Allin prijs of extra's

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Liever een allin prijs of extra's

  • Allin prijs

    Stemmen: 346 83,8%
  • Extra opties bijboeken

    Stemmen: 46 11,1%
  • Boeit me eigenlijk niks (betaal er toch wel voor)

    Stemmen: 21 5,1%

  • Totaal aantal stemmers
    413
Eigenlijk zou bij de advertentiesites de rubriek "mogelijkheden" moeten worden onderverdeeld in 1. standaard in de prijs en 2. mogelijkheden waar extra voor betaald moet worden (en hoeveel)
Dan zou het allemaal weer een stuk duidelijker worden.
Kijk, het lijkt erop dat kinky een soortgelijk systeem heeft doorgevoerd. Niets te danken kinky 😂😂
 
Een all-in prijs, maar bij handelingen die extra voorbereiding (zoals anaal) kosten, extra risico's (bijvoorbeeld zonder condoom) met zich mee brengen of bij gebruik van extra materiaal (zoals speeltjes) vind ik een meerprijs wel reëel
 
Dan beģrijp je mij niet goed, als in een all-in prijs extra's inbegrepen zijn die je niet afneemt, kan je beter de standaardprijs betalen.
Overigens is de uurprijs in de priveontvangst in veel gevallen meer dan € 150.
 
Ik zou beide vermelden in de advertenties. Een all in prijs en baseline + extra's.

Niet iedereen wilt alle dingen doen tijdens een sessie en daar extra voor betalen.
Als ik Vaginale seks met condoom + PZC wilt. Beteken niet dat ik wil betalen voor anale seks, SM en etc.
 
Wat komt beter over, een all-in prijs, of een prijs met allerlei extra mogelijkheden die je geld gaan kosten. Voor mij persoonlijk een all-in, zo min mogelijk gedoe over het geld.
 
Ik heb nog nooit extra voor PZC hoeven betalen, en zelfs regelmatig meegemaakt dat ze gewoon doorgaan tot het einde zonder te vragen.

Het zit hem vaak in de advertenties waar de DVP (waar ze ook maar vandaan komt) spaans als een van de talen opgeeft, dan weet je dat daar een of andere organisatie achter zit. 1 keer een date gehad met een dame die daaraan gelinkt zou kunnen worden en dat viel tegen, je merkt gewoon dat ze er helemaal geen zin in hebben.

Maar over het onderwerp

Ik kies voor All-in en dan is er geen discussie gewoon lekker alles kunnen laten gebeuren, lukt het dan is het prima lukt het niet ook geen probleem, want daar waar wij als bezoeker niet altijd alles klaar weten te spelen geldt dat ook voor de dames, zeker als ze plassseks aanbieden

Groet,
Barelover
 
All-in gestemd omdat voor iedere handeling apart rekenen me vooraf irriteert en tijdens gedoe over geld de sfeer snel verpest.
Maar eigenlijk mis ik een optie in de poll want als de dame veel mogelijkheden biedt heb ik het liefst wel keuze uit bijvoorbeeld drie verschillende pakketten.
 
Ik stuur altijd nog een berichtje en liefst krijg ik dan een berichtje terug waar de meest courante dingen instaan. En wat de extra's zijn en kosten Dan moet er ook niet nodeloos heen en weer gestuurd worden.
Het gemakkelijkst was natuurlijk dat ze op redlights reeds zetten wat extra is. Nu wordt alles geadverteerd alsof het inbegrepen is en dit leidt dan weer tot misverstanden of 10 keer heen en weer appen.
 
Ik struikel net over dit prima topic, OP bedankt. Ik ben een voorstander van een all-in prijs, of minstens een prijs waarin de do's & don'ts, vooraf goed besproken zijn en voor beide partijen helder.

Ik ben wel benieuwd naar de onderstaande stemmers, in deze poll. Gaan die 18 gasten wandelen, met een van de Euros uitpuilende portemonnee?
  • Boeit me eigenlijk niks (betaal er toch wel voor) Stemmen: 18 6,6%
 
Laatst bewerkt:
Heb liever een all-in prijs maar heb te vaak meegemaakt dat dames niet aan de extra's kunnen voldoen of niet eens weten wat het inhoud. Met die nieuwe functie van kinky weet ik tenminste dat ze de extra optie bewust hebben overwogen en/of ingevuld.
 
Of ze vullen het niet in .....
Dat kan en je kan het echter altijd nog navragen, maar het wordt moeilijker als een dame (doet alsof ze) niet weet wat ze eingelijk heeft aangevinkt. Dit is vooral met latina's het geval, die vinken de hele lijst aan (of hun 'middleman'). Als de aparte prijs wordt genoemd dan is de kans groter dat het een bewuste keus is. Squirten en anaal zijn dat soort discutabele rubrieken.
 
Wat ik me wel altijd afvraag bij extra's met laag/geen risico die worden aangeboden met hoeveel plezier die vrouw dat dan doet. Als ze voor bijvoorbeeld zoenen, tongzoenen, beffen, vingeren extra vraagt, vermoedt ik dat ze dat toch met enige tegenzin doet. Dat wil ik haar niet aandoen en mezelf ook niet. Je merkt dan toch wel dat het niet helemaal oprecht is en dat maakt de ervaring minder prettig
 
Wat ik me wel altijd afvraag bij extra's met laag/geen risico die worden aangeboden met hoeveel plezier die vrouw dat dan doet. Als ze voor bijvoorbeeld zoenen, tongzoenen, beffen, vingeren extra vraagt, vermoedt ik dat ze dat toch met enige tegenzin doet. Dat wil ik haar niet aandoen en mezelf ook niet. Je merkt dan toch wel dat het niet helemaal oprecht is en dat maakt de ervaring minder prettig
Daar heb je zeker een punt, maar het kan denk ik ook prima zo zijn dat ze doorhebben dat ze met iets dat ze toch zouden doen/prima vinden, extra kunnen verdienen. Lastig om vooraf te weten of het dat is of dat het jouw punt is.
 
Je hebt van die dames met een hele prijslijst.
Als je daar alles van af neemt kost het een vermogen.
Dus of het tegen de zin is, is de vraag of het tegen de zin is, of gewoon tegen extra kosten.
Dus een no go voor mij.
Standaard € 150/u maar met "extra's" € 300 of zo.
Dacht het niet. Alles kost extra.
 
De prijzen die ik gangbaar vind en nog wil betalen zijn:

50€ vluggertje 20min
incl: pmc nmc beffen en liefst ook zoenen

70 tot 90€ voor 30min (maar dan verwacht je uiteraard een topservice)
100 tot 120€ voor 45min
130 tot 150€ voor 60min
incl: Pzc, zoenen, beffen, vingeren, nmc, verschillende standjes (en soms nog meer) en zo vaak klaarkomen als je wilt. Voor anaal wil ik eventueel 40 a 50€ bijbetalen als ik er zin in heb.

Niemand betaalt graag teveel en als je rondkijkt zijn er zeker dames die binnen deze prijzen werken en een zeer goede service bieden.

Dus een tip voor de dames, houdt bovenstaande aan als richtprijs incl. de vermelde mogelijkheden, heb je iets speciaals in de aanbieding zoals anaal of andere niet courante zaken reken daar dan een extra voor maar wees hier dan zeer duidelijk in bij de communicatie op voorhand. Uiteraard houdt je aan gemaakte afspraken.

Een echt tevreden klant komt terug en zal jou hier misschien aanbevelen, als een klant niet echt tevreden is komt hij niet terug en zal mogelijk nog een slechte recensie schrijven ook waardoor je potentiële klanten misloopt.
Je moet jezelf afvragen wat je het liefst hebt:
  • Een klant die één keer 200 of 250€ aan jou uitgeeft
  • een klant die meermaals terug komt en telkens 100 tot 150€ betaalt.
Er zijn dames die op die manier een vast cliënteel opbouwen met klanten waar ze zichzelf goed bij voelen en op die wijze genoeg verdienen zonder dat ze nog veel moeten adverteren.
 
De prijzen die ik gangbaar vind en nog wil betalen zijn:

50€ vluggertje 20min
incl: pmc nmc beffen en liefst ook zoenen

70 tot 90€ voor 30min (maar dan verwacht je uiteraard een topservice)
100 tot 120€ voor 45min
130 tot 150€ voor 60min
incl: Pzc, zoenen, beffen, vingeren, nmc, verschillende standjes (en soms nog meer) en zo vaak klaarkomen als je wilt. Voor anaal wil ik eventueel 40 a 50€ bijbetalen als ik er zin in heb.

Niemand betaalt graag teveel en als je rondkijkt zijn er zeker dames die binnen deze prijzen werken en een zeer goede service bieden.

Dus een tip voor de dames, houdt bovenstaande aan als richtprijs incl. de vermelde mogelijkheden, heb je iets speciaals in de aanbieding zoals anaal of andere niet courante zaken reken daar dan een extra voor maar wees hier dan zeer duidelijk in bij de communicatie op voorhand. Uiteraard houdt je aan gemaakte afspraken.

Een echt tevreden klant komt terug en zal jou hier misschien aanbevelen, als een klant niet echt tevreden is komt hij niet terug en zal mogelijk nog een slechte recensie schrijven ook waardoor je potentiële klanten misloopt.
Je moet jezelf afvragen wat je het liefst hebt:
  • Een klant die één keer 200 of 250€ aan jou uitgeeft
  • een klant die meermaals terug komt en telkens 100 tot 150€ betaalt.
Er zijn dames die op die manier een vast cliënteel opbouwen met klanten waar ze zichzelf goed bij voelen en op die wijze genoeg verdienen zonder dat ze nog veel moeten adverteren.
Helemaal gelijk Rony. Dit zijn prijzen die normaal zijn en betaalbaar. De graaiflatie lijkt bij veel dvp's ook wel aan de orde te zijn. Als ik forums lees is het echt wel een stuk rustiger geworden bij de dames. Wij mannen kunnen ons door deze hoge bedragen gewoon minder vaak een bezoek veroorloven. Daarom dames een oproep hanteer normale prijzen.
 
Ik zelf ga toch liever voor een all in seksdate. Waarom zou ik naar iemand gaan die 150 euro vraagt voor een halfuur en daarnaast voor zoenen ook nog eens 50 euro extra vraagt, Terwijl ik bij iemand anders voor 100 euro in een halfuur ook nog mag zoenen zonder extra te moeten betalen?

altijd ook grappig om te zien van die dames die een hele waslijst tonen aan de handelingen waarvoor extra kosten bij komen maar de reviews wel uitgeschakeld staan😅.
 
Terug
Bovenaan Onderaan