Prijzen van 2023/2024

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Wat ik begrepen had, adverteerd ze dat ze € 120,00 per uur, maar na contact per mail of app vroeg ze ineens € 200,00
Lijkt mij gewoon een No Go.
inderdaad als ze al niet aan de afspraak houd met haar prijzen laat staan haar service👍. Ik heb met mezelf afgesproken max 150 euro per uur daar moet alles bij inzitten. En anders kunnen ze de boom in.
 
en veel dames die zulke hoge prijzen vragen zijn niet eens altijd knap naar mijn mening. Maargoed die dames kun je niks kwalijk nemen, ik zou ook zoveel vragen als de kans realistisch is dat er vroeg of laat toch mannen zijn die happen😅.
 
Op die website stond haar uurtarief op €120. Ik kijk tegenwoordig vaker eerst naar het tarief en daarna pas naar de dame.. Leuk gesprek met de dame, alles leek prima te verlopen. Ik voelde alsof er al een klik was. Zoals vaak toch nog even de check gedaan wat het allemaal zou kosten. Geen vreemde handelingen, gewoon pure sex. €200 voor 1 uur.

Hoe breng je dit op een nette en OK manier? Ik heb gisteren gewoon een smoes gebruikt om onder de afspraak uit te komen (ver van te voren). Je kan moeilijk tegen iemand zeggen dat het te duur is
Ze adverteert met 120 per uur, maar bij navraag wordt dat 200 per uur?

Dan kan je dat prima aandragen als reden hoor. "Sorry, maar dit zijn andere uitgangspunten dan de advertentie waar ik op reageerde, fijne dag nog."

Sterker nog, ik zou je adviseren dat te doen. Als je haar er op wijst waar het mis loopt kan ze er van leren, als je een smoesje verzint wordt dat lastiger.
 
Ze adverteert met 120 per uur, maar bij navraag wordt dat 200 per uur?

Dan kan je dat prima aandragen als reden hoor. "Sorry, maar dit zijn andere uitgangspunten dan de advertentie waar ik op reageerde, fijne dag nog."

Sterker nog, ik zou je adviseren dat te doen. Als je haar er op wijst waar het mis loopt kan ze er van leren, als je een smoesje verzint wordt dat lastiger.
Vind ik ook de dame zit de boel te belazeren en dan durf je niks te zeggen je moet haar juist confronteren.
 
Op elk potje past een deksel. Wat de 1 lelijk vindt, vindt de ander prachtig.

Soms vraag ik mij wel eens af hoe een cliënt er zelf uit ziet die een dvp lelijk vindt of afkraakt. Ik zag vroeger niet de mooiste en vrij grote buiken meneertjes ( en ook bejaarden ) kiezen voor de mooiste jonge meiden. En die mooiste meiden praten net zo over hun cliënten als de cliënten over hun doen.

Er heeft mij ooit ook iemand afgewezen in een privehuis om mijn uiterlijk, terwijl hij zelf... nou ja... dat kan je niet aardig zeggen, dus laat maar zitten 😱

@Jeffz96
 
Op elk potje past een deksel. Wat de 1 lelijk vindt, vindt de ander prachtig.

Soms vraag ik mij wel eens af hoe een cliënt er zelf uit ziet die een dvp lelijk vindt of afkraakt. Ik zag vroeger niet de mooiste en vrij grote buiken meneertjes ( en ook bejaarden ) kiezen voor de mooiste jonge meiden. En die mooiste meiden praten net zo over hun cliënten als de cliënten over hun doen.

Er heeft mij ooit ook iemand afgewezen in een privehuis om mijn uiterlijk, terwijl hij zelf... nou ja... dat kan je niet aardig zeggen, dus laat maar zitten 😱

@Jeffz96

Ik zeg niet dat ze per se lelijk zijn maar bij sommigen die hele hoge prijzen vragen denk ik van " voor zo,n hoog bedrag verwacht ik een veel betere uitstraling ". Tja maar een dvp zal denk ik niet een klant weigeren omdat ie lelijk is. Ik denk eerder als je er onverzorgd uitziet en/of vanwege hygiëne.
 
Ik heb onlangs met een dame gepraat die 200 euro vroeg en alles waar haar mond bij te pas kwam was geen optie.

Heb toen ook gezegd dat dit voor mij te duur is. Als er iemand dat wilt betalen is dat goed voor haar maar als ik dat betaal verwacht ik toch ook wel een bepaalde service.
 
Ik zeg niet dat ze per se lelijk zijn maar bij sommigen die hele hoge prijzen vragen denk ik van " voor zo,n hoog bedrag verwacht ik een veel betere uitstraling ". Tja maar een dvp zal denk ik niet een klant weigeren omdat ie lelijk is. Ik denk eerder als je er onverzorgd uitziet en/of vanwege hygiëne.
ik heb ook wel eens advertenties op sexjobs of kinky langs zien komen, waarvan ik bij mij zelf denkt van, je moet wel heel erg ver gezonken zijn, om daar uberhaupt mee te sexen, laat staan er ook nog voor te betalen.
 
Dar roep ik hier al jaren maar anderen beginnen nu ook wakker te worden wel een beetje laat.😅

De meesten zijn al jaren wakker hoor.
Sorry als het bot klinkt, maar betalen voor een vormeloze homp vlees, ik heb het nog nooit gedaan en zal het nooit doen ook.
Daar hoeft helemaal niemand me voor te waarschuwen.
 
Vanuit mijn werkgebied zou ik het volgende (willen) zeggen: Je tarieven passen niet in mijn budget, is er een manier waardoor we toch nader tot elkaar kunnen komen?
Geen enkele DVP vind het een probleem als je aangeeft dat haar tarieven niet binnen je budget passen. Het tweede deel van je zin is alleen niet gepast. Als de prijzen duidelijk zijn, dan is het niet netjes om daar nog over te praten.

Maar als je de tarieven al weet, dan dien je helemaal geen contact op te nemen als je al weet dat het niet binnen je budget valt. Het bespaart iedereen waardevolle tijd.
 
De meesten zijn al jaren wakker hoor.
Sorry als het bot klinkt, maar betalen voor een vormeloze homp vlees, ik heb het nog nooit gedaan en zal het nooit doen ook.
Daar hoeft helemaal niemand me voor te waarschuwen.
Ik weet niet of de meeste wandelaars wakker zijn want als je de berichten hier leest dan zijn er behoorlijk wat wandelaars die 200 per uur betalen of zouden de dvp's weinig klanten hebben en ons willen doen geloven dat ze de klanten voor het uitkiezen hebben om de prijzen zo hoog mogelijk te houden? En sommige van die dames zijn alles behalve aantrekkelijk dus ik weet het niet.
 
Laatst bewerkt:
Ik weet niet of de meeste wandelaars wakker zijn want als je de berichten hier leest dan zijn er behoorlijk wat wandelaars die 200 per uur betalen of zouden de dvp's weinig klanten hebben en ons willen doen geloven dat ze de klanten voor het uitkiezen hebben om de prijzen zo hoog mogelijk te houden?
De post van @Rony80 ging over überhaupt betalen voor lelijke dvp's, jij zei dat je daar al jaren voor waarschuwt en daar reageerde ik op.

Jij maakt er nu van alsof het over het geld gaat.

Als ik met een prachtige slanke meid in bed lig met puffy nipples die tot de wortel pijpt en ik mag dan in haar mond klaarkomen en haar beffen tot ze kletsnat is, dan betaal ik met liefde 200 euro.
En al roept iedereen hier dat dat niet mag of kan, ik zeg: dikke doei! 😊
I don't care van wat de rest vindt.
Mijn geld, mijn keuzes.
 
De post van @Rony80 ging over überhaupt betalen voor lelijke dvp's, jij zei dat je daar al jaren voor waarschuwt en daar reageerde ik op.

Jij maakt er nu van alsof het over het geld gaat.

Als ik met een prachtige slanke meid in bed lig met puffy nipples die tot de wortel pijpt en ik mag dan in haar mond klaarkomen en haar beffen tot ze kletsnat is, dan betaal ik met liefde 200 euro.
En al roept iedereen hier dat dat niet mag of kan, ik zeg: dikke doei! 😊
I don't care van wat de rest vindt.
Mijn geld, mijn keuzes.
Ik citeerde Ronny80 en hij citeerde Jeffz69 dus ik antwoordde eigenlijk op hun en niet op jou.
 
Laatst bewerkt:
Pieker er niet over, ga jij bij winkels ook korting vragen? Bij dames heb je dan ook nog kans op mindere service of strakker op tijd letten, ik betaal haar haar prijs. Jij werkt toch ook niet onder je prijs?
Ik vraag het ze gewoon vragen kan altijd ik snap jouw probleem niet je doet net of 150 euro geen geld is. Vele raamdames gaan daarmee akkoord zij blij ik blij. Bij sommige online winkels krijg je korting als je meer kilo's koopt weetje dat niet heel gebruikelijk hoor en dat geldt voor sommige dvp's ook hoe langer je wil hoe meer kans op korting het leven is niet zwart wit.
 
Laatst bewerkt:
Als je heer over korting vragen praat. Of over onderhandelen. Een tegenvoorstel doen of afdingen zoals veel het hier noemen. Dan krijg je veel opmerkingen inderdaad over je heen dat dat niet kan en mag bij dvp's en dat dit gebrek aan respect is.

Maar ik kan rustig met een dvp praten en zeggen dat de prijs niet binnen mijn budget is. Wat ook zo is. Het is met € 200 euro ook zo de keuze of 4x naar de supermarkt voor een volle tas boodschappen of 1 uur bij een dvp.
Het moet wel in verhouding blijven. Tenminste voor mij.

Maar hierna na deze post zal wel de kritiek weer komen dat dit absoluut niet kan. De dames worden bijna heilig verklaard.
 
Terug
Bovenaan Onderaan