te mijden meid
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registrerente mijden meid
ah duidelijk!te mijden meid
Ja ze was er en ze had nog tijd voor me ook . Was weer een lekker middagjeEn was ze er volgens de app wel?
Is dat die Karla en of Natasa op Kinky, Almelo? Heeft iemand ook ervaring met Karla ?best veel dames. stuk of 10
Karla zag ik ook nog kamer 3. mooie dame, maar kan geen nl. daar heb ik persoonlijk een hekel aan, wil er wel beetje mee kunnen praten.
Weinig dames.Weer iemand hoe de bezetting is op zondag of is het niet de moeite om te gaan???
Ben er een aantal maanden niet geweest. is het überhaupt nog de moeite in Almelo?Weinig dames.
Zoey is er vandaag en morgen hoorde ikWie weet of Zoey en of Fajah dinsdag en woensdag aanwezig zijn. En tot hoe laat. Ooit had ik een tel nummer van Zoey maar om veiligheidsrede verwijderd. Dom natuurlijk.
De donkere dame tegenover de ingang is dat een dominicaanse? En zo ja staat ze daar vaker?Ik ben er afgelopen vrijdagmiddag nog geweest en kan bovenstaande helaas niet beamen. Boven was het leeg en beneden 4 dames: de oude donkere vrouw tegenover de ingang, die blonde duitse oma (Celina) met slechte service, achterin zat Carolien (mooie vrouw maar TMM, belabberde ervaring) en 1 kamer gordijnen dicht.
Ja daar ben ik een keer geweest heeft wel goede service.De donkere dame tegenover de ingang is dat een dominicaanse? En zo ja staat ze daar vaker?
Sluit me bij Rimon aan, goede service en altijd even babbelenDe donkere dame tegenover de ingang is dat een dominicaanse? En zo ja staat ze daar vaker?
Ben wel benieuwd welke dagen ze werktSluit me bij Rimon aan, goede service en altijd even babbelen
ik zie haar zo vaak, die is er gewoon bijna altijd hahaBen wel benieuwd welke dagen ze werkt
Oke, ik was er vorig jaar voor het eerst in RLH geweest en gelijk bij binnenkomst door deze vrouw naar binnen getrokken.ik zie haar zo vaak, die is er gewoon bijna altijd haha
nog nooit bij haar geweest trouwens. maar ze is altijd vriendelijk
Ze zal binnenkort wel weer een week of 4 op vakantie gaanOke, ik was er vorig jaar voor het eerst in RLH geweest en gelijk bij binnenkomst door deze vrouw naar binnen getrokken.
Pluspunt: ze neemt ook anaal.
Wat is er trouwens met Alina gebeurt die zat boven rechts is ze gestopt?
Ja daar ben ik een keer geweest heeft wel goede service.
Ik dacht al want in Almelo zag ik haar niet meer staan.Alina heb ik laatst nog gespot in Nijmegen en Alkmaar achter de ramen.
Als iemand dit een keer zou willen vragen? Dan rij ik in ieder geval niet voor nietsZe zal binnenkort wel weer een week of 4 op vakantie gaan
Kamer lijkt mij geen Red Light Heaven.Zit er ook een man in RL, aan de eerste foto te zien lijkt me dit wel?
Wel apart, nooit een dame tegengekomen die daar wil wandelen.
Daniel New in town
Hey i am Daniel a yong horny boy..I am hier to please you..just call me and I wil take care of your needs ...www.kinky.nl