Klein gunstige meid die eigenlijk aan haar mobiel zit vast geplakt toevallig.? Op p2k4
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenGister avond stond ze er.iemand enig idee of kiki/calina er staat vandaag ? of eva vriendin van Zlatina. Heb zin om 1 van hun goed te rimmen
Nee sorry, bedoelde KikiEva bedoel je ook?
Die is volgens mij met vakantie, al een week niet gezienIemand toevallig Oana vandaag gezien? Zin in in .
Of zo Alex er wel?
Betekent dit dat catalina weer op haar plekje zit?Het zijn meestal dezelfde dames die tot het einde (01.00) blijven. Andere dames die vertrekken juist al rond 22.00 of tussen 23.00 en 24.00. Ook afhankelijk van de dag van de week. Als je er regelmatig komt, dan weet je op een gegeven moment wie je wel en niet kunt aantreffen rond een bepaalde tijd (als ze niet op vakantie zijn).
Dames als Sylvia 13k4, Kyara 01k2, Andreea g2k2, Andreea g1k3, Catalina g2k4, Sandra g2k3, Elena g2k9, Irina 16k2 die werken doorgaans bijvoorbeeld (redelijk) tot sluitingstijd door. Of het snoepjes zijn voor andere wandelaars kan ik niet beoordelen. Maar ik snoep zelf wel van sommige van deze meiden![]()
Dan blijven er weinig dvp over die doen aan sm vrees ikNee, helaas, was in zijn algemeenheid bedoeld. Catalina werkt niet zoveel meer. Vermoed wel dat ze ergens in november of begin december nog terugkomt, nog wel 1 keer dit keer, om een periode van zeg 3 weken te werken, zoals ze tegenwoordig vaak doet.