Algemeen Alkmaar algemeen 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dat zouden we willen weten van de wandelaars die naar haar vragen, en er kennelijk (geregeld) komen.

We horen graag hoe haar service is, en wat haar mogelijkheden zijn (Zara 27k2). De blonde, volle dame. Leeftijd richting de 40.
 
Laatst bewerkt:
Net wezen kijken, maar denk dat ze later pas start.
Na een paar rondjes gekeken te hebben toch weer naar huis gegaan.
Het is sterfeskoud buiten en me tenen waren na 4 minuten al bevroren.
Het is geen neukweer vandaag en toch was het redelijk druk.


Probeer het morgen misschien wel weer
Ze was er wel, rond uurtje of 2 a half 3, samen aangewaggeld met Erika, maar die heeft alleen maar vaste klanten volgens mij
 
Iemand hier ervaring met Chanel uit Alkmaar die ook cardates doet?
Bedoel je deze?
Heb met haar een aantal keer een cardate gedaan, je kan haar ophalen in een woonwijk, hele aardige vrouw maar niet echt knap, van onder niet fris en hygiënisch. Je kon kiezen pijpen met of zonder. Pijpen kan ze zeer goed en slik alles door. Neuken is altijd met, kan ook anaal bij haar. Meestal vluggertjes in de auto. Als je echt goed gepijpt moet worden is dit een aanrader. Ze stopt niet als je komt.
 
Bedoel je deze?
Heb met haar een aantal keer een cardate gedaan, je kan haar ophalen in een woonwijk, hele aardige vrouw maar niet echt knap, van onder niet fris en hygiënisch. Je kon kiezen pijpen met of zonder. Pijpen kan ze zeer goed en slik alles door. Neuken is altijd met, kan ook anaal bij haar. Meestal vluggertjes in de auto. Als je echt goed gepijpt moet worden is dit een aanrader. Ze stopt niet als je komt.
Volgens mij geen raamprostitutie en hoort dan hier
 
Part 3: wie kan mijn een seintje geven als de blonde dame van 17k2 er zit vandaag?
Heb der bezocht, maar was niks bijzonders.
Der naam is anna maar het is niet anna die er normaal zit.
Erg verwarrend weer.
 
Laatst bewerkt:
Iemand een idee wie er vandaag op 16k1 zat?
Ze was slank en volgens mij blond haar.
Ze zag er jong (26 jaar) uit en een mooie huid.

Dat is deze dame, zij zit op 16k1 nu.
Kan iemand ff seintje geven als Zara er weer is?
Ze is er weer.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb alle recensies vluchtig gelezen, maar het lijkt erop dat er momenteel deze buurt geen dames zijn in de leeftijd categorieen 21-25 of 25-30? Heb een voorkeur voor de leeftijd plusminus 23-27. Ben er vanmiddag om 14.30.
 
Terug
Bovenaan Onderaan