Ambtenaar geeft geld Rijkswaterstaat uit aan prostituees

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Je lacht je toch de barste. Ik ben in ieder geval blij dat er wat van ons belastinggeld bij DVPs is terechtgekomen. Die werken er een stuk harder voor dan die ambtenaren, blijkt ook weer uit dit artikel.
 
pff, toont maar weer eens aan hoe lek de controle bij de overheid is op betalingen.
Ik zou ook zeggen dat alles opgegaan is aan hoeren, dat valt toch niet te controleren. Ondertussen heeft hij ergens een spaarportje en zodra hij vrijkomt is hij verdwenen naar een of ander tropisch eiland.
 
Een intern grapje is dat MOA, de meest overbodige ambternaar is. Bovengenoemd persoon geeft daar een nieuwe dimensie aan. Eens navraag doen, of iemand hem kent.
 
Is dat zo, @ome aad ? Heb je soms natte voeten? Liggen onze snelwegen er soms niet netjes bij? Heb je de Amerikaanse wel eens gezien? Sta je soms wat vaak in de file? Ben je zelf dan niet deel van het probleem? Oosterscheldedam, Maeslantkering, Ach, zijn ze niet prachtig? Werd het water afgelopen juni niet netjes afgevoerd?

Hoe dan ook, de budgetten zijn enorm - ja, ik zeg enorm - gekort, dus dat wordt wat de komende jaren. Ach, had ik ook maar een budget om uit te geven. Ik zou het wel weten.
 
Is dat zo, @ome aad ? Heb je soms natte voeten? Liggen onze snelwegen er soms niet netjes bij? Heb je de Amerikaanse wel eens gezien? Sta je soms wat vaak in de file? Ben je zelf dan niet deel van het probleem? Oosterscheldedam, Maeslantkering, Ach, zijn ze niet prachtig? Werd het water afgelopen juni niet netjes afgevoerd?

Hoe dan ook, de budgetten zijn enorm - ja, ik zeg enorm - gekort, dus dat wordt wat de komende jaren. Ach, had ik ook maar een budget om uit te geven. Ik zou het wel weten.
Laat me raden , u werkt voor rijkswaterstaat ? Nee hoor ik kan het nog best droog houden en in files sta ik gelukkig zelden echter in een ver verleden heb ik wel eens wat werk verricht voor rijkswaterstaat en ik vond het een logge bureaucratische kolos
 
pff, toont maar weer eens aan hoe lek de controle bij de overheid is op betalingen.
Als ze wat van jou, als burger, willen hebben, dan weten ze je prima te vinden. Ze achtervolgen je tot in de hel, mocht het nodig zijn..
Dus dankzij een ambtenaar is Sexjobs nu een broedplaats van fake advertenties van vrouwen die hengelen naar gratis geld
Ik had ook graag mijn handje opgehouden voor wat munten. De overheid heeft me meermaals genaaid, dus een wederdienst lijkt me wel op z'n plaats. ?
 
Je lacht je toch de barste. Ik ben in ieder geval blij dat er wat van ons belastinggeld bij DVPs is terechtgekomen. Die werken er een stuk harder voor dan die ambtenaren, blijkt ook weer uit dit artikel.
Tuurlijk jongen, ik moet elke dag bergen werk verzetten anders heeft dat gevolgen en zo'n vrouw hoeft alleen maar stil te liggen.

Nee, dan de private sector. Die ken ik uit eerste hand. Geen enkele publieke verantwoordelijkheid, dus dat biedt meer mogelijkheden.
 
Dan bezoek je echt de verkeerde DVPs.
Dat zou kunnen, daarvoor ben ik hier, tussen het crème de la crème van de samenleving. De zon gaat weer vroeg onder, dus we kunnen de katjes weer in het donker knijpen.

Of die DVPs denken bij jou: ik blijf lekker stil liggen, want die ambtenaren komen voor mij ook niet in beweging :ROFLMAO: .
Nou, me dunkt! Politie, welzijnswerk, brandweer, als het moet. Noem maar op. Tobambtenaren, zoals ik.

Private sector. Veel beter! Je zakken vullen en weer legen. Geen maatschappelijke betrokkenheid, dus lekker makkelijk.
 
2,3 miljoen uitgeven aan de hoeren
Hoe krijg je het voor elkaar? Zelfs als je elke week een dame bezoekt en 500 euro er aan uitgeeft, dan nog ben je 88 jaar bezig om dit bedrag te spenderen. Als je er al heel jong bij bent, voor mijn part 16 jaar, dan kan je tot je 104e jaar doorgaan. Ga het maar proberen……?
 
Hoe krijg je het voor elkaar? Zelfs als je elke week een dame bezoekt en 500 euro er aan uitgeeft, dan nog ben je 88 jaar bezig om dit bedrag te spenderen. Als je er al heel jong bij bent, voor mijn part 16 jaar, dan kan je tot je 104e jaar doorgaan. Ga het maar proberen……?
Als je dan nog naar chique gentlemans clubs gaat , met 4 meiden het bubbelbad induikt en de ene fles champagne na de andere aan laat rukken kan ik het nog een beetje begrijpen , maar deze heer zou het aan meiden van sexjobs hebben uitgegeven ? Dat had hij van zijn salaris ook nog wel kunnen doen
Ik denk dat mijnheer nog wel ergens een ouwe sok met geld heeft liggen ook als appeltje voor de dorst
 
Tenzij hij op SJ meiden heeft getroffen die om een vooruitbetaling vroegen en hij op die manier aardig kaalgeplukt is, is het niet ondenkbaar dat hij ergens een sok van megaformaat heeft met de rest van het verdwenen geld..
 
uiteraard heeft hij gezegd dat het aan hoeren opgegaan is, maar dat gaat natuurlijk niet, zeker niet via meiden op SJ, laten ze gemiddeld 200 euro per uur rekenen, dan had hij bijna 11500 uur met zijn kleine wortel in een dame gehangen.. ofwel 4 jaar lang 8 uur per dag.
Nee meneer heeft het gewoon ergens cash liggen of op een buitenlandse rekening geparkeerd. Het is een bekende truc om te zeggen dat alles is opgegaan aan gokken/drugs/hoeren. Want dat is allemaal contant handel en niet te controleren.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan