Waarschuwing Amber, SJ, 8241045

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

jumpstreet

Meubelstuk
2.362
29/12/21
1.570
17

Eerder bekend als Jessica met advertentienummer 8222489.
Laat je naar een industrieterrein in Oosterhout komen, om tenslotte aanbetalingen te eisen, bedreigingen te uiten en snel het gesprek te wissen zodat er geen bewijs is.
tevens is zij te linken aan:

Het jachtseizoen 2023 is officieel geopend, en oplichtertjes, Ik weet dat jullie meelezen, doe eens een beetje jullie best!🤣
 

Eerder bekend als Jessica met advertentienummer 8222489.
Laat je naar een industrieterrein in Oosterhout komen, om tenslotte aanbetalingen te eisen, bedreigingen te uiten en snel het gesprek te wissen zodat er geen bewijs is.
tevens is zij te linken aan:

Het jachtseizoen 2023 is officieel geopend, en oplichtertjes, Ik weet dat jullie meelezen, doe eens een beetje jullie best!🤣
Dankjewel voor de mededeling, zat net te 'gluren' of er in de regio Breda iets lekkers was ;-)
 
Ik vind dat er de laatste tijd gruwelijk veel nep advertenties zijn zeg!
Dames met te mooie foto's en profielfoto op de whatsapp om waar te zijn. Een legio aan mogelijkheden voor een totaalbedrag.
Aanbetalingen doen , paysafecart kopen dat soort shit allemaal.
Kots ervan
 
Dombo die dit doet heeft steeds de zelfde structuur in de opbouw van zijn advertenties:
- Bijna altijd jong
- Bare seks
- Anaal
- Squirting
- Tongzoenen

Als ik bovenstaande combinatie zie bij een advertentie dan skip ik dat automatisch.

Blijkbaar is hij niet de enige dombo....er vallen toch naïeve slachtoffers anders steek je niet zoveel energie er in om je hiermee bezig te houden.
 
Ik vind dat er de laatste tijd gruwelijk veel nep advertenties zijn zeg!
Dames met te mooie foto's en profielfoto op de whatsapp om waar te zijn. Een legio aan mogelijkheden voor een totaalbedrag.
Aanbetalingen doen , paysafecart kopen dat soort shit allemaal.
Kots ervan
Dat is de huidige staat van Sexjobs helaas, je moet echt goed uitkijken met reageren op aantal advertenties, de meeste foto's kan je wel doorzien dat het nep is en tekst. Het is vrij jammer dat je dus dit moet meemaken want het gaat ook ten koste van de "echte" dames die wel een legitiem advertentie opzetten.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan