die met een glimlach me ontvangen
ja op vrijdag en zaterdag loopt er alleen een zwarte schrooierige kat rond alleen al daar voor kom ik niet meer in het weekend., Ik werd laats ook "geweigerd" bij een vaste meid, dacht ook zo van he hallo ik ben wel de geile pastoor hė.. en tegelijkertijd denk ik bij mezelf dat ik weer geld heb bespaart voor een nieuw avontuur.

nu houd ik de hoop dat er weer wat dames terug komen. Anders maar een schot voor de boeg bij Erika…
 
Ik heb best wel het gevoel dat de dames op de Achterdam het lastig hebben, tekort verdiensten om alles te betalen, ook om een zakcentje over te houden.
Maar ik ben een trouwe bezoeker bij dames die ik leuk vindt, begin dit jaar heb ik als ze aanwezig was elke week een bepaalde dame bezocht. we hadden goed contact via de app en leuke gesprekken als ik bij haar was. op één dag zonder app contact liep ik rond en kreeg van haar een app hoe is het in de straat? mijn antwoord was goed, een uur later was ik bij haar raam en was er opeens geen contact meer. Opeens van het ene moment op de andere moment geen contact meer. Vanaf dat moment wil ik eigenlijk niets meer horen over verdiensten, als je goed klanten al weigert, dan verdien je dus wel genoeg....
Heb trouwens al een tijdje leuk contact met een aantal andere dames, die met een glimlach me ontvangen
Laat me raden........Nicole zeker?
 
De dames op 17K4 (Erica) en K2 (vriendin van der), Melissa 14K1, zijn weer terug de Hongaarse Sara zit op 16K1, de 2PG2 passage's zijn weer "gevuld" met de vaste dame's Nu de rest nog :)

Fijne Avond

aangepast foutje!
 
Laatst bewerkt:
Ja, mooi dat er zoveel dames weer terugkomen. Andreea g2k2 is er ook weer sinds eind vorige week.

Nu nog wachten op Carla (g3k1), Giselle (D2) en Monica (D1). Ik verwacht ze deze maand.

fijne (wandel)week iedereen :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan