Recensie Amina, Duisburg, Vulkanstraße Eros 26 k111

  • Onderwerp starter Voormalig lid 545
  • Startdatum

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
V

Voormalig lid 545

Guest
Gisteravond sinds lange tijd weer in Duisburg geweest. De bezetting was net zoals de laatste keer dat ik daar was zeer dramatisch.
Ik ben in Eros 26, Vulkaanhaus en Haus23/25 geweest en ik telde iets van 35 dames. In totaal wel te verstaan. Opvallende is dat Eros 26 (ooit het pareltje van de Vulkaan) gevuld is met wat zigeuner rotzooi waar nog geen dood paard op wil liggen. Je moet wel erg wanhopig op zoek zijn naar seks wil je daar nog geld voor neer willen tellen.
Uiteindelijk na vele rondjes lopen, en vooral, vele coronacontroles verder ging de deur en het gordijn van kamer 111 in Eros 26 open. Tevoorschijn kwam een goed uitziende dame. Lang zwart haar, lange benen en slank figuurtje. Echt een toppertje qua uiterlijk zeker vergeleken met de andere dames in Eros 26.
Zij stelde zich voor als Amina uit Moldavië. Gesprekje verliep soepeltjes. Dit leek mij wel wat. Leuke naturelle dame zonder capsones. Daar houd ik wel van.
Dus de gok genomen, naja gok? Meestal laat mijn buikgevoel mij niet in de steek en dat was ook deze keer weer het geval.
Leuke positieve dame, houdt wel van een praatje en weet hoe een man te verwennen.
Verschillende standjes afgewerkt waarvan ik de cowgirl het lekkerste vond. Het haar ook lekker af laten maken in deze positie. Leuke was dat ze mijn handen beet pakte en mij heel lekker en gevoelvol bereed met haar nauwe spleetje. Geen wonder dus dat ik lekker klaar kwam. Daarna nog even wat liggen te kletsen waarbij ook zij zich beklaagt over het feit dat er op de Vulkaan eigenlijk geen cent meer valt te verdienen. Zij dacht er daarom ook over de Vulkaan binnenkort te verlaten en haar centjes op andere wijze te gaan verdienen. Tja, iets met neerwaartse spiraal. Minder klanten > minder meiden > weer minder klanten > nog minder meiden.
Naja, in ieder geval weer een leuke date gehad. Hoogstwaarschijnlijk de laatste op de Vulkaan voor mij gezien de neerwaartse spiraal waarin deze ramenbuurt zich bevindt.
Iedere keer dat ik er weer kom is het aanbod weer minder. Daar ga ik geen 150km meer voor rijden.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan