Algemeen Almelo algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Zit er ook een man in RL, aan de eerste foto te zien lijkt me dit wel?
Wel apart, nooit een dame tegengekomen die daar wil wandelen.

Gisteren een Colombiaanse dame bezocht. Boven aan het einde van de gang. Ik ben er erg positief over dus zou graag een positie recensie maken. Maar ik ben haar naam vergeten, iemand een idee?

Laatst bewerkt:
RL Almelo heeft de dieptepunt bereikt. Ik was afgelopen zaterdag en maandag, maar ik ben vertrokken zonder een mooie leuke jonge vrouw te vinden. Hoe ze op bed liggen niks te doen en opkijken als je langsloopt, om depressief van te worden. Zo'n 5 jaar geleden was het hier ontzettend goed. Helaas ik kijk elke maand om te zien of er een leuke jonge vrouw aanwezig is, maar jammer genoeg blijft het bij middelbare leeftijd dames, dus boven de 35 jaar en ouder. Misschien zijn er mannen die hier wel graag komen, maar de hele sfeer van RL is depressief. De locatie is nog steeds mooi. Ik ken het vanaf het begin toen het er nog een bar in zat. De goede oude tijd, maar nu is het echt niks meer. De Hongaarse gastvrouw en -heer die daar lopen zijn totaal niet geinteresseerde mensen. Hopelijk komt er een keer een verandering, want de locatie is goed, alleen de rest is gewoon triest.

Terug
Bovenaan Onderaan