Algemeen Alkmaar algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dat is wel de grootste canard in tijden op het forum.
De dames in de meeste raamgebieden hebben door gestegen kosten flinke moeite de eindjes aan elkaar te knopen of verdienen amper meer wat.

Resultaat: Er zijn er al veel definitief teruggekeerd naar het thuisland. Op Den Haag na hebben de raamgebieden fors ingeleverd qua aanbod tov voor corona.
Het aanbod is minder, er is nauwelijks aanwas van dames onder de 30 die er een beetje leuk uitzien en een goede mentaliteit hebben.

Alkmaar had voor corona een handvol echte toppers van 20-25 die voor drukte in de straat zorgden. Die categorie is helemaal weg. Er zijn nog steeds dames met goede service maar de bezetting is wel veranderd en dit geldt niet alleen voor Alkmaar. En het effect is minder klanten voor alle dames en daarmee gaan alle raambuurten langzaam maar zeker een onzekere toekomst tegemoet.

Dames hebben het niet meer voor het zeggen? Wij stappen makkelijk naar een ander? Wij hebben elke maand minder te kiezen, het aantal dames neemt af, de gemiddelde leeftijd stijgt. Ik heb hetzelde ook in Nijmegen zien gebeuren. Daar lopen ze een jaar of drie, vier voor op Alkmaar en is het straatje inmiddels op sterven na dood.
Volgens mij ging het hier om het wekkertje. Dat is gewoon vervelend. In Den Haag is nog genoeg keus. succes met wandelen .🚶
Tijd zal het leren.
Vooralsnog zijn er sinds die 'fake griep' periode langzaam aan meer dames van rond de 25 bijgekomen als minder in Alkmaar.
En weet niet of je recent nog in Den Haag (Doubletstraat)geweest bent, maar ik denk dat het daar procentueel gezien qua aantallen harder achteruit gegaan is als in Alkmaar..
wow Den Haag ook sterk achteruit dus. Ja ben al maanden niet meer in de straten geweest.
 
Laatst bewerkt:
Tijd zal het leren.
Vooralsnog zijn er sinds die 'fake griep' periode langzaam aan meer dames van rond de 25 bijgekomen als minder in Alkmaar.
En weet niet of je recent nog in Den Haag (Doubletstraat)geweest bent, maar ik denk dat het daar procentueel gezien qua aantallen harder achteruit gegaan is als in Alkmaar..
Mee eens, er zijn de laatste paar jaar relatief meer dames in de leeftijdscategorie 25-begin 30.

Irina, Nicole, Oana, begin 30.
Ady, en blonde Roemeense dametje op T stukje (beiden tussen de 25 en 30), en de nieuwe dame op het hoekje met het nieuwe raam, in het T stukje. Die is niet ouder dan 25.

Op P6 staat een dame van rond de 30. Rachel op 29k3 is ook niet ouder dan begin 30. 29k1 Ella, ook nog geen 30. Kleine Erika 17k4 en haar blonde vriendin, die zijn ook onder de 30. Anna op 17k2 is een jaar of 28.

De dames die er al wel langer zaten, en ouder zijn, de meeste daarvan zitten er nog steeds, en krikken de gemiddelde leeftijd wel op, dat is wel zo. Maar evengoed en paar handen vol jonge dames, waarbij 'jong' ook een relatief begrip is.
 
Op 14k2 zit ook een relatief nieuwe dame die ook nog niet zo oud is. Denk tussen de 30 en 34, maar lastig schatten soms. Die zat hiervoor op de kamer van Carmen.

Mooie dame ook, maar ben er nog niet geweest.

Op 23k1 zit een dame die een beetje op Nicole van 23k3 lijkt (is ook haar vriendin, en soms staan ze leuk te dansen op een van de twee kamers). Schat haar niet ouder dan Nicole.

Mijn conclusie is (ook) dat er genoeg jonge dames zitten, als je het tussen de 25 en de begin 30 zoekt, afgezet tegen het gegeven dat er gemiddeld wellicht slechts 30-40 ramen bezet zijn, afhankelijk van de dag. Een dame onder de 25 jaar wel lastig, maar dat was volgens mij jaren terug % ook een stuk minder. De gemiddelde leeftijd dat dvp's starten is 28 jaar, las ik een tijdje terug in een onderzoek.
 
Laatst bewerkt:
Oke, das goed om te horen dat die Ethiopiër niet meer gezien is. Vervelende kerel.

Wel weer iemand voor terug dus? Zag pas een neger die onder invloed was, die staat en loopt op de Dijk, met een petje. Helemaal koekwaus schreeuwend liep hij daar. Dat ze zulke gasten niet een straatverbod geven voor de Dijk/Dam. Zijn veel onschuldige wandelaars en supermarktgangers tot last.
 
Ja, die zijn onder de 30 de dames op gang 1, alleen Alina misschien net erboven.

Sandra denk net over de 30 ook, maar weet niet zeker. Gaan we navragen:)
Sandra zat hier al in p3 en die is 2011 gesloten dus ruim boven 30 inmiddels:)

Dame op 29k1 even gevraagd naar opties maar dat was 15 mins fuck suck no change position no touch dus denk da die na weekend weer weg is
 
Ja, je mag op de Dam komen werken vanaf je 21e. Dus dan zou je zeggen dat ze midden 30 is. Maar veel ouder toch ook niet zou je zeggen, als je haar zo ziet.

Vind dat ook niet oke. Al wil je 5 posities in die 15 minuten. Je betaalt voor de tijd... Niet slim ook van zo'n meid.

No touch, hehe, handen op je rug dan maar tijdens lepeltje-lepeltje :S
 
Sandra zat hier al in p3 en die is 2011 gesloten dus ruim boven 30 inmiddels:)

Dame op 29k1 even gevraagd naar opties maar dat was 15 mins fuck suck no change position no touch dus denk da die na weekend weer weg is
Vind leeftijd moeilijk in te schatten bij Sandra.
Ze is best knap, en vind haar een vrij jong uiterlijk hebben altijd.
Rond de 30 zou gerust kunnen, ruim er boven lijkt me moeilijk te geloven, maar het zou kunnen natuurlijk.
Was ze destijds in p3 ook al zo aan de zware kant?
 
Ja.. maar is toch vervelend dat ze dit moeten doen? Tis geen aanzicht, en het zegt toch echt wel wat over de "beveiliging" die rondloopt… 10 man voor een deur is prima. Maar op een vensterbank zitten trekken we de grens!
Ik ben het met je eens, maar zwart wit gezien is de beveiliging niet voor buiten op straat. Beetje vergelijkbaar met de horeca, regelt de beveiliging het 'binnen' en de politie buiten.
In Den Haag (Doubletstraat) geldt zelfs een verordening dat het dus verboden is stil te staan, of m.a.w te blijven hangen.
Stil te staan om een sigaret op te steken of praatje te maken met een dame kan uiteraard gewoon, maar de politie rijdt regelmatig door de straat om e.e.a in de gaten te houden.
 
Ja.. maar is toch vervelend dat ze dit moeten doen? Tis geen aanzicht, en het zegt toch echt wel wat over de "beveiliging" die rondloopt… 10 man voor een deur is prima. Maar op een vensterbank zitten trekken we de grens!
Ja, is triest, dat die stekels op de vensterbank moeten... Het is in mijn beleving ook veel erger dat een groepje van tien in de straat hangt, luidruchtig, en niets kopen, dan 1 of 2 mannen die even stilzitten. Zo lang je niemand hindert denk ik dan.

In een normale willekeurige straat mag je ook stilstaan, mag op de Dam ook, alleen niet in de vensterbank. Passage is een ander verhaal.

Grappig is wel dat 'de lijfwachten van The Office' frequent hangen voor de deuren van 23k2 en k3. Waardoor je daar als wandelaar niet meer naar binnen wil... ik ga dan niet meer, en hoor dat ook van anderen.
 
Ik ben het met je eens, maar zwart wit gezien is de beveiliging niet voor buiten op straat. Beetje vergelijkbaar met de horeca, regelt de beveiliging het 'binnen' en de politie buiten.
In Den Haag (Doubletstraat) geldt zelfs een verordening dat het dus verboden is stil te staan, of m.a.w te blijven hangen.
Stil te staan om een sigaret op te steken of praatje te maken met een dame kan uiteraard gewoon, maar de politie rijdt regelmatig door de straat om e.e.a in de gaten te houden.
het is denk het beetje van geven en nemen en je eigen straatje schoonhouden, dat in Den Haag is echt top geregeld vind ik zelf, de keren dat ik er kwam vaak Politie/Marechaussee door de straat en wegsturen,

Ja, is triest, dat die stekels op de vensterbank moeten... Het is in mijn beleving ook veel erger dat een groepje van tien in de straat hangt, luidruchtig, en niets kopen, dan 1 of 2 mannen die even stilzitten. Zo lang je niemand hindert denk ik dan.

In een normale willekeurige straat mag je ook stilstaan, mag op de Dam ook, alleen niet in de vensterbank. Passage is een ander verhaal.

Grappig is wel dat 'de lijfwachten van The Office' frequent hangen voor de deuren van 23k2 en k3. Waardoor je daar als wandelaar niet meer naar binnen wil... ik ga dan niet meer, en hoor dat ook van anderen.
Tis al vervelend dat dit soort maatregelen genomen moeten worden, de goeie moeten onder de slechte lijden,

De Lijfwachten😂
 
Terug
Bovenaan Onderaan