Algemeen Alkmaar algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
29k1 - Ella - blond, volgens mij siliconen, kijkt wat apart soms
29k2 - "de uitbundige dame", zonnebank gezicht, met opgespoten lippen, en siliconen
29k3, - Rachel, hierboven beschreven

Maar zag gisteren nu net weer een andere dame op 29k1. Irina is weer op 16k1 aangeland, zoals al verwacht.

Zara 27k2 is ook weer terug.
 
29k1 - Ella - blond, volgens mij siliconen, kijkt wat apart soms
29k2 - "de uitbundige dame", zonnebank gezicht, met opgespoten lippen, en siliconen
29k3, - Rachel, hierboven beschreven

Maar zag gisteren nu net weer een andere dame op 29k1. Irina is weer op 16k1 aangeland, zoals al verwacht.

Zara 27k2 is ook weer terug.
alle 3 nieuwe dames heren ? en doen ze wat extras ?
 
Volgens mij staat ze der al een tijdje in dit draadje werd er ook al over deze meid gesproken/gescheven.
We kunnen beter een apart topic open per dame hier vermelden wordt echt onoverzichtelijk voor iedereen lijkt mij.?!
 
29k1 - Ella - blond, volgens mij siliconen, kijkt wat apart soms
29k2 - "de uitbundige dame", zonnebank gezicht, met opgespoten lippen, en siliconen
29k3, - Rachel, hierboven beschreven

Maar zag gisteren nu net weer een andere dame op 29k1. Irina is weer op 16k1 aangeland, zoals al verwacht.

Zara 27k2 is ook weer terug.

29K2- "de uitbundige dame" ben ik eens geweest. Wou een recensie tikken, maar wist haar naam niet meer. Onwijs aardig en lief. Maar doet geen extra's. Beetje standaard werk.

29K3 - Volgens mij is dat dus die Kim Kardashian look-a-like. Ze had toen van die X'en op haar borsten geplakt. Maar bij het starten van een gesprek begon ze meteen: 50 euro; 15 minutes. Dan ben ik er al klaar mee. En ze straalde ook uit dat ze een klokkenkijkster is.
 
De naam van "de Uitbundige" is mij ook niet bekend. Rachel is een leuke dame. Heb zelf geen negatieve ervaringen met haar.

Ik knap er zelf op af als er om extra geld wordt gevraagd, maar dat maak ik gelukkig weinig mee op de Dam. Betaal je 100 euro, en dan een verzoek of er nog 50 of 100 bij kan. Vind dat respectloos.
Ze kwam dacht ik hier gelezen te hebben uit Amsterdam,,kan er naast zitten,,
ruysdaelkade Amterdam inderdaad.
 
29K2- "de uitbundige dame" ben ik eens geweest. Wou een recensie tikken, maar wist haar naam niet meer. Onwijs aardig en lief. Maar doet geen extra's. Beetje standaard werk.

29K3 - Volgens mij is dat dus die Kim Kardashian look-a-like. Ze had toen van die X'en op haar borsten geplakt. Maar bij het starten van een gesprek begon ze meteen: 50 euro; 15 minutes. Dan ben ik er al klaar mee. En ze straalde ook uit dat ze een klokkenkijkster is.
zo zonde he ik snap zo n dame ook niet zulke looks en dan zo doen. als ze beetje relaxed doet dan staan er waarschijnlijk rijen.
Wil je overleven op de achterdam moet je de Amsterdam praktijken snel afleren.
Inderdaad ze gaan dan vanzelf weer weg als ik niks binnen komt eigen schuld. De tijdperk dat de dvp s het altijd voor het zeggen hebben is voorbij.De makkelijke gouden tijden zijn voorbij. als ze slim zijn pakken ze het anders aan. Wij wandelaars stappen gemakkelijk naar een ander.
 
Heb er op zich geen moeite mee als een dame de prijs noemt aan de deur, als je erom vraagt. Als je er niet om vraagt komt het wel wat opdringerig over.
Maar altijd nog beter dan om extra geld te vragen, aan het begin of tijdens de daad.
 
Heb er op zich geen moeite mee als een dame de prijs noemt aan de deur, als je erom vraagt. Als je er niet om vraagt komt het wel wat opdringerig over.
Maar altijd nog beter dan om extra geld te vragen, aan het begin of tijdens de daad.

Ben ik met je eens. Maar meestal zeggen ze € 50,-. Als ze vervolgens ook een tijd noemen... dan heb ik zoiets van: hmmm; Maar als ze dan ook zegt 15 minutes.... Dan ben ik er al klaar mee. Dan voel ik hem al aankomen. Dan is mijn harry net een beetje op stoom, en dan begint ze al duidelijk te maken dat ik moet opschieten.
 
De tijdperk dat de dvp s het altijd voor het zeggen hebben is voorbij.De makkelijke gouden tijden zijn voorbij. als ze slim zijn pakken ze het anders aan. Wij wandelaars stappen gemakkelijk naar een ander.

Dat is wel de grootste canard in tijden op het forum.
De dames in de meeste raamgebieden hebben door gestegen kosten flinke moeite de eindjes aan elkaar te knopen of verdienen amper meer wat.

Resultaat: Er zijn er al veel definitief teruggekeerd naar het thuisland. Op Den Haag na hebben de raamgebieden fors ingeleverd qua aanbod tov voor corona.
Het aanbod is minder, er is nauwelijks aanwas van dames onder de 30 die er een beetje leuk uitzien en een goede mentaliteit hebben.

Alkmaar had voor corona een handvol echte toppers van 20-25 die voor drukte in de straat zorgden. Die categorie is helemaal weg. Er zijn nog steeds dames met goede service maar de bezetting is wel veranderd en dit geldt niet alleen voor Alkmaar. En het effect is minder klanten voor alle dames en daarmee gaan alle raambuurten langzaam maar zeker een onzekere toekomst tegemoet.

Dames hebben het niet meer voor het zeggen? Wij stappen makkelijk naar een ander? Wij hebben elke maand minder te kiezen, het aantal dames neemt af, de gemiddelde leeftijd stijgt. Ik heb hetzelde ook in Nijmegen zien gebeuren. Daar lopen ze een jaar of drie, vier voor op Alkmaar en is het straatje inmiddels op sterven na dood.
 
Draadje betreft Rachel. (Volgens mij)

 
Dat is wel de grootste canard in tijden op het forum.
De dames in de meeste raamgebieden hebben door gestegen kosten flinke moeite de eindjes aan elkaar te knopen of verdienen amper meer wat.

Resultaat: Er zijn er al veel definitief teruggekeerd naar het thuisland. Op Den Haag na hebben de raamgebieden fors ingeleverd qua aanbod tov voor corona.
Het aanbod is minder, er is nauwelijks aanwas van dames onder de 30 die er een beetje leuk uitzien en een goede mentaliteit hebben.

Alkmaar had voor corona een handvol echte toppers van 20-25 die voor drukte in de straat zorgden. Die categorie is helemaal weg. Er zijn nog steeds dames met goede service maar de bezetting is wel veranderd en dit geldt niet alleen voor Alkmaar. En het effect is minder klanten voor alle dames en daarmee gaan alle raambuurten langzaam maar zeker een onzekere toekomst tegemoet.

Dames hebben het niet meer voor het zeggen? Wij stappen makkelijk naar een ander? Wij hebben elke maand minder te kiezen, het aantal dames neemt af, de gemiddelde leeftijd stijgt. Ik heb hetzelde ook in Nijmegen zien gebeuren. Daar lopen ze een jaar of drie, vier voor op Alkmaar en is het straatje inmiddels op sterven na dood.
Tijd zal het leren.
Vooralsnog zijn er sinds die 'fake griep' periode langzaam aan meer dames van rond de 25 bijgekomen als minder in Alkmaar.
En weet niet of je recent nog in Den Haag (Doubletstraat)geweest bent, maar ik denk dat het daar procentueel gezien qua aantallen harder achteruit gegaan is als in Alkmaar..
 
Wat zijn de begin en eind tijd van de middag/ avond shifts?
is het de moeite om smiddags doordeweeks langs te komen?
Er zijn in principe geen shifts in Alkmaar.
De ramen zijn geopend van 9.00 tot 1.00.
Sommige dames zijn al vanaf ca. 10.00 aanwezig, en sowieso tussen 13.00 en 15.00 zijn de meeste wel binnen gedruppeld.
De vrije dagen van de dames zijn uiteraard wel redelijk verschillend.
 
Terug
Bovenaan Onderaan