Recensie Amalia (Roe), Den Haag, Geleenstraat 86 K1 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Marcov12

Stamgast
696
07/08/21
1.025
55
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
35
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Amalia ken ik al langer, ze wisselt vaak tussen beide straten. Het is een lekkere dame met een verrukkelijke kont. Ze is te herkennen aan donkerblond haar en echt een lekker kont. Deze laat ze ook al te graag zien aan de wandelaars. In de Geleenstraat stond ze altijd met der kont richting de straat. Vanavond bij haar naar binnen gewipt voor een standaardsessie. Pijpen doet ze lekker en neuken is heerlijk. Geen gezeur, lekker seks en extra's zijn mogelijk. Met een voldaan gevoel vetrokken ?
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Vandaag eens bij deze dame geweest, had haar eerder ook weleens bezocht maar wist dat eigenlijk niet meer. Ze stond op Geleenstraat 86 k2 met d'r leuke koppie en d'r kont naar het raam, daar had ik dan wel zin in. Hup naar binnen, pzc bleek niet mogelijk. Ze eerst pijpen, dat ging wel redelijk, neuken was beter, vooral in doggy met uitzicht op die mooie kont. Dat was eigenlijk het beste deel, ze is wel aardig, maar wat afstandelijk.

Tevreden weer vertrokken, herhalingsgevaar is klein.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Amalia zaterdag bezocht, zoals beschreven met d'r kont naar het raam. Het voelde wat zakelijk aan, maar niet onvriendelijk. Pmc werd moeite in gestoken, komt niet erg diep maar weet de tong goed te gebruiken. Spreekt voldoende Engels en staat open voor suggesties.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Haarkleur
Donkerblond
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Middag
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Vanmiddag stond een dame op 84 k4 met haar kont naar het raam, wat mijn aandacht trok (en niet alleen die van mij). Even op dit forum gezocht, maar ik kon geen dvp op dit adres vinden die aan haar uiterlijk voldeed. Dus op de gok naar haar raam en 50 euro overeengekomen. Ze stelde zich voor als Amelia of iets wat daarop lijkt.

Ik was amper binnen of ze zei al tegen me 'money, money'. Dat beloofde al niet veel goeds, maar ja ik was geil. Betaald en wasjes gedaan. Ze zat al op bed te wachten en deed meteen een rubbertje om mijn slappe lul. Pijpen deed ze goed, maar als ik haar borsten wilde aanraken maakte ze steeds een terugtrekkende beweging. Haar poesje kon ik al helemaal niet aanraken, ze ging zo zitten dat ik daar onmogelijk bij kon. Daarna zij on top en doggy, was allebei heel kort. Ze wilde steeds snel wisselen. Uiteindelijk maar gevraagd of ze het wilde afmaken met een handjob. Dit kon, maar ze zei er wel bij dat ik snel moest klaarkomen. Ze deed dit erg ruw, waardoor ik moeilijk kon komen. Al snel stond ze op en zei dat ik het maar zelf moest afmaken, het was volgens haar tijd. Ik keek naar de klok en zei dat ik nog zeker 2 minuten had. Toen zei zij geïrriteerd dat ik me ook nog moest omkleden. Ben toen maar opgestaan en heb niks meer gezegd. Bij het weggaan nog wel gezegd dat dit de eerste en meteen de laatste keer was bij haar. Nog nooit zo'n slechte service meegemaakt. Ze waste zich overigens na afloop ook niet. Al met al weggegooid geld en met een slecht gevoel vertrokken.
 
Bedankt voor je recensie. Volgens mij heb ik deze dame met kont naar het raam ook wel zien staan. Ziet er inderdaad lekker uit, maar ik sla toch maar over na het bovenstaande gelezen te hebben.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan